U klubu
Adelisa P.O.W
U klubu smo i ja sam za šankom . I Ney je tu ali oko njega se mota neka silikonka . Napumpane usne , dupe i grudi . Obična kurva zar ne ?
Ja : Ney idem ja u toalet .
Ney : Ok .
Otišla sam u toalet i obavila nuždu . Oprala sam ruke i popravila šminku . Izašla sam i dočekao me nimalo prijatan prizor . Plavuša ljubi MOG Neymara i nabija se na njegovog frenda ,a on je stišće za dupe i uzvraća . Ona ljubi SAMO MOG Neymara . O Neymar poželit ces da se nisi rodio .Sva sreća da su se Nejla i Gabi okrenule . Odmah su došle meni i rekle :
Nejla : Zar ti nisi izgubila nevinost sa upravo onim momkom ? - rekla je i pokazala na Neya .
Ja : Da jesam .
Gabi i Nejla : Spremna na osvetu ?
Ja : Rodena spremna - rekla sam i nasmijala se zlobno . Krenule smo do Neya i silikonuše (WHAT ?!) . Potapsala sam ga po ramenu i on se okrenuo . Čim je vidio mene zaledio se . Samo sam njemu dala znak da šuti ,a njima dvojema da odvedu plavušicu . Uzele su je za kosu i odvele u naše poznato mjesto gdje mlatimo ljude koji nam se zamjere . Oh jadnica izdušiće joj svi silikoni . A ja sam njega uzela za njegovu crnu kožnu jaknu i izvela ga vani . Sjeli smo na neku klupicu u blizini .
Ja : Šta je ono bilo ? - upitala sam ljutito .
Ney : Jaa ... Slušaj uvijek mene silikonuše zaokupe i onda mi ubace onu drogu i natjeraju me da ih ljubim itako dalje ... Adelisa pobogu samo TEBE volim ! Zašto ja i ti ne možemo biti srećni ? - pitao je i naglasio to tebe .
Ja : Ney ja ne znam jesi li taj pravi sa kojim sam izgubila nevinost . - rekla sam tiho i krenula kući no međutim on me uhvatio za ruku i rekao da se vratim .
Ja : Šta je sad ?
Ney : Znaš li da kad ti je prvi put khm khm nema veze imaš li ili nemaš kondom ti ostaješ trudna (što nije istina u stvarnosti) . - rekao je isuviše srećno sa suzama radosnicama .
Ja : Šta ??
Ok ljudi šta sam ja vama rekla ? Biće svašta i jel bilo ? Jest ! ♡♡ ! Evo sutra ide novi part jer me bole oči . Goodbye ! LY and See yaa !
YOU ARE READING
Ljek za bolji život
FanfictionHellouuuuuu guys ! Ova priča je završena i nema puno dijelova ali eto zabavite se kada budete čitali moju priču !