Yes i am Neymar !

231 11 2
                                    

10 dana kasnije
Ney : Da ideš !
Ja : Ah kako si dosadan evo idem idem ! - rekla sam frustrirano . Otišla sam da kupim taj vražiji test . Uzela sam kaput , novčanik i ključeve od auta . Stigla sam u apoteku i kupila test . Usput sam svratila i uzela nam voća,povrća,sokova , M&M's , šlagova , slatkiša , jednu tortu , ćebe , onu bijelu zimsku deku i vino . Ako se pitate zašto vidjeti ćete o čemu je riječ . Pošto je sada zimsko doba uzela sam A Christmas Kiss film . Svratila sam do DM - a i kupila Baby lips Electro i parfem Vanille Tropicale . Stigla sam kući i Neymar mi je pomogao oko kesica .
Ney : Zašto će ti sve ovo ? - pitao je
Ja : Sve u svoje vrijeme Ney sve u svoje vrijeme . - rekla sam i krenula uraditi test . Ušla sam u WC i pročitala upute . Sve sam uradila kako treba . Znači izvršiti malu nuždu na to i stavila sam na umivaonik . Čekala sam 15 min i zapištalo je . Sa strahom sam pogledala u to iii .. POZITIVAN JE ! Izletila sam iz WC - a i krenula ljubit Neya .
Ney : I ljubavi šta test kaže ?
Pokazala sam mu test i on me poljubio i zavrtio.
Ja : Bićeš najbolji otac na svijetu !
Ney : Bićeš najbolja mama na svijetu !
Ja : A sada se presvuci u nešto udobnije .
Ney : Otprilike ?
Ja : Široku trenerku , majcu dugih rukava i debele čarape .
Ney : Ok ! - rekao je i otišao se spremiti . Ja sam obukla široku sivu trenerku , tamno plavu majicu dugih rukava sa zvjezdicama i debele roze čarape . Stavila sam malo Baby lipsa (Electroa Strike a Rose molim) ...
Ok ovo je taj nastavak i sutra ide novi . Biće nastavak ovog nastavka ako me kužite . Hvala vam ljudi na : 627 pregleda 33 votea i 15 komentara ! LY and See ya !

Ljek za bolji životWhere stories live. Discover now