Chapter 8
Napokon ! Moja ljubav i ja smo zajedno . No nastavila sam da vodim bandu. Ne želim još uvijek da odem u bolovanje. Trenutno smo u jebenoj školi ! Sry na rječniku ali mi smo nekim djelom 'Dark' . Ne boje nas se baš svi osim onih koji su nam se zamjerili . No dobro jedina svijetla tačka trenutno je to da smo na tjelesnom VANI !! I da tu je moja davna simpatija no ne zanima me on . Mada još uvijek ima one svoje prelijepe plave okice *___* . Šta da kažem volim plave oči ;) . Poslije zelenih molim lijepo !! Trenutno igramo jako,jako,jako zeznutu igru. Graničara ili između dvije vatre . U igri se podijelite u dvije ekipe i izaberete graničara . On ima 2 života . Za svaku ekipu po jedan . 'Njihov' graničar gađa vas vaš graničar njih . Kada vas graničar ili neko iz suprotne ekipe pogodi vas vi morate da idete na granicu tj. do graničara . Divno sad sam uhvatila loptu . Svi smo umorni i znojni .Moram pogoditi Ajdina ! To je spretan i najbolji igrač u ovoj igri . On je u suprotnoj ekipi i pripremam se da ga pogodim .
Ja : Ajdine pripremi se . - rekla sam tiho i bacila loptu . Gledala sam i stala onako umorno i junački (znate na šta misim grudi izbačene , ruke na bokovima i umorna faca) . Iiiiii ... Pogodila ga je ! Yes ! Svi iz moje ekipe su počeli vrištat , grlit me , ljubit .
3 h kasnije kraj nastave , ispred škole
Taman što sam izašla vidjela sam Neymara . Bio je naslonjen na auto i nešto je šupkao po mobitelu . Došla sam do njega i rekla mu :
Ja : Hej macane
Ney : Hey mačko . - rekao je i poljubio me . Maknuo se sa stražnje strane i otvorio mi vrata .
Ney : Izvolite mlada damo .
Ja : Hvala mladi gospodine . - rekla sam i nasmijala se
2 h kasnije
Ja : Ney prelijepo je ... -
Moja budala me dovela upravo na neko brdo iz koje se vidi cijela Barcelona .
10 min kasnije
Trenutno sam na brdu , sjedim na ćebetu , svijećama oko sebe , hranom i grickalicama
I ono najvažnije
Sa osobom koju volim .
Ok ljudi žao mi je što nije bilo nastavaka cijeli dan no došla mi je tetka pa nisam bila u mogućnosti da napišem . No sutra ide 1 ili 2 nastavka . Ola chikas ! LY and See yaa !
YOU ARE READING
Ljek za bolji život
FanfictionHellouuuuuu guys ! Ova priča je završena i nema puno dijelova ali eto zabavite se kada budete čitali moju priču !