Na snimanju sam sa BTR - om i baš su dobri momci . VOLIM IH ! (prijateljski) . No tužna sam jer neće biti serije sad smo samo BTR . No dobro sada pjevamo žensku pjesmu iz Zvezda Granda - Naida Bešlagić Toksična (može li aplauz za najsmotaniji izbor pjesme. Hvala hvala . )
Carlos : Rekli su mi od malena ... Ne hodaj sa zvjerima ,a ja se opekla - nakon što je to ispjevao počeo se valjat od smijeha kao i mi .
Nakon nekog vremena
Ja : Hajde Tanyice dolazi više ... - govorila sam slabašno dok smo svi skoro zaspali . Tu sam ja , Neymar , Carlos , James , Kendall , Logan i Steven ili vam ga Gustavo i sada čekamo Tanyu da nam donese 49 pjesmu danas . Ležim na Jamesu , Neymar na meni , James na Carlosu , Carlos na Kendallu , Kendall na Loganu ,a Logan je naslonjen na stranicu onog bijelog kauča što imaju dok Gustavo skoro spava na onoj fotelji .
Tanya : Našla sam ! Našla sam ! - govorila je ili bolje reći derala se . Svi smo onako skočili .
Tanya : Pjevate Counting on you i ulijećite u gluhu sobu !
Uletili smo u gluhu sobu i počeli pjevat :
[Ja:]
Now I'm about to give you my heart
But remember this one thing
I've never been in love before
So you gotta go easy on me[Kendall Big Time Rush:]
I heard love is dangerous
Once you fall you never get enough
But the thought of you leaving
Ain't so easy for me[Chorus:]
Don't hurt me
Desert me
Don't give up on me
What would I wanna do that for?
Don't use me
Take advantage of me
Make me sorry I ever counted on you
1, 2, 3, 4 to the 5, baby, I'm counting on you [x4][Kendall:]
Understand I've been here before,
Thought I found someone I finally could adore[Carlos:]
But you failed my test,
Got to know her better saw I wasn't the only one[Ja and James:]
But I'm willing to put my trust in you,
Baby you can put your trust in me[Carlos:]
Just like a count to 3,
You can count on me and you're never gonna see[Logan:]
No numbers in my pocket.
Anything I'm doing girl I'll drop it for you[Ja and James:]
'Cause you're the one I'm giving my heart to but I gotta be the only one[Chorus:]
Don't hurt me
Desert me
Don't give up on me
What would I wanna do that for?
Don't use me
Take advantage of me
Make me sorry I ever counted on you
1, 2, 3, 4 to the 5 baby I'm counting on you [x4][All:]
I really hope you understand
That if you wanna take my hand[James:]
You should put yours over my heart
I promise to be careful from the start[All:]
I'm trusting you with lovin' me
Very very carefully[Ja:]
Never been so vulnerable[All:]
Baby I'll make you comfortable1, 2, 3, 4 to the 5 (yeah), baby, I'm counting on you (oh)
1, 2, 3, 4 to the 5 (why would I want to do that, hey, yeah)
1, 2, 3, 4 to the 5, baby, I'm counting on you
1, 2, 3, 4 to the 5[Ja :]
Now I'm about to give you my heart
So remember this one thing
I've never been in love before
Yeah, you gotta go easy on me.
Ja : Napokon ! - dreknula sam i sve ih odjednom zaskočila i poljubila svakog u obraz . Neymar je namrštio . Poslala sam mu zračnu pusu .
Nakon 3 h
Tanya : Sutra u 9 h da si se nacrtala .
Ja : Jasno šefice .
Rekla sam i krenula prema autu . Neymar tokom puta kući nije ništa progovarao . Kad smo stigli kući :
Ja : Neymar šta ti je ?
Neymar : Šta šta mi je !? Misliš da je meni lako gledati kako ti ljubicaš cijeli bend !?!
