Nešto iz prošlog dijela :
Odjednom naiđe jedna prelijepa djevojka i sjedne u sredinu .
xxx : Šta je vama bilo ? - Upitala je zabrinutim tonom .
Ja : Momci koji su nam samo na 2 sata bili naši sada smo ih uhvatile u prevari .
xxx : Jako mi je žao ... Ja sam Nejla ...
Ja : Ja sam Adelisa ,a ona je Gabriella ali je zovemo Gabi ..
Nejla : Pa čini se da smo se sprijateljile ali dobro zapravo odlično .
Ja : Da ...
________________________
Nejla : Gle sad morate biti jake trebate uzvratiti udarac .
Odjednom zazvoni moj mobitel , vadim ga i javljam se . Čujem nepoznati glas i govori mi :
Xx : Brat ti je sad pod mojom komandom tražim 9 milijuna za njega inače neće biti dobro !
Ja : Ali ... - samo je prekinuo slušalicu .
1 i pol godinu kasnije ...
U ovih godinu i pol se izdešavalo dosta toga ... Na neki način sam uspjela osnovati jedinu žensku bandu . Ja sam vođa . Naravno putovale smo svgdje isad putujemo , ali zasad smo u Barceloni u Španjolskoj . Tu smo kupile kuću i to nam je sad kao 'baza' . Imamo sobu za sastanke ,10 gostinjskih soba , 20 naših soba , 30 wc , 1 dnevni boravak i 2 kuhinje . Vani imamo bazen i stvari za vježbanje sportova i za vježbanje obično (znate na šta mislim) . Eh sada moja desna ruka su Gabi i Nejla . Gabi je ovako 'glavna' kada mene nema , a Nejla je zadužena za tehnologiju . Neymaru se nisam ni javljala dok je on meni slao 10 poruka na dan . Jbg brate ne znaš šta si izgubio .No dosta toga ...
Nejla : Adelisa i svi ostali brzo dođite ovamo !
Ja : Šta je sad ?
Nejla : Pogledajte ! Napokon sam uspjela locirat Liamov mobilni i čini se da je u ovoj ulici .
Gabi : Reci da zapišem .
Nejla : Carer de la Portaferrissa , Pantagonia Bar .
Ja : Zašto bi ga držali u baru ?
Gabi : Hmmm.. Ne znam ...
Ja : Za 2 min sve budite u sobi za sastanke . Jasno ?
Sve : Jasno !
Otišla sam se presvući . Obukla sam sivu trenerku , bijelu majicu sa natpisom CRIMINAL , bijele čarape i crne starke . Od šminke sam stavila crni ruž , tuš i maskaru . Sve su bile tačno na vrijeme .
Ja : Odličan tajming cure ! No da krenemo . - sve su sjele na svoje kožne stolice i koliko sam primjetila sve su bile isto našminkane kao ja .
Ja : Kao što znate mog brata drže u baru i moramo skovat A i B plan jer ne znaš šta će te snaći . Pa mozgići moji počnite raditi :) . Znači ovako Jelena i Aleksandra će zavesti zaštitare i odvesti ih što dalje od ulaza , a ja,Gabi,Nejla,Alana i Alice ćemo ući . Vi ostali čuvate leđa . Nakon 5 minuta našeg ulaska ulaze Bruna,Jessie,Ariana,Nicki i Carolina ulaze za nama . Ostalih 8 idalje čuvaju leđa .Kada njih 5 uđu ja i Bruna idemo na pozornicu da odvratimo pažnju . Cool for the summer . Za ples ćemo se ja i ona dogovorit . Sada plan B . Ali prije njega imali ko kakvih pitanja ?
Marina : Imam ja . Kako si ti tako pametna ?
