Multi=Sarp
arkadaşlar bölüm kısa oldu ama bunun nedeni beklediğim oy ve yorumu alamamam. sizi seviyorum .lütfen hayalet okuyucu olmayıniyi okumalar....
.....................leyta dan...............................
bir anda ona döndüm ve sarıldım. neden bilmiyorum içimden geldi. başımı boynuna gömüp kokusunu içime çektim.
sigara,erkeksi kokusu ve müthiş parfümü.. çok güzek kokuyordu. o sırada belki bende onun aklını okuyabilirim diye gözlerimi kapattım ve odaklandım.Gözlerimin önünde bir şeyler canlanmaya başladı bile.
"ah! bu kız beni benden alıyor..." bunu benim için mi demişti? odaklan maya devam ettim. "ah bi beni öpsede birlikte zorlukların üstesinden gelsek . korkmasam çoktan öperdim aslında onu ama ona olan sevgim karşılıksız kalıcak diye o kadar korkuyorum ki..."
bir anda düşünme yetimi kaybettim ve onu öptüm."demek akıl okumayıda öğrendin ha! desene bundan sonra senden bir şey saklayamıcam." güldüm."e birazcık öyle olucak sevgilim" dedim. oh olamaz bunu ben demiş olamam. daha neler hissettiğimi bile bilmiyorum. bir anlık olan olay tüm hayatımı mahvedicek . aptal kız ne diye sevmediğin çocuğu öpersin." diye geçirdim içimden.
biranda benden uzaklaştı ve gür bir kahkaha attı.
"neye gülüyosun?" dedim.
"sana." dedi."niye ki?" dedim ama aldığım cevaptan pişman oldum.
yumruğu geçirmemle orada koşarak uzaklaştım.
.........................................................
sabah uyandığımda aklımda binbir korkunç ölüm planları kuruyordum. bana bunu nasıl söyler. hızla hazırlanıp evden çıktım ve o anda aklıma bir şey dank etti.
ben akşam camımı açmadım. dün annemde evde yoktu. ama sabah cam açıktı. neyse kendimizi korkutmaya gerek yok. rüzgardan açılmış olabilir mesela.
.....................................................................
2.dersin sonundayız ama Savaş bey hala yok. o çocuğu öldürücem ve kimse onu kurtaramıcak. söylene söylene sınıftan çıktım . en azından karnımı doyurmam gerek diyerek koridorda yürürken birden kafamın içinden bir ses geldi "kaç" diye bağırdı ses. ama ben durumu anlayana kadar birisi tarafından tutulup çekildim. aynı anda arkadan çığlık sesi yükseldi. arkamı döndüğümde bir kız kanlar içinde yatıyordu . ne yani ben çekilmemiş olsaydım ben mi ölücektim. bu arada aklıma geldi beni tutan kola baktım."merhaba ben sarp "
"merhaba bende Leyta" dedim. sonrada ekledim "sen benim hayatımı kurtardın . teşekkür ederim ."dedim "önemli değil her zaman "dedi ve gitti. ALLAH IM bu çocuk çok tatlıııı...
- adam Lambert- ghost town
Yarın öğleden sonra okul çıkışı Savaş beylere gidiyorum . Aman ne güzel!
Eve geldiğimde büyüük bir "OH!" çektim . Valla ne diyim ev gibisi yok arkadaş . Daha bulunmadı,bulunamaz da . Nerde var böyle rahatlık .Ben söyliyim hiç-bir-yer-de .
Odama doğru ağır çekimde yol alırken annemin bağırmasıyla yerimde sıçradım
A-Leytaaa !Kızııım! Canıııım! Nerdesiiin!?!
Hasss- yine ne oldu da bu kadın beni böyle yavşakça çağırıyo acaba
L-Ne var anne!
A-aşağıya bir gelir misin canım kızım benim. Yok lan baya annemin kafasına meteor yağmış. Bu ne yağcılık be.
L-Geldim ne var
A-Canım kızım benim hazırlan gidiyoruz.
L-nereye lan.
A-Aa ! o ne öyle lan falan. Seni çok özel biriyle tanıştırıcam bu yüzden çok düzgün şeyler giymelisin ve yine bu yüzden alış-verişe gidiyoruz.
L-yine kimle tanıştırıcaksın acaba!
A-Gidince görürsün.
.........................................................................................
Şu anda bir şeyler karıştıran annem olacal kadınla alış verişteyiz. Çok merak ediyorum bu sefer ne yapıcak. Her neyse en azından aldığım kıyafetlere karışmadı tabi "çok siyah olmayacak" uyarısı dışında (kıyafetler multi media da var).
Evet bütün alış-veriş bitti ve biz sağ salim eve dönüyoruz.Çalan telefonumu zor da olsa çıkartıp arayan kişiye baktım
Savaş'tan 4 cevapsız arama
OHA! Ben nasıl duymam bu 1 .ayrıca biz buluşucak ve araştırma yapıcaktık ben bunu nasıl unuturum bu da 2!
Hemen geri aradım Savaş ı
S-Alo Leyta iyi misin? Bişey mi oldu? Nerdesin? Seninle ilgili çok acil bir şey var . annenden uzaklaşman gerek. Duyuyormusun beni . Çok acil uzaklaş ondan . Leyta!!!
L- Savaş ne oluyor? Alışverişe çıktık annemle ilk defa . elbiseler falan aldık ta şimdi eve gidiyorum neden? Neler dönüyor yine?
S-Hiç güzel şeyler dönmüyor Leyta . Şimdi eve git hazırlan annene hazırlandığını göster daha sonra ben gelicem tamam mı? Bir adamın şoförü olduğumu ve annenin gelmemi gerektiğini seni alıp gideceğimi söyleyeceğim ama hızlı hazırlanmalısın . Sana her şeyi anlatıcam ama lütfen dediklerimi yap.
L-P-peki. Ne dedi ki şimdi bu. 'eve git hazırla-' biliyoz o kadarını iç ses. Sus iç ses .Bi git iç ses. Of iç ses.
..........................................................................................
Eve vardık. Hazırlandım. Ayakkabılarımı giyiyorum. Aynada kendime bakıyorum WOW! Sende kimsin taş varlık. Herneyse tamamen hazırım . Savaş a mesaj attım. Kapı çaldı. Açtım. Ama karşımda Savaş yoktu.
L- Sen de kimsin!?!
-Haftaya olacak olan KOCAN!
Nasıl buldunuz ? sizce annesi neden bunu yaptı? Savaş bunu nereden öğrendi?Leyta bu tanımadığı adamdan kurtulabilecek mi?
Vote ve yorumlarınızı bekliyor olacağım
Seviliyordunuz GECE ler......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEPATİ
Teen Fiction17 yaşındaki bir kız... Onun oçin ne bir annesi var nede babası... Hayatının en boktan dönemleri birden atraksiyon,eğlence,hüzün ve aşkla dolar... KİMSE MASUM DEĞİL! herkesin yaralarının açıldığı bu kitapta 3 farklı kişinin yaşadıkları gözler önünde...