-Kian Lawley-
Μετα απο 9 μηνες.
Τα λογια της δεν είχαν φύγει απο το κεφάλι μου εδώ και 9 μηνες. Δεν ήθελα να την πιεσω. Προτιμώ να μην μάθω παρα να την χάσω για παντα. Τα δάχτυλα της εμπλεξαν τα δικά μου. Γενικά ηταν πάντα ήσυχη και της άρεσε να κανει μικρό πράγματα σε μένα. Όχι οτι δεν μου άρεσε. Ξαφνικα ακούω μια τσιριδα.
Sp:Kian;
K:Τι συμβαίνει; Λεγε!
Sp:Τα νερά ...εντρομος κοιταω το πάτωμα. Ήταν υγρό. Αμέσως την κουβαλησα και την οηγα στο αμάξι. Χωρίς να πάρω τίποτα μαζί μου, πήγαμε στο μαιευτήριο. Οταν φτασαμε την εβαλαν να ξαπλώσει και την πήγαν να ξεγγενησουν το μωρο. Το παιδί μου.
Είχα αγωνία. Δεν είχα αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο και δεν ξέρω καν πως να αντιδρασω.Αφού με ενημέρωσαν οτι μπορω να την δω, βιαστικά μπήκα στο δωμάτιο για να την συνάντησω. Το θέαμα που είδα άγγιξε την καρδιά μου. Στην αγκαλιά της δεν είχε ενα, ουτε δύο αλλά τρια παιδιά. Τρίδυμα! Η εικόνα ηταν η πιο χαριτωμένη που είχα δει ποτε.
Πλησίαζε κοντά της. Κοιτάζω τα πρόσωπα των μωρών μου. Των παιδιών μου.
Κ:Πως τα ονομασες;
Sp:Αυτό που κρατας είναι κορίτσι. Αντί για Kaya, όπως ειχαμε πει το ονόμασα Teresa. Teresa Kaya Lawley. Τα αλλά δυο είναι αγόρια. Το ενα Newt Thomas Lawley κai Minho Ki Lawley.
K:Γεια σου Teresa!, λέω στην κόρη μου αγγίζοντας το μικροσκοπικό χερακι της. Η Teresa χαμογέλασε. Αργότερα πηρα τα αλλά δυο αγόρια μου. Τους γιους μου.
Κ:Minho, μικρο μου, σου υπόσχομαι να γίνεις γρήγορος και γενικά ο καλύτερος στο τρέξιμο. Και Newt, εσύ θα είσαι το ομορφοπαιδο και ο έξυπνος. Σ'αγαπω.
BINABASA MO ANG
|✖Psycho✖|Kian Lawley
FanfictionΟ πρόλογος είναι μέσα στην ιστορία. ✖Don't copy the story✖ @LetsKissBarcelona