Sabah alarmın sesiyle uyandım .Akşamdan hazırladığım bavulu kapının önüne koyduktan sonra beni mutfakta bekleyen babamın yanına gittim . Babamla uzun bir zaman edemeyeceğimiz kahvaltıyı yapmaya başladım .
İçimde bir hüzün olsada Antatya 'ya gideceğim için mutluydum. Babamla vedalaştıktan sonra evden çıkmadan bir kaç dakika önce çağırdığım taksinin gelmesiyle , bindim.
Antalya'ya gideceğim için gerçekten çok heycanlıydım. Doğrusu hala Akdeniz Üniversitesinin işletme bölümünü kazandığıma inanamıyorum . Okulların açılmasına bir aydan az bir süre kalmıştı. Ben de kayıt işlemlerini halletmek için erkenden Antalya 'ya gitmek için yola çıkmıştım .
Şimdi Antalya 'da önceden rezarvasyon yaptığım bir otelde kalacaktım. Otel Antalya' nın en seçkin otellerinden biriydi . Babama bu kadar lüks bir otele gerek yok dememe rağmen ilk defa ondan uzak bir yerde kalacağım için rahat olmamı istiyordu. Uzun zaman bu otelde kalamayacağıma göre kendime yakın zamanda bir ev arkadaşı bulsam iyi olacaktı. Yoksa yakın zamanda ortada kalmam muhtemeldi . Hadi bakalım dedim içimden Melis Gürbüz 'sün sen
Mehmet Gürbüz 'ün kızısın .Başarabilirsin . Sonunda hava alanına geldiğimde işlemleri halledip uçağa binerek Antalya 'ya uçuşa geçtim . Bekle beni Antalya ben geliyorum .***********
Savaş'tan
"Ne demek Antalya'daki adamlar pürüz çıkardı! Siz beni delirtecek misiniz ?"
Bir sağa bir sola dönüp duruyorum delireceğim şimdi ya .Bu anlaşmanın önemini bilmiyorlar mı bunlar ?"Efendim özü-"
"Sus !Bana hemen en yakın saate Antalya 'ya uçak bileti alıyorsun . Ayrıca bir otele rezervasyon yaptıyorsun ."
"Peki efendim "
Adam hala orda durunca iyice sinirlerim gerildi.
"Ne duruyorsun be adam çıksana!"
Adam korkudan koşarak dışarı çıkınca bir 'ya sabır ' çektim.
Savaş Ataman 'ın şu düştüğü duruma bakın .Koskoca Ataman Holding'i yönetiyorum ama şu adamlar laf anlatamıyorum.
Şirket çalışanlarını gözden geçirsem iyi olacaktı. Beş dakikanın sonunda kapı çalınınca yerime oturup 'gir ' komutunu verdim.
" Oteli ayarladım Savaş bey . İki saat sonra Antalya ' ya uçağınız kalkacak . Başka bir isteğiniz var mı ?"
"Evet var ! Sekretere söyle randevu toplantıları erteleyip gerekli kişilere bildirsin ve yeni tarihler versin. Artık başka aksaklık istemiyorum ,şimdi çıkabilirsin Vedat ."
Vedat çıktıktan sonra hemen evi aradım.
"Alo Safiye Hanım ?"
"Buyrun efendim?"
"Antalya'ya seyahate çıkıyorum .Bana hemen bir bavul hazırla .Ne kadar kalacağımı bilmiyorum onun için fazla fazla koy!"
"Peki efendim başka istediğiniz bir şey var mı ?"
"Hayır yok."
" O zaman iyi günler efendim. "
Direk telefonu kapatıp arkama yaslandım ve gözlerimi kapattım. Biraz sonra tekrar kapım çalınınca sabır dileyerek 'gir ' komutunu verdim . İnsana iki dakka dinlemesi için izin verilmez mi ya Ahmet Bey iki bavulla içeri girince :
" Getirdim Savaş Bey ." dedi.
"Sağol çıkarken Zafer Bey 'e haber ver arabayı hazırlasın sonra bavulu almaya gelsin. "
"Peki efendim. "
Ahmet Bey çıkınca ben de yavaş yavaş toparlanmaya başladım . Birazdan içeriye zafer bey gelince ;
"Çıkabiliriz . " dedim.
Özel arabama binerek hava alanına doğru yola koyuldum .
Hava alananına ulaştıktan sonra Zafer son işlemleri halletti ve ben Antalya 'ya doğru yola çıktım.
~Bölüm düzenlendi.~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Patronum
Teen FictionSert buzlarla kaplı bir patron * * * * ve..... hayallerini gerçekleştirmeye çalışan bir kız * * * "herkesin kalbi vardır Savaş bey " "evet Melis hanım herkesin kalbi vardır ama yanlış bildiğiniz bir şey var kalp kan ponpalamak iç...