Bu bölümü Nici_Sultan adlı okuyucuma ithaf ediyorum iyi okumalar :)Karşılıksız aşk içimizde ki kurt gibidir, zamanla sevgiden başlayarak içimizdeki tüm duyguları kemirir . Savaş 'a duyduğum aşk mıdır bilmiyorum . Daha önce yaşamadığım bir duyguyu nasıl tanımlayabilim yada bilebilirim ki? Yaslandığım kapıdan kendimi iterek çekildim . Kapıyı çarpıp çıktığımdan beri kapıya yaslanmış öylece durup düşünüyordum . Yavaşça Yusuf ' a doğru ilerledim Ne olursa olsun bu akşamı mutlu geçirmek istiyordum . Bunu düşüncelerimle bozmamak için kafamı başka şeyler düşünmeye yönlendirerek yüzüme bir gülümseme yerleştirdim . Sonunda Yusuf ' un yanına vararak ona sarıldım . Ayrıldığımızda beni süzerek
" Çok güzel olmuşsun " dedi
Ben de utanarak başımı aşağı eğdim . Kahkahalar atmaya başlayınca onun bu haline dayanamayıp bende gülmeye başladım .
"Hiç değişmemişsin " dedi"Senin için aynı şeyi söyleyemeyecegim " dedim . Asansöre doğru yürürken
O zamanlar yani ilk okuldayken çok sessiz ve asosyal biriydim . Fazla arkadaşım yoktu . Yanımda ki tek arkadaşlarım Yusuf ve cansu idi . Onu tekrar gördüğüm için çok mutluyum.
Asansörden indiğimiz de dışarıya doğru adımladık. içeri de klima çalıştığı için içerisi serindi Dışarı çıktığımda ise havanın çok sıcak olduğunu fark ettim bu yüzden üzerimde ki ince ceketi çıkardım ve elime aldım . Biraz daha yürüdüğümüzde arabaya ulaştık . Arabası çok iyi bir markaydı.
"Eee nereye götürüyorsunuz beni Yusuf Bey " bu arada Yusuf benim kapımı açmış arabanın içine yerleştiğimde ise kapımı kapatıp kendi tarafına doğru ilerleyip koltuktaki yerini almıştı . Arabayı çalıştırıp bana döndü .
"Aslında bara gitmeyi düşünüyordum ama senin öyle yerlere gitmeyi sevmediğini bildiğim için şuan benim de aklım da bir şey yok " dedi .
Bir süre oturup ne yapmamız gerektiğini düşündük .Antalya ' da akşam akşam gidilecek yer fazla olmadığına karar verdim. Yusuf 'un sunduğu öneriyi kabul etmeye karar verdim . Yusuf hâlâ düşünürken ona doğru döndüm ve seslendim .
"Yusuf "
"Efendim "
"Bara gidebiliriz benim ıçin sorun yok "
"Emin misin sen öyle yerleri sevmezsin pek"
" Boşver sorun değil hadi gidelim "
"Peki " diyerek gaza bastı .
Antalya 'nın Yusuf 'un bahsettiğini göre en bilinen barların birinden içeri girdiğimizde barlardan bir kere daha nefret ettim . İçerisi yoğun bir şekilde ter sigara ve alkol kokuyordu . Kendimize bir yer bulup oraya yerleştik .
Birazdan bize ne içmek istediğimizi soran bir garson geldi . Yusuf bana en hafif içkilerden olan bira kendinede votka söyledi . Birazdan siparişler gelip içmeye başladığıda başka bir dünyaya geçiş yapmıştım . Bunda hayatımda sayılı defa alkol almamın etkisi çok büyüktü. Kafam deli gibi dönüyordu . Kalkıp sarsak adımlarla sahneye doğru ilerledim . O sırada Yusuf yüzüme ve hareketlerime bakarak ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışıyordu. Ne yapmak istediğimi bilse büyük ihtimalle beni engellemeye çalışırdı. Sahneye çıktığım da herkes bana bakıyordu . Dj eğilip Demi Lovato - Give your Heart a break şarkısını çalmasını istedim ."Bundan benim kazancım ne olacak "
"Pişman olmazsın "
Pişmiş kelle gibi sırıtıp 'peki ' dedi. Şarkı çalmaya başladığında bende sahnenin ortasına doğru ilerleyip şarkıya başladım ,bu arada ona uyumlu dans figürleri yapıp şarkıya uyum sağlıyordum . Alkolün bana yaramadığı açık ve kesindi , resmen kanımdan deli cesareti akıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Patronum
Novela JuvenilSert buzlarla kaplı bir patron * * * * ve..... hayallerini gerçekleştirmeye çalışan bir kız * * * "herkesin kalbi vardır Savaş bey " "evet Melis hanım herkesin kalbi vardır ama yanlış bildiğiniz bir şey var kalp kan ponpalamak iç...