SP 10.BÖLÜM (2)

112K 3.4K 945
                                    

O bana iltifat mı etti ? Belki beni hatırlıyordur , belki hatırlamıştır. Belki de unutmuştur. Olsun... sarmamı beğendi . Benim yaptığım sarmayı hemde . Başkasının değil,benimkini .
O kadar iş var ben ne düşünüyorum .

Telefonum çalmaya başladığında , kimin aradığına baktım . 'Yusuf ' yazısını görünce yüzümde geniş bir gülümseme oluştu . Hemen telefonu açtım.

"Alo,Yusuf?"

"Güzelim,nasılsın ?"

"İyiyim ,sen?"

"İyiyim ."

Bazı şeyler hiç değişmiyordu . Yusufla aramız hala çok iyiydi . Dört yıl boyunca hiç birbirimizden ayrılmamıştık . Hep yanımda olmuştu . Nasıl olmasın ki ? Aynı üniversitede okuduk ve ev arkadaşıyız .

"Bizimkilerle akşam biraz dağıtıcağız .İş çıkışında seni alamayacağım güzelim. Taksiyle gelsen olur mu?"

"Olur ama eve çok geç gelme ! Biliyorsun yanlız başıma sıkılıyorum."

"Tamam güzelim .Kapatıyorum o zaman ben."

"Görüşürüz ."

Telefonumu kapatıp masanın üzerine koyduktan sonra işimi yapmaya devam ettim. Yapmam gereken bir dosyanın eksik olduğunu farkedince Savaş 'ın odasının yolunu tuttum. Kapıyı çaldığımda , gir komutunu alınca kapıyı açıp içeri geçtim .

Savaş kafasını kaldırmadan 'efendim ' dedi.

"Yanlız konuşurken kafanızı kaldırsanız iyi olur çünkü iletişimin önemli unsurlarından biri göz temasıdır ."

Kafasını kaldırıp, bana ters ters baktı.

"Ne var ?"

"Biraz da kibar olsanız ."

Savaş elleriyle yüzünü sıvazlayıp ,kaşlarını çattı.

"Kızım , sen Allah'ın bana gönderdiği ceza mısın ? " dedi bağırarak

O bağırınca benim gözlerim dolmaya başladı.

"Siz , ne kadar ... siz,siz çok dengesizsiniz ." dedim sinirle ve devam ettim;

"İlk önce beceriksiz diyorsunuz ,sonra becerikli . Bir iyi davranıyorsunuz bir kötü . Yeter !"

Kapıyı çarparak odadan çıktım .Kendi odama girip ağlamaya başladım. Ağlamam dindiğinde , başım ağrıdığı için kafamı masaya koydum . Saçlarım okşanmaya başladığında şaşkınlıkla kafamı kaldırdım . Savaş yine masanın köşesini oturmuş saçlarımı okşuyordu.
Şaşkın şaşkın bakmaya başladım.

"Şöyle bakma ! Bayat balıklara benziyorsun ." dedi gülümseyerek

Bu onun , gördüğüm en gerçek gülümsemesiydi. Öyle gülümsüyordu ki içim ısınmıştı .

"Hiçte bile ." dedim bende gülerek

Ruh halim ne kadar çabuk değişmişti . Bütün kırgınlıklarım geçmişti yanımda olunca.

"Saat geç oldu . Eve bırakabilirim seni ,istersen?"

" Teşekkür ederim ,iyi olur."

Eşyalarımı alıp odadan beraber çıktık.

Arabaya bindiğimizde ikimizdende ses çıkmıyordu. Sadece yolları tarif ediyordum. Eve yaklaştığımızda ;

"Beni burada bırakır mısın ?"

"Neden ?"

"Şurada bakkal var . Bakkala gitmem lazım ."dedim bakkalı işaret ederek

"Tamam ,ne alacaksan al bekliyorum seni ."

"Zahmet olmasın ."

"Çıkıyor musun , arabadan atiyim mi ?" dedi sinirle

"Tamam sakin , hemen gelirim ." dedim arabadan çıkarken

Bakkala girdim

"Mustafa abi sana bir şey söylemem gerek."

"Söyle güzel kızım."

"Küçükken bakkaldan hep sakız çalardım onları ödemem gerek ."

Mustafa abi kahkaha atmaya başladı .

"Kızım biliyordum zaten . Olur mu öyle şey on kuruşluk sakız ,feda olsun ."

"Sağol Mustafa abi " dedim bakkaldan çıkarken

"Ne kadar akıllı kızım ben ya verdiğim sözleri hep tutuyorum ." diyerek kendi kendime konuşuyordum arabaya binerken

"Yine mi kendi kendine konuşuyorsun sen ? Hem bakkaldan ne aldın sen elin boş?"

"Bakkala bir şey almak için girmedim ki ." dedim gülerek

"Ne için girdin ?" dedi yüzüme bön bön bakarken

"Eğer bana geç kaldığım için kızmazsan küçükken bakkaldan çaldığım sakızların parasını vermeye söz vermiştim." ağzımdan çıkanları sonradan anlayarak anlıma vurdum .

"Benim bunları söylememem lazımdı dimi ?" dedim yüzümü buruşturarak
Gülerek kafasını salladı.

"Ufff .."

Sonunda eve geldiğimizde tam arabadan inecekken aklıma bişey gelince ona döndüm . Yüzlerimiz çok yakındı.

"Yarın bana böyle davranmayacaksın değil mi ?"
Gözlerimin içine bakmıştı sadece ama ben cevabımı almıştım ,davranmayacaktı.Olsundu ...buda bana yeterdi.

"Teşekkür ederim ." dedim ve dudağına yakın bir yeri öperek arabadan koşarak indim .

Arkadaşlar bu da onuncu bölümün ikinci partıydı . On birinci bölümü çooook daha uzun yazacağım .. Sizi seviyorum canlarım :D

Sert PatronumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin