I hate you

245 12 1
                                    

Kada sam se vratila doma ugledala sam pismo.
" Večeras u 8 sati dolazim po tebe, budi spremna. "
Bilo je 7 sati počela sam se spremati. Obukla sam usku haljinu zlatnu hajinu koju sam kupila i crne štikle. Stavila sam zlatnu sjenu i tuš .Začula se svirena pa sam požurila ispred kuće. Poljubila sam ga i krenuli u neki bogati restoran. Naručili smo meso a meni se piš piš (hahahahhahaha xd NeymarzeteForeva ideja ;)). Otisla sam u toalet, obavila nuždu i ugledala Gabi.
Ja ; Hej Gabssss.
Gabi ; Neće ti više biti Gabs.
Rekla je i stavila mi vatu od koje sam zaspala. Kada sam se probudila bila sam u nekoj mračnoj sobi i glava me rasturala . Taman kada sam počela razgledati začuo se zvuk škripanja vrata . Tek mada sam bolje pogledala bilo je potpuno mračno bez trunke svjetlosti osim zelenih tangica i zelenog grudnjaka koji svijetle u mraku . Ček ooo neee .. Ovo ne sluti na dobro . Dobro Adelisa kravo jedna kako će biti dobro kad si oteta . Ček šta ? Kada sam pogledala prema vratima tu je bio Leon .
Flashback
Ja : Upomoć !
Gabi : Pomozite !
Leon : A daj Adelisa čega se bojiš samo sex sa mnom ništa više .
Ja : Djevica sam !
Leon : Biće još zabavnije ! - rekao je i zlobno se smješio te me jako pribio uz zid . Mislim da mi je polomio sve ključne i ne ključne kosti . Kako ima ružne zube . Dobro Adelisa on će tebe sad da kresne ,a ti mu gledaš zube .
Profesori i direktorica : Leon Walter !
Leon : Šta je !?
Leonova mama : Zar sam te tako odgajala ?!
Leonov tata : Preda mnom gospodine Walter ! Djevojko sine da li si dobro ? - rekao je i prišao blizu meni te me odmjeravao ,okretao mi svaki dio tjela i svugdje pazio da me ne ozljedi te tako provjeravao dali mi je onaj kreten naudio .
Ja : Dobro sam gospodine . - rekla sam preplašeno .
Leonov tata : Izvini stvarno on ima veliku seksualnu želju nije djevica od 15 godine . Izvini još jednom . - rekao je .
Ja : U redu je . Valjda ... - rekla sam .
Leonov tata : Walteru , dame i gospodo želio bih da svi osim preplašene djevojke razgovaramo o ovome .
End of flashback
Leon : Hej Adelisa srce . Imamo nedovršenih poslova . Da ih dovršimo ? - pitao je i smješio se onako zlobno kao i prije dvije godine .
Ja : Trudna sam kretenu !
Leon : S kim ?!
Ja : Neymarom Da Silva Santos Juniorom ! - rekla sam jasno i glasno u sebi crkavajući od smijeha jer znam da je ljubomoran .
Leon : Pa ta ti beba neće trebati jer ću ja napraviti novu ;) ,
Ja : Jesi normalan ?
Leon : Nisam . Lud sam za tobom .
Ok sada me je fakat strah . OMG počeo se skidati . Fuujjj kakvo ono tijelo ima . Bljak ! Neymarovo je stoput bolje .
Leon : Eh sada da se bacimo na posao - rekao je i počeo me ljubiti po vratu . Skinuo mi je grudnjak i tange . Bio je spreman da uđe ,a ja sam bila spremna da nekom drugom podarim svoju bebu . Počele su mi se nakupljati suze u očima pa sam ih samo zatvorila (oči) . Bebo sada ćeš morati otići i naći bolji dom i bolju mamu . I polako se počeo približavati mom umjetnom mjestu . Odjednom sam čula veliki zvuk razaranja vrata .
Xxx : Adelisa ! - Taj glas bih mogla svugdje prepoznati . Da pogodili ste . Neymar . Onaj kreten se uplašio i počeo da drhti . Neymar je stajao na vratima okružen mojom bandom . Odmah se zaletio prema Leonu i počeo ga tući zajedno sa svojom i mojom bandom dok su Nejla i Alice prije njih uletile i mene pokrivale i oblačile . Nakon što su ga istukli Neymar je mene uzeo i nosio me kao mladu dok sam se ja samo slabašno prihvatila za njega i zabila svoju glavu u njegova prsa .
Znam znam bezobrazna sam nisam postavljala evo sada 6 dana (0:02 h) nastavak ali trebao mi je odmor . U subotu ide svih 5 nastavaka jer je sutra petak sutra mogu možda samo jedan . Ok bole me i ruke i oči i mozak i noge . Odoh da spavam . Čitajte priču od AshtonIrwin27 djevojke stvarno talentirane . LY and See yaa ! (OTPADOŠE MI RUKE I OČI OD BOLA . U DESNOJ RUCI MI JE DOSAD 9 PUTA KRCNULO ! EVO GA 10! HJJOOOJJ BOLII !)

Ljek za bolji životWhere stories live. Discover now