BTS POV
Jimin:jomlah makan kat dorm Jin hyung!
Jungkook:haah..dah lame x makan masakan dia..
Suga:oo..aq punye masakan x sedap lah?
V:tak.
Suga:ya!korang ni!x swag la!
Rap mon:x habis habis ngan swag..jomlah..
Suga:aish..yelah!Mereka pon pergi ke dorm Jin dan Hyesoo..mereka terus ceroboh masuk tanpa ketuk pintu..dan mereka terus menganga apabila melihat sesuatu adegan Jin dan Hyesoo..
Jin POV
Hyesoo dan jin bereye contact .muka mereka semakin dekat..dekat dan dekat..dan akhirnya..lips mereka berdua bertemu juga..dan pada masa yg sama..BTS telah ceroboh masuk dorm mereka..mereka berdua masih x sedar lagi kehadiran BTS disitu..
Jimin://menganga//
Suga:eww..no swag.
V:ehem!!!
Jin&Hyesoo://baru sedar dan lepaskan ciuman//Hyesoo dan Jin berpandangan antara satu sama lain..
Hyesoo://lari masuk bilik//
Jin://tunduk sebab malu//
Jimin:hyung..jinjja..?
Jin:eo?ape dia?//pura pura x de bende yg berlaku//
Rap mon:hyung..kiss..?
Jin:ha?ape??nk makan?ok,makanan dah nak siap!eh!ayam goreng!dah hangus!lupa nk angkat!!
V:tu lah..syok sgt tadi..
Jin://diam sebab malu//
JHope:hyung,kitorang x kacau kan??
Jin:kacau ape?xdenye..jomlah makan..kimbap je ade..nk goreng ayam..dah hangus.
Suga:tak pelah..kimbap pon da ok..
Jin:kenapa korang tetiba nk makan kat sini?
V:rindu ngan masakan hyung.
Jin:yeke??haha..ok ok..makan puas puas malam ni..habiskan pon xpe..
Jimin:Hyesoo camne?nnti x makan plak dia.
Jin:makan la..sedap...//ignore soalan jimin//
Jimin:ok fine..kene palau.-,-
BTS:hahaha
Jungkook:hyung kene tau..yg jin hyung ni dah malu..
Jin:ya!anyia..
Jungkook:yelah tu..xDHyesoo POV
Hyesoo:argh!!!!!//jerit kat bantal//
Dia curi first kiss aq!!ee!!camne boleh kiss ni?!!aish!!!camne la aq boleh tergoda dgn encik mario tu?!buat malu je!dah la BTS nampak!!malu gile!Hyesoo x keluar bilik sampailah BTS balik dorm mereka semula..Jin pula duduk di ruang tamu..
Jin:*camne aq bole kiss dia plak eh??aigoo..dah la geng aq nampak!mau aq kene bahan nanti!buat malu je!*
End POV
Pada tgh malam..Hyesoo menghendap ke luar bilik..dia melihat keadaan sekeliling..tiada org..cantik..dia terus ke meja makan..dan dia ternampak satu nota..
'Aq ade masakkan makanan skit utk kau..sorry pasal tadi..aq x sengaja..kimbap yg kita masak tadi..dah habis..BTS dah habiskan..hehe..jgn marah..but,makanlah jjangmyeon kegemaran kau ni..
-jin a.k.a encik mario'Hyesoo tersenyum lepas bace nota tu.Dia terus makan jjangmyeon itu..
Hyesoo:*gentleman jugak dia ni..hmm..sedap jugak jjangmyeon dia buat..alahai jantung,asal kau degup laju sgt lepas bace nota dri encik mario tu??ee..setakat masakkan tuk aq je..dah berdebar cam org jatuh cinta..(memang kau dah jatuh cinta pun Hyesoo..xD)*
Keesokkannya.. Jin bngun awal..Dia mandi dahulu..dan siapkan sarapan..beberapa minit kemudian..baru Hyesoo bangun..
Hyesoo://ternampak Jin lalu terus masuk bilik air sebab teringat kejadian semalam//
Jin://ternampak hyesoo and ignore dia sebab malu//Selepas hyesoo mandi..dia terus sarapan.mereka berdua makan tanpa bersuara sikit pon..sekejap,Jin mencuri pandang hyesoo..sekejap,Hyesoo pula mencuri pandang Jin..dan sekali lagi mata mereka bereye contact..bagi mengelakkan kejadian semalam berlaku lagi,Hyesoo cepat cepat alihkan pandangannya lalu bangun utk ke sekolah..
Jin:*aish!jgn la ingat pasal semalam!!takkan aq nk lagi kot!ee!!x masuk akal!*
Hyesoo:*sabar hyesoo..rilek..karang,jadi lagi..mau kene bahan nnti..ee..x nak aq..*Hyesoo dan Jin pergi ke sekolah berasingan..
-bersambung -
#abaikan typo
#sorry kalau x best
YOU ARE READING
Mr.Mario is my housemate?!
FanfictionJung Hye Soo,housemate baharu kepada Kim Seok Jin..setiap hari,ade sahaja telatah mereka berdua..bergaduh la..bergurau la..mcm mcm..hye soo juga berkawan dgn geng Jin..iaitu BTS..mereka boleh dikatakan rapat juga..dlm diam..Jin mempunyai perasaan ke...