"Bilmiyorum ."
"Nasıl yani ?"
"Bunu sadece Savaş 'tan öğrenebilirsin . Ama dedemin bu konu ile ilgili tahminleri var eğer onunla konu -"
"Benim o adamla konuşacak hiçbir şeyim yok ."
"Dedemiz ..." dedi düzelterek
Omuz silkerek umursamaz bir şekilde ;
"Her neyse ..." dedim .
"Yusuf 'la ne yapacaksın . O senin kaç yıllık arkadaşındı sonuçta ."
"Artık kırılgan her şeye ağlayan bir kız olmaktan bıktım anlıyor musun Batuhan . Değişim ... Değişeceğim... Güçlü olup beni yıktıkları gibi yıkacağım ."
"Bunu tek başına yapamazsın . Yanında olmama izin ver .Ben senin abinim ..."
"Artık senden başka kimseyi yanıma almaya düşünmüyorum zaten abi ..." dedim gözlerim dolu dolu ...
"Gel buraya küçük sıçan "dedi kollarını açarak .
Yanına gidip ona sıkıca sarıldım.
"Yanımda olduğun için ... Beni bulduğun için teşekkür ederim abi ."
Bişey demeyip daha sıkı sarılmakla yetindi .
"Hayatımın her parçası oyundan ibaret abi inanabiliyor musun ? Sevdiğim adam ? Babam ? En iyi arkadaşım ? Hepsi abi hepsi ..."
"Nolur öyle deme fıstığım .Bak artık beraberiz. Daha güçlüyüz . Kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim ... Ben burdayım artık ."
Kafamı onaylar anlamda sallamakla yetindim.
"Gel biraz dışarı çıkalım .Artık bu olanları unutmanın vakti geldi . Hayatımızda hiç onlar olmamış gibi devam edeceğiz güzelim .Güçlü olacağız ."
Karar vermiştim ... Artık hayatımda ne Yusuf ne de Savaş yoktu . Her şeye yeniden başlamanın vakti gelmişti.
"Çıkalım abi ."
Savaş 'ın ağzından ;
Kafamı işlere konsetre etmeye çalışıyordum fakat lanet olsun ki olmuyordu .
Karşı odaya gözüm kaydığında odanın yine bomboş olduğunu farkettim . Melis'ten sonra işe kimseyi almamıştım .
Antalya'dan döneli az bir zaman olsada ...
"Lanet olası kız bir aklımdan çıkmadı ."
Hışımla koltuğumdan kalkıp ceketimi giydim . Melis 'in istifa mektubunuda alarak odadan çıktım . Asonsere binip aşağı kata indim .
"Erdem .." diye bağırdım
Erdem koşarak yanıma geldi .
"Buyrun Savaş Bey .." dedi kekeleyerek .
Elimdeki istifa mektubunu uzatıp :
"Al bunu Melis 'in çıkış işlemini ..."
Aklıma Melis 'i çıldırtacak onu tekrar buraya tıpış tıpış getirecek bir yol gelmişti . Sinsice gülümsedim . Erdem ise bana şaşkınca bakıyordu .
"Ya da vazgeçtim ver o istifa mektubunu sen bana ..."
Elinden mektubu çekip aldım .
"Melis Hanım 'ı işten çıkardım .Tazminatını versinler ... Muhasebeye ilet . Bir de bana bugün içinde yeni bir asistan bul ."
"Peki efendim . Yanlız siz neden aşağıya kadar indiniz ki ? Çağırsaydınız ben gelirdim ."
Boş boğaz çalışanlar ...
"Şirketimde nereye gideceğimi sana soracak değilim."
"Ben ö -özür dil-"
lafını keserek sert ve emredici bir tonda ;
"Dediğimi yap ."
dedim ."Peki efendim ."
İşte şimdi keyfim yerine gelmişti .Melis 'in bu oltaya düşeceğinden emindim ...
*Bölüm sonu *
Umarım beğenmissiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Patronum
Novela JuvenilSert buzlarla kaplı bir patron * * * * ve..... hayallerini gerçekleştirmeye çalışan bir kız * * * "herkesin kalbi vardır Savaş bey " "evet Melis hanım herkesin kalbi vardır ama yanlış bildiğiniz bir şey var kalp kan ponpalamak iç...