Ja : Jbg ask.fm i iBooks o:) . - Sve smo se nasmijale
Ja : Hajde znači plan B je .... - počela sam prepričavat plan B
Nakon 10 min
Ja : Ima li ko kakvih pitanja ? - Niko nije digao ruku pa sam predpostavila da nema . Dala sam im znak da počnemo spremati oružje . Uzele smo 10 noževa , 2 snajpera , 20 pištolja i 8 puška . Još smo se malo opremile i pošle . Nakon 1 h smo došle jer smo živjele malo dalje . Odmah smo stale na pozicije i počele sa radovima . Kada smo nas 5 ušli tamo su bile sve striptizete i striperi . Muzika do kraja , alkohol i cigarete na vrhu ... Šta reći ? No tu je slijedilo iznenađenje jer je Neymar bio tu i već je odavno gledao u mene . Kada su nam se pogledi susreli on ga je odmah skrenuo . I bolje mu je jer tu bi moglo biti svašta .. Mi smo nastavile poslom dok sam ja kraičkom oka gledala i vidjela sam da Neymar gleda za mnom al ne u moja leđa nego dupe. Uuu jadničak baš mi ga je žao nema djevojku .. Evo plačem .. HAHAHA ne zna šta ga je snašlo . Bukvalno je buljio za nama . Tu smo stale i čekale ostalih 5 . I kako smo se dogovorile prvo ćemo ja i Bruna . Izašle smo na pozornicu ,a ja sam opet morala pjevat . Izvodila sam sve što sam znala vrtila kukovima , i svee pokrete . Onda gdje je bio glavni dio morali su pustiti plej bek jer sam Brunu morala poljubit i onako se razdvojit od nje ali sam joj morala zagristi usnu što sam i uradila . Neymar ko da je vidio vampira . Pošto je tu bila štanga morale smo glumiti striptizete . Samo što smo počele milijuni na sve strane . 20 minuta smo se vrtile po štangama i izvodile sve striptiz pokrete . Obukle smo se i otišle kod ostalih . One su pronašle Liama i pošto nisu mogle sve same morale smo sa njima . Nakon 5 minuta sve smo pošle u akciju osim 5 njih jer su morale čuvarit i upalit aute kada se budemo iskradale . Neymar me gledao pogledom koji je govorio 'Imal vas više ti bokca !?' no zanemarila sam ga . Kada smo pronašle tu sobu gdje je on bio pripremile smo se i krenule napadat . Puške smo iskoristile tako da ih je bilo brzo ubit . I nakon godinu i pol napokon sam ugledala svog brata sav je bio prljav, u modricama , gladan ,žedan jedva je gledao .
Ja : Brato !!!!
Liam : Se..koo ! - govorio je slabašno a mi smo se sve zatrčale prema njemu i grlile ga . Suze su mi tekle niz obraze od radosti . Odmah smo ga ja i Gabi podigle i polako koračale sa njim u sredini dok su ostale bile ispred,pozadi i do nas . Na Neymara nisam obraćala pažnju bilo mi je važno da su mi ekipa i brat tu ... Toliko smo se svih nas 20 sprijateljile da smo kao sestre jedna drugoj ... Odmah smo sjeli u auta i pošle kući . Liamu smo dale najbolju gostinjsku sobu i uputile ga gdje je kupaonica . Dok se on tuširao ja sam pripremala njegovo omiljeno jelo . Palačinke sa nutellom i jagodama . Kada je izašao malo sam ga iznenadila :) . Kad smo došle u Barcelonu ponijele smo njegove stvari tako da sada nema problema sa garderobom. Dok je on jeo mi smo radile planove za daljnju pretragu . Sada moramo oteti Katherine Bell nažalost što neće biti lagano .Neymar JR P.O.W
Ja još ne vjerujem da sam vidio Adelisu i da je ono uradila . Pa dobro ona je kriminalka ali ... Hej pa ono je bila njena ekipa . Daaa vidio sam vani još 5 cura pa mora da ih je 20 . Ali kada je negdje otišla pretpostavio sam da je bilo tučnjave . Al kada je izašla sa jednim muškarcom i suzama u očima mislim da joj je ono bio brat . Jer je bio otet , a on i Adelisa dosta sliče tako da to je on 79% . Ali suze u očima... Kada sam to vidio srce mi je puklo na 1000000 komada . Morati ću je potražiti . Znam da mi neće brzo oprostiti ali boriću se za nju . Bio sam konj one noći ... Napio sam se i dogodilo se ...
Flashback :
Pio sam Red Bull kad odjednom priđe mi neka plavušica .
XXX : Hej ljepotane jesi li za ses sada ?
Ja : Itekakav !
Počeo sam je ljubiti sa njom al odjednom kada sam se htio odmaknuti od nje poput otrova nešto me ošamutilo i nisam znao šta radim . Mogu reći da sam uživao al me poruka prekinula . Mislio sam da je od plavuše pa sam joj napisao "Kučko nisi mi ni trebala" stigla je još jedna poruka ali sam je zanemario . I uradio sam khm khm sa njom ...
End of flashback
------------------------------
Ljudi sada sam umorna ne da mi se više pisat . Nastavak kada se odmorim . LY !
VOUS LISEZ
Ljek za bolji život
FanfictionHellouuuuuu guys ! Ova priča je završena i nema puno dijelova ali eto zabavite se kada budete čitali moju priču !