-Spencher Clifford-
Το επόμενο πρωι ξύπνησα νωρίς,πολύ νωρίς. Ηταν κάπου στις 6 το πρωι. Ο ουρανός ηταν ακόμα σκοτεινος. Σκέφτηκα να πάω για τρέξιμο. Βαριομουν να βάλω φόρμα οποτε έμεινα με τις πιτζάμες μου-ενα μαυρο τσορς και μια μαύρη αμανικη μπλούζα-και βάζω μια ζακέτα. Βγήκα από το σπίτι και άρχισα να τρέχω. Αποφάσισα να τρεξω ως στην παραλία που είναι 5 χιλιομετρα μακρια απο το σπίτι μου και να ξαναγυρισω οποτε θα βγάλω 10 χιλιομετρα σήμερα. Μόλις θυμήθηκαν οτι σήμερα δεν πάω σχολείο αφού έχω αποβληθεί. Υπεροχα! Λέω και το βράδυ να πάω σινεμά. Όσο τρέχω σκέφτομαι ποια ταινία να δω. Σίγουρα θα δω θρίλερ.
_________________________________
Όταν φτανω στην παραλία βγάζω το κινητό μου για να δω τι ταινία παίζεται σήμερα. Βλέπω ενα θρίλερ το οποίο λέγεται "Η Αγχόνη". Έκλεισαν το εισητήριο μέσω διαδικτύου και πήρα τον δρόμο της επιστροφής ξανατρεχοντας. Όμως τελικά τα 10 χιλιομετρα αποδείχτηκε πολύ για μένα. Κάποια στιγμη πάω και κάθομαι στο γρασίδι για να ξεκουραστω λίγο. Το σπίτι μου ητνα κοντά αλλά αμα συνέχιζα σίγουρα θα έπεφτα κατω ξερή. Ενιωσα κάποιον απο πίσω μου αλλά δεν έδωσα σημασία."Spencher;"
Αυτή την φωνη την ήξερα πολύ καλά. Δεν σταματαγε να με ενοχλεί εδώ απο χθες. Kian Lawley,θα σταματήσεις να με ενοχλεις καποτε;
SC:Παλι εσύ Kian; Τι δουλεια εχεις εδώ;
KL:Μήπως να ρωτούσα εγώ τι δουλεια εχεις εσύ στην αυλή του σπιτιού μου;
SC:Excuse me;
KL:Ναι είσαι στο σπίτι μου. Δεν θα έπρεπε να είσαι στο σχολείο;
SC:Αν θυμάσαι καλά έχω αποβληθεί για σημερα.
KL:Κρίμα.
SC:Κρίμα;!;! Αυτό το λες εσύ κρίμα; Εγώ το λέω πάρτυ!
KL:Θα μείνεις απο απουσιες.
SC:Και; Ουτως ή άλλως δεν θα αποφοιτισω ποτε. Εσύ δεν εχεις σχολείο;
KL:Ναι σωστα. Ελπίζω να τα πούμε.
SC:Εγώ παλι όχι!Και με αυτά τα λογια σηκωνομαι και πάω σπίτι. Πεφτω στον καναπέ οπου με πιάνει ο ύπνος. Σηκωνομαι κατα τις 5 το απόγευμα με το στομάχι μου να γουργουριζει. Πεινάω παρα πολύ! Βλέπω την ωρα και αποφάσιζω να ντυθω. Θα πάρω κάτι να φάω απο το κυλικείο του κινηματογραφου. Ντυνομαι όπως πάντα στα μαύρα,βάζω τα λεφτά στην τσέπη του παντελονιού μου και το κινητό μου το βάζω στην αλλη τσεπη. Βάζω την κουκούλα να καλύπτει το κεφάλι μου και φεύγω. Μετα απο 10 λεπτα φτανω στο σινεμά και πάω στο ταμείο για να πάρω το εισητήριο που εκλεισα.
SC:Έκλεισα εισητήριο για την ταινία "Η αγχόνη".
?:Τρομακτική ταινία. Είσαι σίγουρη;
SC:Πιο σίγουρη απο ποτε. Άντε δώσε μου το εισητήριο.
