DEĞİŞEN BİR HAYAT

465 18 6
                                    

"Günaydın anneee!!" "by by anneee!!"

"Gü-" . Annem daha sözünü bitiremeden çıktım dışarı. Okula geç kalmıştım, ilk ders tarihti ve sözlümüz vardı. Ben bu durumda annemin sözünü bitirmesini düşünemezdim ama eve gelince annemden bir nutuk çekicektim.

3. derse giriyorduk ki birden koridorun sonundan ses duydum "Leytaaaa! Leytaaaaa!" bu İlkim'in sesiydi ve beni çağırıyordu. 'yine ne var' diye düşünerek o tarafa döndüm. Gördüğüm şeyin karşısında şok oldum. İlkim yerde kanlar içindeydi ve biri onun kolunu tutup yerde sürüklemeye başladı. Hemen peşlerinden koştum ama yetişemedim. Bahçeye indiğimde kapıdaki insan topluluğundan daha gitmediklerini anladım ve tabanlara kuvvet koştum kapının önüne vardığımda araba yeni hareket ediyordu. Hemen telefonumu çıkartıp arabanın fotoğrafını çektim. Fotoğrafta plaka belirgindi. Bende çantamı almak için okula koştum. Okuldan içeri girdiğimde birine çarptım ve gerisi karanlık...

Uyandığımda hastanedeydim. Başımda bir çocuk merakla etrafı inceliyordu. Benimle yaşıtmış gibi bir tipi vardı ama onu okulda daha önce hiç görmemiştim. O anda birden bana döndü ve konuşmaya başladı.

" Öncelikle. Ben seninle yaşıt değilim senden tam 6 ay büyüğüm. Sonra. Doğru bildin,beni daha önce görmedin çünkü yeni kaydoldum. Ayrıca etrafı merakla falan incelemiyorum ben sadece doktoru bekliyorum ve canım sıkıldı."

"OHA!!! Ben seslimi düşündüm?"

"Hayır sadece ben- neyse boşver. Dediğim gibi ben okula yeni kaydoldum ve müdürün odasından çıkarken sen 'DİKKATSİZ KIZ' birden önüme çıktın ve bana çarptın ardından da masanın köşesine.

"teşekkür ederim ama getirmene gerek yoktu."

"taaabi canım. Seni buraya getirmeseydim de sende kan kaybından ölseydin dimi. Ne zeka ama!"

"şuna bak bide dalga geçiyor!" bir dakika ne dedi o kanlar içerisinde mi?

"evet canım kanlar içerisinde dedim. Biraz daha geç getirseydim beyin kanamasından ölüyodun"

Nasıl ya yani şimdi o benim hayatımı mı kurtardı? "Teşekküre gerek yok." Şuna bak ya bide hava yapıyo ego tavan yapmış zaten.

"hey! Benimle düzgün konuş !"

" kaç saattir uyuyorum?"

"ona kaç 'GÜN' desek."

"ne!!!" "4 gün oldu."OOOHA!!! o kadar odlumu ya !

"Aa senin gibi narin bir kıza hiç öyle şeyler yakışıyo mu? Oha falan tıtıtı çok ayıp. Ayrıca o kadar oldu tabi . kızım ölüyordun diyorum sen hala o kadar odlumu diyorsun. O masadan kalkamayabilirdin."

"seslimi düşündüm ben "

"hayır ben senin düşüncelerini okuyabiliyorum. Nasıl oluyor bilmiyorum ama bunu çözücem. Bence sende bana yardım etmelisin. Bu arada çok konuştuk ama hiç tanışmadık. Ben Savaş. Sen?"

"Leyta".

Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum ilerleyen bölümlerde gerilim gizem olabilir. Ben bu kitabı gerçekten ciddiye alıyorum sizde alırsanız sevinirim . lütfen yorum yazın yada vote atın hayalet okuyucu olmayın... <3 <3 <3

TELEPATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin