Mert Kaya

92 12 3
                                    

BÖLÜM ŞARKISI=CHRISTINA PERRİ-HUMAN

İçimde yıkılan bir çocuk, babasının kaptan olduğunu düşünen bir çocuğun bağırışları...

Gözümden dökülen yaşlar hayatımın ne kadar boktan olduğunu hatırlatırcasına hızlı ve çoktu. Ben az önce yıllardır beklediğim babamı bulmuştum ve onu köpeklerime yedirmiştim. Ben az önce babamın bir kaptan olmadığını, bana gittiği her limandan bir hediye almadığını anlamıştım. Ben az önce son umudumu yitirmiştim. Ben az önce annemin. Beni. Babama. Sattığını. Öğrenmiştim. Evet doğruydu. Bunların hepsi doğruydu. Ben az önce öz annem tarafından babamı tatmin etmek için satılmıştım. KENDİ BABAMA.

Annemin adını duymamdan beri gözyaşlarım dinmiyordu. Annem ya annem. Duygu Demirbüken. Leyta Demirbüken in annesi. Şu an Savaş ve Sarp ın kaçış planlarnı dinliyor gibi yapıyordum.2 saat boyunca ikiside bana teselliler veriyolardı ve konunun değişmesine sevinmiştim.

SV- Oğlum mal mısın? Bizi Bodrum da bulamayacaklarını mı sanıyorsun(!). Leyta sende dinle. Planımız hazır . Bu gece Mersin e gidiyoruz. Orada bir gün kalacağız daha sonrada New York a uçuyoruz. Orada da 2 haftaya yakın kalıcaz. Bu süre içerisine bizi New York' a uçuracak mafya liderinin -ki kendisi Koray dan nefret ettiği için iş teklifi sundu. Bende kabul ettim.- Onun bir kaçışını yapıcaz sonra oda bize yüklü bir miktar verecek. Bizde bir sonraki işe kadar-ki bu ayda bir falan geliyor- gül gibi geçinicez. Sorusu olan?

SA- Bahsettiğimiz miktar ne kadar? Hayır yani 2 buçuk milyar benim arabamın mazotuna yetmez de.

L-Sarp bazen gerçekten mal olduğunu düşünüyorum kanka .

SA-OHA! Lan Leyta konuşabiliyomuş. Hayır yani bende dedim ki kesin kız yaşadığı şoktan dilini yuttu .

SV-Leyta bir sorun var mı? Bu mal mantıklı konuşamıyor sonuçta.

L-Şaka maka bahsettiğimiz miktar ne kadar?

SV-10 bin kadar.

L+SA+SV- OHA!

L- Savaş sen niye oha dedin acaba.

SV- sizin bu tepkiyi vericeğinizi biliyodum bende koroya katılıyım dedim.

SA- Nasıl bilebiliyosun ki sen bunu?

SV-Onu bende bilmiyorum ama gözüm daldığında yada birine dokunduğumda geleceği-gibi bişi emin de değilim- görebiliyorum.

L- Bu arada bu yeteneklerimizden bahsetmememiz lazım yoksa çok kötü olabilir.

SA- Aynen. Bide aklıma takıldı nasıl bir işten bahsediyoruz.

SV- Abi adam mafya diyorum. Büyük ihtimal köstebeklik veya tartaklama işleri.

L-Oo eğlence çıktı desene.

SV-Aynen.

..........................................................................

Mersin e olan yolculuğumuz bittiğinde adamın mekanına gidiyoduk. Plana göre adam mekanında parayı verecek ve anlaşma imzalıyacaktık.

Adamın mekanına vardığımızda Savaş korumaya bişeyler söyledi ve içeri geçtik. Karanlık koridoru geçtikten sonra karşımıza büyük bir lobi çıktı. Oradan bizi bir kapıya yönlendirdiler. Kapıdan girdiğimizde burnuma içki kokusu gelmeye başlamıştı. Bu kokuyu seviyordum . Adamı gördüğümüzde bize el hareketleri yapıyordu yanına gidip oturduk.

A-Ben Mert Kaya. Sizde Leyta,Sarp ve Savaş olmalısınız. Şimdi çok vaktiniz yok . Koray ın adamları peşinize düşmüştür bile. Bu yüzden beni takip edin .Planlar değişti. Normalde ben size nakit verecektim ve olayları Türkiye den takip edicektim. Ama bir kaç işim olduğundan bende sizinle geliyorum. Özel jetle gidiyoruz yani.

TELEPATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin