Hyesoo POV
Ketika hyesoo sedang berehat dikatilnya..BTS datang..
Suga:annyeong hyesoo.
hyesoo:annyeong..camne korang tau aq kat sini?
Jimin:Jin hyung bagitau..chukahae hyesoo.
Hyesoo:gomawo.
V:wey,aq nk tanye.asal ko lari jauh sgt?
Hyesoo:biarlah.btw,maybe,minggu depan..aq ngan Jin bercerai.
Bts:what?!
Jimin:wey,kan aq dah ckp,siasat la dulu perkara sebenar..
V:aah..ko xleh buat keputusan terburu buru..
Hyesoo:dia dah pregnantkan Suzy!
Rap mon:aq tau..but,ko percaya semua tu??
Hyesoo:ye aq percaya..
Jimin:kau memang bengong..sebab kau percaya.-,-
Suga:hmm...ni,lagi satu..camne ko boleh pregnant?
JHope:yg hyung tanye dia camtu buat ape?dah sah la dia buat tutt ng Jin masa honeymoon haritu..
Suga:haah kan..hehe..
Hyesoo:hurm...aq pon terkejut gak..btw,aq happy.sebab nnti ade org nak temankan aq waktu aq sunyi nnti..
Jimin:kitorangkan ade.
Hyesoo:maybe..lepas aq dan Jin bercerai..aq akan pergi jauh..jauh dari korea.
V:alo..jgnlah..Tiba tiba..
Jin:Jung Hye Soo,oppa takkan ceraikan.TAKKAN.dan jgn pernah fikir,chagi boleh tinggalkan oppa..oppa takkan lepaskan chagi.
Hyesoo:cukup lah oppa,hati saya ni,dah sakit sgt tau..oppa kahwin jelah dgn Suzy tu.
Jin:No!oppa takkan kahwin ngan Suzy!Oppa dah x cintakan dia!oppa hanya cintakan chagi..
Hyesoo://airmata mengalir//
Jin://genggam tgn hyesoo//chagi..percayalah..oppa x buat semua tuh..oppa hanya tolong hantarkan Suzy balik je..tu je..tak lebih..percayalah..
Hyesoo:habis,kenapa ade gambar oppa kiss Suzy?
Jin:dia mabuk masa tu..dia x sedar.dia tetiba nk kiss oppa..oppa x sempat mengelak..percayalah.
Hyesoo:kalau camtu,esok bawak Suzy jumpe chagi..chagi nak tanye segala galanya.
Jin:nae.End POV
Keesokkannya..seperti yg diminta hyesoo..Suzy datang ke hospital.
Suzy:hai hyesoo.
Hyesoo:hai.
Suzy:kenapa nk jumpe I?
Hyesoo:saya nak tanye sesuatu..
Suzy:ape dia?
Hyesoo:betul atau tak..Jin dah buat sesuatu kat awk?
Suzy:*hmm..peluang!*betul..dia dah rogol saya..dia dah pregnantkan saya.saya nak dia bertanggungjawab.
Hyesoo:kandungan awk dah berapa bulan?
Suzy:ermm..2 bulan camtulah..
Hyesoo:huh,2 bulan???eh pompuan!ko ni bodoh ke ape?kalau 1 minggu,aq boleh terima..but,2 bulan??tak mungkin..kau dirogol 4 hari lepas,and now,kau pregnant 2 bulan?kau nak tipu,tak gune otak eh?
Suzy:*haah lah!asal aq bodoh sgt?!kandungan aq dah 2 bulan!tk masuk akal la!!aish!rosak plan aq!*
Jin:Kalau betul pon..tu anak aq..ape kate,kita buat DNA?nak??
Suzy:err..tak perlulah!I dah ckp ni anak you..taknak percaya.
Jin:memang x percaya pon..sebab aq x sentuh kau pon malam tu.
Suzy:huh!kau tepi Jin!//tolak Jin//Jin terjatuh ke lantai akibat ditolak kuat oleh Suzy..Suzy pergi ke arah Hyesoo dan cekik lehernya dgn kuat.
Suzy:kau patut mati!sebab kau!aq x dapat Jin!!//cekik hyesoo//
Hyesoo://meronta ronta mahu dilepaskan//Jin terus bangun dan menarik Suzy.Suzy terlepaskan hyesoo.Jin terus tampar Suzy.
Jin:Sekali lagi kau sentuh dia,and dia cedera,kau tempah maut kat aq!
Suzy:huh!ingat aq takut?bila bila masa aq boleh bunuh bini kau ni!kau tunggu jelah!Suzy terus beredar.
Jin:neo gwenchana?
Hyesok:nae..
Jin:air sape ni?
Hyesoo:entah..air Suga kot semalam..dia ade beli air..
Jin:hmm..elok lagi ni..nak?--------------------------
Suzy POVSuzy:huh,aq dah letak air kat situ..dalam air tu..aq dah letak racun..kalau kau bagi bini kau minum,dalam masa 4 minit,dia akan..tutt..mati..hahahaha..
END POV
-------------------------
Jin://rase x sedap hati//erm..
Hyesoo:wae?bagilah air tu..chagi nak air tu.
Jin:x payah la minum..takot..
Hyesok:takot ape?
Jin:takot something buruk jadi..tak yah la minum.Jin terus buang air tu.
Hyesoo:baru nak minum air.
Jin:oppa beli air baru nnti.
Hyesoo:yelah.oppa..
Jin:nae?
Hyesoo://peluk Jin//mianhae..sebab percaya kat pembohongan Suzy..and..sebab tinggalkan oppa and sebab..
Jin://letakkan jari kat mulut hyesoo//shh..dah la..takpe..oppa faham..bende dah berlaku..oppa xnak ingat lagi semua tuh..tau?
Hyesoo:nae..gomawo oppa.
Tiba tiba..V:yeay!!korang dah berbaik!!
Jungkook:yeay!!
Jimin:yahoo!!Jin:ya!!
Bts://terdiam//
Jin:bisinglah.baby aq nk tido pon susah.
Bts&hyesoo:hahahaha..-bersambung-
#abaikan typo
#sorry kalau x best
YOU ARE READING
Mr.Mario is my housemate?!
FanfictionJung Hye Soo,housemate baharu kepada Kim Seok Jin..setiap hari,ade sahaja telatah mereka berdua..bergaduh la..bergurau la..mcm mcm..hye soo juga berkawan dgn geng Jin..iaitu BTS..mereka boleh dikatakan rapat juga..dlm diam..Jin mempunyai perasaan ke...