?:Όνομα;
SC:Clifford.
?:Ορίστε το εισητήριο σου.Το παίρνω και φευγω χωρίς να την ευχαριστήσω. Οι ευγενειες ειναι για τους σπασικλες και είναι επίσης χάσιμο χρονου. Λίγο πιο πέρα βλέπω μια παρέα αγοριών. Μια πολύ γνωστή παρέα. Είναι η παρέα του Kian με τον Moran,Dillon,Pottorf και Caylen. Τέλεια,τώρα έχουμε και αυτούς εδώ. Ας ελπίζουμε να μην δουν την ίδια ταινία. Αλλά για κακή μου τύχη όταν πάω στις θέσεις βλέπω οτι αυτοι είναι εκεί με τον Kian να κάθεται στην διπλανή θέση. Οποτε εγώ αναγκαστικά θα πρεπει να τον ανεχτω ολόκληρη νύχτα. Φακ!
KL:Spencher; Επίτηδες το κανεις; Τόσο πολύ με ποθεις;,λέει ο Kian και οι βλαμμενοι οι φιλοι του ξεραθηκαν στα γέλια. Πόλεμο θες; Θα τον εχεις με μεγάλη μου χαρά!
SC:Χεσου Robert!
KL:Πως με ριπές;
SC:Μια νυχτερίδα (αντί για πουλάκι) μου είπε οτι αυτό είναι το δεύτερο όνομα σου και οτι το συχενεσαι.
KL:Μην με ξαναπεις Robert.
SC:Οτι πεις..Robert!
TM:Τι κανεις εδώ Clifford;
SC:Εσύ τι νομίζεις πως κάνω Moran;
TM:Αποκλείεται! Δεν είσαι για τέτοιες ταινίες.
SC:Με κανεις και γελαω Moran. Γιατί να μην είναι;
TM:Είναι θρίλερ και σε κανέναν κορίτσι δεν του αρέσει.
SC:Εγώ είμαι διαφορετική.
KL:Μάγκες χαλαρωστε! Ξεκινάει η ταινία.
SC:Moran,στοίχημα 10€ οτι θα τσιριξεις.
TM:Το πιο ευκολο στοίχημα.
SC:Εχεις δίκιο! ;)
KL:Φύγετε απο πανω μου ρε!
TM:Σορρυ dude!Η ταινία ξεκίνησε. Όταν έφτασαν οι τρομακτικές σκηνές εγώ είχα καθηλωθεί στην οθόνη. Λατρεύω αυτές τις σκηνές γιατί καποιες φορες εύχομαι να συνέβαινε σε μένα. Εκείνη την στιγμη δείχνει μια τάξη μικρών παιδιών που ανέβαζε παρασταση στο αμφιθέατρο του σχολείου τους. Ο πρωταγωνιστής είχε στον λαιμο του δεμενο ενα σχοινί. Καταλάθος έγινε ενα ατύχημα και το αγοράκι πεθανε απο ασφυξία εξαιτίας του σχοινιού. Κοιταω δίπλα στα αγόρια και βλέπω οτι έχουν σφιχτει ειδικα ο Moran.
SC:Μακάρι εκείνο το αγοράκι να ήταν εσύ Moran.
TM:Εχεις ψυχολογικά.
SC:Χεσυ Moran,δεν τελειώσαμε ακόμα. Όταν τελειώσει η ταινία θα μου δώσεις τα 10€.
TM:Ονεορεψου Clifford.Μετα απο 2 ώρες η ταινία τελειωσε. Όλοι βγήκαμε απο την αίθουσα τρέμοντας εκτός απο εμένα. Την ευχαριστήθηκα πολυ την ταινία.
SC:Trevor;
TM:Άντε παρτα τα 10ρικα.Τα πηρα και έφυγα απο το σινεμά με ύφος νικητήριο. Τελικά ίσως να μην ηταν και τόσο δραματικά.
ESTÁS LEYENDO
|✖Psycho✖|Kian Lawley
FanficΟ πρόλογος είναι μέσα στην ιστορία. ✖Don't copy the story✖ @LetsKissBarcelona