Hyesoo POV
Hyesoo lari ke satu tempat..Dia menangis disitu..
Hyesoo://menangis//kenapa dia buat camni kat aq?!wae?!aq ade salah kat dia ke?!aq ni x cukup ke pada dia?Kenapa dia seksa hati aq?!
P/s:kalau nak lebih feeling,dgr lagu promise-EXO
Malam itu..Hyesoo x balik rumah..
End POVDi rumah..Jin sudah risau gile..dia meminta bantuan bts utk cari isterinya..daripada petang tadi..hingga pukul 10 malam..isterinya tak balik..dia dan bts pergi mencari hyesoo..
Suga:kau buat aoe kat dia lagi sampai dia lari?
Jin:dia terdengar yg suzy ckp kat aq..aq pregnant kan suzy.
Bts:what?!
Jin:aq x buat eh!skang,hyesoo salah faham..haish..suzy tu..aish..menyesal aq layan dia dulu.
Jimin:its ok..kita cari hyesoo dulu..keselamatan dia lagi penting sekarang.
Jin:nae..Mereka cari hingga jam 2 pagi..tetap x jumpe..
Jungkook:esoklah sambung cari..kookie dah ngantok ni..
V:haah la..ngantok dah ni..
Jin:ok la..esok sambung..bye..terima kasih semua.
Bts:nae.Keesokkannya..
Jin:aq nk scan kedudukan dia melalui no tel dia..
Jimin:ok..Jin pon pergi la kat tempat syarikat nombor telefon..dia scan no hyesoo..mereka kata nombor tidak digunakan lagi..nampaknya,hyesoo dah tukar nombor.
V:camne?
Jin:dia dah tukar no..no dia dulu..dah x gune..
Jimin:aigoo..hah!dia ade bagitau kat mane tempat kegemaran dia?
Jin:xde..tapi..aq rase maybe sungai han
Jungkook:jomlah cari kat sana!
Jin:jom.Mereka pergi ke sungai han..mereka mencari hyesoo di sekotar sungai han..tetapi,tetap x jumpe..nampaknya,hyesoo telah pergi ke tempat yg jauh..
Jin:ade x?
Jimin:xde la hyung..
Jin:haish..//cangkung lalu tutup muka//
Suga:sabarlah..nanti mesti kita junpe jugak..
Jin:aq xnak terpisah dia lagi..cukup la dulu..
Rap mon:hyung takkan terpisah dgn hyesoo..percayalah..nanti,mesti hyesoo balik jugak..
Jin:kalau dia x balik?
V:hyung!fikirlah positif..
Jin:aq risau la..Seminggu kemudian..mereka mencari..tetap x jumpe..mereka juga minta bantuan polis..
Polis call jin
Polis:hello encik jin.
Jin:ye?dah jumpe ke?
Polis:kami sudah menjumpai isteri encik..sekarang,dia berada di Namhae..
Jin:baiklah..terima kasih..biar saya yg jumpe dia sendiri..
Polis:baiklah..Jin terus pergi ke Namhae..
Hyesoo POV
Hyesoo:*appa..kan bagus kalau hyesoo ikut appa?hidup ni..x adil..selalu buat hyesoo nangis appa..appa,hyesoo nak ikut appa..*
Hyesoo menangis di pusara appanya..selepas itu,dia pon pulang ke rumah lamanya..dimana tempat appanya mati ditembak.
Hyesoo://baring kat sofa//haih..
Tok!tok!tok!
Hyesoo://buka pintu//ye..?//terkejut//oppa?
Jin://terus peluk Hyesoo//bogosipeo~jgn tinggalkan oppa lagi..
Hyesoo://tolak jin//balik la oppa.oppa x diperlukan disini..suzy lebih memerlukan oppa.
Jin:jgn sebut nama dia lagi..oppa x suka..oppa nk chagi balik rumah..
Hyesoo:xnak..Tiba tiba,hyesoo rase mual..dia terus ke dapur dan muntah.
Jin://tepuk belakang hyesoo//chagi,gwenchana?
Hyesoo:ah..//tepis tgn jin//jgn risaulah..saya x ape ape.
Jin:betul ke??ke awk...?
Hyesoo:ape?pregnant?kalau ye pon,aek x payah care kat saya lagi.tunggu je fail penceraian..awk sign dan kita dua xde ape ape lagi dah.
Jin:no!oppa xkan sesekali lepas kan chagi.Hyesok mahu beredar,tapi tgnnya ditarik oleh Jin..dia meronta ronta mahu dilepaskan..dan akhirnya,dia pengsan.
Jin://cemas//chagiya??chagiya???ireona!//tampar perlahan pipi hyesoo//
Jin terus bawa Hyesoo ke hospital..di hospital..
Doktor:encik suami dia?
Jin:ye..
Doktor:tahniah,anda bakal jadi ayah..dia disahkan mengandung 2 minggu.
Jin:jinjja?//happy gile//gomawo doktor..//bow//
Doktor://blah//Jin terus tgk keadaan hyesoo.
Jin:chagiya..gomawo..
Hyesoo://tak hiraukan Jin//
Jin:chagi tunggu sekejap ye?oppa nak beli makanan tuk chagiya..Jin pon keluar..
-bersambung-
#abaikan typo
#sorry kalau x best
YOU ARE READING
Mr.Mario is my housemate?!
FanfictionJung Hye Soo,housemate baharu kepada Kim Seok Jin..setiap hari,ade sahaja telatah mereka berdua..bergaduh la..bergurau la..mcm mcm..hye soo juga berkawan dgn geng Jin..iaitu BTS..mereka boleh dikatakan rapat juga..dlm diam..Jin mempunyai perasaan ke...