New York

69 7 0
                                    

Ertesi sabah uyandığımda aklıma dolan düşüncelerle boş tavana baktım. Sahiden, dün yepyeni bir hayata başlamıştım değil mi? Peki neden kendimi yepyeni gibi hissetmiyorum? Filmlerde hep böyle olmaz mıydı?..

"Evde güzel bir kahvaltı hazırlayabilecek biriii? Yok. O zaman iş başa düştü gidip kahvaltı hazırlamam lazım."

'salak salak mırıldamayada mı başladın Leyta yazık valla yazık'

Kes sesini iç ses. Her neyse nerde kalmıştımmm. Hıh! Kahvaltı diyoduk dimii. of yaaa!

Aşağıya indiğimde kocaman bir masa ve üstünde kooocaman bir kahvaltı beklemiyordum tabiki." Bir dakika şimdi bu güzel masayı ben hazırlamadıysam , Sarp hala uyuyor isee o zaman kim-"

"ben hazırladım. Hani Savaş olan. Senin en son aklına gelen hani"

L-Yaaa! Asma şu suratını.Ben sadece dün geç yattığın için uyuyosun sandım valla bak. 'aferin Leyta aferin! Gitti taş gibi çocuk yeminle yaa. Of yani anlamıyorum ki seni. Bunları görünce bişey oldu sana sen eskiden böylemiydin yahu? Sert kızdın sen noldu sana. Hadi sen neyse de beni de değiştirdin yaa. Mahalle karısı olduk yeminle of Leyta of. Ama ben diyorum hep Sarp yüzünden diye beni hiç dinlemiyosunuz ki siz!'

S-Leytaaa! Heyy .Beni duyuyomusun?

L-Ha!

S-Diyorum kii. Alınmadım sana ben .

L-Hee! Anladım. İç sesim nutuk yazdı da onu dinliyodum.

SR-Kro musun Leyta? Hee ne be! Neyse sabah sabah uyandırdınız beni zaten eğer ko-OOOHA! Leyta apla büyüksün valla kahvaltıya bak bee!

S-Ya niye kimse anlamıyo acaba? O.Kahvaltıyı.Ben.Yaptım.Hani.Ben!

SR-Tüüüüüü! Yazıklar olsun Leyta sana! Böyle mi yetiştirdim ben seni. Savaş yavrum aferin sanada çocuğum valla sende olmasan bu lanet karı beni 90'ımda öldürücek.

L-Kafayı yedi mal yine yaa! Neyse beni koocaman bir kahvaltı bekler hadi gülü gülüü!

Masaya doğru koşarken ayağımdan birinin tutmasıyla halıya yapıştım.

SR-Kahvaltıya giden yolda her şey mubahtır(piç smile)

L-Vay hain senii görürsün sen!

Ayağını tuttuğum Sarp yere 2.80 kapaklanınca hemen ayağa kalkıp masanın başına geçtim ve yemeklere gömülmeye başladım.Arkamdan gelen sesle kafamı arkama çevirdim.

S-Bilseydim benim elimden yemeyi bukadar istediğini daha önceden yapardım. Onun kahkahalarına eşlik eden Sarp ı görünce piç smile yaptım.

SR-Valla abi bu kızı İstanbul dan mı aldııık,Afrika dan mı belli değil.E tabi kıtlık zor şey olmalı yazık kıza.

L-Bence sen benle değilde kafanla ilgilen Sarp . Sonuçta en son 2.80 yere kapaklanmıştın. Hah!böyle ezerler canısı. Simdi yemeye devam...

........................4 saat sonra sıkıntıdan ölürlerken....................................

S-Abi bu 3.film yaa sıkılan yok mu?

L-Sıkılmak mı? Ölüyorum ağabeeeeey!

SR-Bişi sölicem hyr yni bna ykışmii biliyom ama bizim arştrck bi özl gcmz yk mı?

L+S-WHAT DİDİN GÜLÜM?

SR-dedim kii. Bizim araştırmamız gereken bir özel gücümüz yoh mi?

S-O iş haftaya ertelendi. Jason diye bir adam varmış burada onun yanına gidicez. Adam bu konularda bilgi sahibiymiş hatta okulu da varmış.

L-E hem okula hemde işe nasıl yetişicez peki?

TELEPATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin