-Kian Lawley-
Ευτυχώς επιστρέφω κοντά της. Θα της αποκάλυψω τα συναισθήματα μου σε εκείνην. Είμαι ερωτευμένος Μάζι της. Αυτό είναι πια αλήθεια. Μπορώ να το παραδεχτώ.
{......}
Πλεον στέκομαι εξω απο την πόρτα της. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και χτυπάω το κουδούνι. Ανοίγει και με κοιτάει. Χωρίς δεύτερη σκέψη ορμαω και την φιλαω. Προς έκπληξη μου ανταπέδωσε και μάλιστα τύλιξε τον αυχένα μου με τα χέρια της. Το φιλί μας ηταν αγριο. Τα χέρια της πάνε στο παντελόνι μου. Το ξεκουμπωνει σιγά σιγα και το ίδιο κάνω με το σορτς της. Αφού μου αφαιρεί το παντελόνι, βγαζειγην μπλούζα της και βγάζω και γω την δικιά μου. Φιλέ έχει ωραίο στήθος! Τυλιγω τα χέρια μου στην μέση της και αργά αργά την χαιδευω ως επάνω ώστε να φτάσω στο κούμπωμα του σουτιεν της. Εκείνη ανατριχιαζει στο άγγιγμα μου. Το φιλί μας γίνεται πιο βαθύ και έχει μετατραπεί πια σε γλωσσοφιλο. Φιλάει υπέροχα. Της ξεκουμπωνω το σουτιεν και η Spench μου βγάζει το μποξέρ μου. Πέφτουνε στο καναπέ με μένα απο πάνω της. Αρχίζω και φιλαω τον λαιμό της κατεβαίνοντας όλο και πιο κάτω. Φτανω στην περιοχή της και βογγαει. Αργά αργά μπαίνω μέσα της. Το ευχαριστείται βγάζοντας απαλα βογγητα. Φιλαω όλο το μήκος της κοιλιάς της, κάθε κύτταρο της.Μπαινω μεσα της πιο γρήγορα και η Spench επιτέθηκε στα χείλη μου. Όταν θέλει να είναι άγρια, το κανει. Το έχει μια χαρά. Στο τέλος όταν φτάνουμε στο αποκορύφωμα τελειωνουμε και ξαπλώνουμε. Το κεφάλι μου είναι στην κοιλιά της και τα χέρια της χαιδευουν τα μαλλια μου. Εντωμεταξυ εγβ δεν χορταινω να μην την φιλαω. Ειδικα μου αρεζε να την φιλαω στην κοιλιά της. Και φαινόταν να το ευαριστιοταν.
Κ:Ξέρεις Spench θέλω να σου πω οτι σ'αγαπαω παρα πολύ.
Sp:και γω σ'αγαπω kian.Και για πρώτη φορά άκουσα να λέει σ'αγαπω με νόημα μεσα στις λέξεις.
_____________________________//____
SUPRIIIIIIIIIISE!!!VOTE AND COMMENT
ESTÁS LEYENDO
|✖Psycho✖|Kian Lawley
FanficΟ πρόλογος είναι μέσα στην ιστορία. ✖Don't copy the story✖ @LetsKissBarcelona