Yes i am Neymar (drugi dio)

242 13 1
                                    

Nanijela sam onaj Vanille Tropicale koji predobro miriše . And im ready . Vidjela sam da se Ney još uvijek nije spremio . Otišla sam do kuhinje i izvadila preostale stvari . Napravila sam nam kokice,pizzu , tortu sam nam izrezala , jagode sam stavila na tanjir (tanjur) i na njih stavila šlag . Breskve sam prerezala na pola jer znam da je to Neyu omiljeno voće . Čipseve sam nam stavila veeeliku zdjelu . Stavila sam colu,fantu,coctu i pripremila makar 10 red bullova . M&M'se sam nam u malu teglicu stavila , vino sam nam usula u dvije čaše (crno je vino) i stavila sam nam kauč onako da možemo da ležimo . Na njega sam stavila ćebe ,a onu zimsku deku sam stavila da mozemo njome da se pokrijemo . Izabrala sam tri filma ,a to su : Wild Child , A christmas kiss i LOL (2013 ja mislim) . Stvari koje sam napravila stavila sam na stol i pripremila maramice jer smo oboje prehlađeni . I to je to . Taman sam ja završila sa pripremanjem iznenađenja ,a Ney se spremio .
Ney : Wow !
Ja : Nazovi ekipe i reci da smo uzeli bolovanje nekoliko mjeseci .
Ney : Evo evo . - rekao je i nazvao ekipe dok sam nam ja ubacivala filmove . I da ubacila sam nam nekoliko igrica jer kod Neya se na TV u mogu igrati igre .
Neymar P.O.W
4h kasnije
Ovo je bilo pre odlično . Ona je zaspala . Kako je lijepa kad spava . Odnjeo sam je u našu sobu i uzeo jorgan i još jednu onakvu zimsku deku . Ušuškao sam nas i zaspao sam .
Eto napisala sam jedan nastavak ujutro . Ja sam rekorderka ja zaspala 2:30 ,a probudila se u 6:30 znači 4 h . No dobro . Nezz da li bi pisala novi nastavak kasnije .LY and See yaa !

Ljek za bolji životWhere stories live. Discover now