Keesokkan paginya..
Hyesoo terjaga dari tidurnya..
Hyesoo:eo?
Hyesoo tenung muka Jin.Dia tersenyum.tiba tiba..
Jin:good morning chagi..sleep well?
Hyesoo:oppa dah bangun?nae..i'm sleep well..
Jin:thank you for yesterday.
Hyesoo:nae.^^
Jin:chagi pergi mandi..palli,kita gi date.TANPA SUZY.^^
Hyesoo:yeay!ok oppa!//kiss cheek Jin//Hyesoo terus masuk bilik mandi..
//skip//
Hyesoo dan Jin pergi ke tempat main ice skating.(waktu diorang pergi ni,musim salji)
Hyesoo:oppa,hyesoo tak reti main ni
Jin:gwenchana..oppa ade..Jin pimpin hyesoo..sekali sekala hyesoo jatuh.Jin hanya ketawakan hyesoo.
Jin:hahaha..
Hyesoo:oppa!jahat la oppa ni!tolong la chagi bangun!
Jin:yelah yelah..Jin tolong hyesoo bangun..mereka pon main lagi ice skating..ketika mereka main,seseorang terlanggar hyesoo..hyesoo pon jatuh la.
XX:mianhae..saya x sengaja.
Hyesoo:gwenchana.
Jin:suzy?you buat ape kat sini?
Suzy:jin..I main ice skating la..xkan main masak masak plak.
Hyesoo:*dia lagi..nyampah aq!pastu buat lawak bodoh plak tu!*Jin perasan yg muka isterinya berubah menjadi monyok.
Jin:hahaha..ok lah you..I nk pergi dah ni..
Suzy:nak ikut boleh?
Hyesoo:x boleh.kitorang nk berduaan.
Suzy:ok..*berlagak kau eh!takpe!kita tgk,sape dpt jin!ingat ko da kawin ngan dia,ko bole dpt dia selamanya?memang xlah..dia pasti akan jatuh dlm tangan aq nnti..*
Jin:kitorang pergi dulu.Jin dan hyesoo terus beredar dari situ.
Jin POV
Jin:*bini aq ni betul betul x suka kat suzy tu..sampai terus terang..kat suzy tu..fuyo!hebat jugak bini aq ni.*
End POV
//SKIP//
Seminggu sudah berlalu..hyesoo dan Jin pon pulang ke korea..
Di Incheon Airport..
V:hyung!!bogosipeo~//peluk Jin//
Jin:nado..
Jimin:hyung,amacam?ok x??succes?
Jin:berjaya.//senyum bangga//
Jimin:wah!tahniah!x lame lagi,aq dpt anak buah!!
Hyesoo://blushing//erm..omma aq mane?dia x ikut ke?
Rap mon:dia x ikut. But dia ade kat rumah kau..selama korang xde,dia yg jage rumah korang..jomlah..omma kau da tunggu tu.
Hyesoo:nae..
Jin:*dia da maafkan omma dia ke??*Di rumah .
Ms.jung:hyesoo,jin..kamu dah balik..omma ade masak lauk kegemaran kamu berdua..
Hyesoo://nak nangis// //lari terus peluk ms jung//mianhaeyo omma//nangis//
Ms.jung://terkejut// //balas pelukan//wae??omma yg patut minta maaf kat kamu..
Hyesoo:takpe..hyesoo dah maafkan omma..hyesoo nk minta maaf sebab kurang ajar ngan omma selama ni..mianhae omma..
Ms.jung://nangis//nae.gwenchana.omma paham..dah..uljima..//lap air mata hyesoo//
Hyesoo://senyum//
Jin://senyum//
Ms jung:jom..masuk semua..Mereka pon masuk..mereka makan masakan ms.jung.
Malam itu..selepas semua org sudah pulang ke rumah masing masing..
Jin:chagi,baguslah chagi da berbaik ngan omma
Hyesoo:nae.
Jin:hmm..esok oppa dah keje..xpe ke chagi dok umah sorng?
Hyesoo:gwenchana..chagi nak kemas rumah ni..da bersepah.
Jin:ok.-bersambung-
#abaikan typo
#sorry kalau x best
YOU ARE READING
Mr.Mario is my housemate?!
FanfictionJung Hye Soo,housemate baharu kepada Kim Seok Jin..setiap hari,ade sahaja telatah mereka berdua..bergaduh la..bergurau la..mcm mcm..hye soo juga berkawan dgn geng Jin..iaitu BTS..mereka boleh dikatakan rapat juga..dlm diam..Jin mempunyai perasaan ke...