Ja : Neymar samo tebe volim budalo jedna !
Neymar : Ne ne voliš .
Ja : Ney zar ćemo opet prolaziti kroz isto ?
Ney : Ne nećemo ... Samo ... Ahh . Nije mi lako gledati kako moja malena ljubi ostale momke ... Prosto ljubomoran sam .... - rekao je i pognuo glavu .
Ja : Ney ... - rekla sam i podigla mu glavu dvojema prstima . - Trebaš biti ponosan jer si to priznao ,a ne kao svi momci da to sakrivaš . Isto tako treba te biti sramota jer ovo ovdje srce - stavila sam i njegovu ruku i moju na mjesto gdje je srce . - kuca samo radi tebe . Jer si ti moj razlog za život. - govorila sam to dok su mi se suze slijevale niz obraze - Neymar ja te volim . Iz sveg srca .
Ney : I ja tebe bebo . - rekao je prije nego što me strastveno poljubio . Taj kratki poljubac se pretvorio u nešto više . Nešto ljubavnije i puno strastvenije . Kad smo oboje ostali bez daha razdvojili smo se i ponovo počeli ljubit . ( Da napomenem ovdje neće biti perverzije(Maybe hoće) .Ali ova radnja se odvija u Neymarovoj kući jer kod kuće mu nema nikog .) Ovila sam svoje noge oko njegovog struka i stavila ruke na njegov vrat dok je on svoje ruke stavio na moje dupe . Počeo me nositi prema njegovoj sobi i kad smo ušli bacio me na krevet dok sam ja njemo skidala majicu . I tako smo sve skidali jedno sa drugog dok nismo ostali skroz goli .
Ney : Spremna ? -samo sam klimnula glavom . (Ipak ću ubaciti perverzije sry ideje rade)
Ney : Sa ili bez kondoma ? - pitao je .
Ja : Sa kondomom . - rekla sam ,a on je samo do latice pored izvadio kesicu sa kondomom . Mučio se 10 sekundi dok mu ja to nisam otela iz ruku i otvorila zubima .
Ja : Ney budi nježan .
Ney : Biti ću . - rekao je prije nego što je ušao u mene . Samo sam se blago nasmijala dok je on obavljao svoju 'radnju' . Ispočetka sam stenjala radi boli ali kasnije smo oboje počeli stenjati od zadovoljstva i užitka . Uskoro je svršio u mene . Kada je on svršio počelo je biti malo intimnije . ( Kome se isuviše gadi neka ne čita dalje.) Ugurao je 1 pa 2 prsta u moju frendicu . Stenjala sam i stenjala od užitka . Uskoro je završio pa sam ja preuzela kontrolu . Uzela sam njegovog frenda i stavila ga u usta . Stenjao je i brzo sam i ja završila . Počela sam 'jahati' po njemu . Onda je on ponovo preuzeo kontrolu i uzeo novi kondom . Ponovio je onu prvu radnju i bacio kondom pa se potom bacio sav znojan pokraj mene . Uzeo je jorgan i pokrio nas . Uzela sam telefon i javila curama da ću prespavati kod Neya . On me je zagrlio i ja njega i tako smo zaspali .
Ok ljudi ovo je malo duži nastavak jer ova posljednja dva dana nisam mogla da pišem nastavke tako daa ... Pervrzija zar ne ? E pa napokon i ja da je ubacim u priču . Razlog ovog intimnog odnosa je zato što je to zapravo bio seks pomirenja i gubljenje nevinosti sa čovjekom kojeg voliš . Ammm da ako ste pretpostavili biće vjenčanja no neću da vam otkrivam išta to ćete vidjeti u nastavcima . Pa etoo maybe sutra bude nastavak . ALOHA ! LY and See ya !
YOU ARE READING
Ljek za bolji život
FanfictionHellouuuuuu guys ! Ova priča je završena i nema puno dijelova ali eto zabavite se kada budete čitali moju priču !