-TANITIM-

57 5 0
                                    

GAMZE AYDAN  

Düşünmek... 

Çoğu işte düşünüldüğü gibi bu işede düşünerek başladım ben. Bu düşünceler 4 harika insan sayesinde fikirlere dönüşüp toplandığında başladık kendi hikayemizi yazmaya. Dediğim gibi 4 harika insanla şekillendi yazdıklarım. Çok kısa zamanda alıştık birbirimize,yıllardır kardeşmişiz gibi bağlandık. Bu hikayede, bu uzun zaman diliminde yanımızda olan herkese binlerce teşekkür ediyorum. Sağ salim kitabımızı yazdık. Hikayemizdeki yorumlardan tut hayran kitlesine kadar içimi heyecanla kaplatan okurlarımıza ise çok ayrı teşekkürlerde bulunuyorum. Daha nice kitaplarda buluşmak dileğiyle...

ADA DENİZ

Kuzey yıldızı adlı kitabımızda aşk var, aksiyon var ama en önemlisi dostluk var.

Benim dostum, can yoldaşım, ailem olan 4 arkadaşıma teşekkürü bir borç bilirim. Eğer onlar olmasaydı yaşama umudum olmazdı. Yeni maceralara cesaret edecek gücüm olmazdı. Ama en önemlisi bir ailem olmazdı...

ALMİRA KUTLU 

Öncelikle bu maceraları yaşarken yanımda olan dört arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum çünkü onlar ne olursa olsun hep yanim da oldular .Sonrasında ise bu kitabı okuduğunuz için sizlere teşekkür etmek istiyorum. Biliyorum ki sizler bu kitabı okurken eğlendiniz, üzüldünüz. Yeri geldi kahkaha attınız, yeri geldi ağladınız ama hep yanımızda oldunuz bu yüzden sizlere sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Arkadaşlarım ve size iyiki yanımdasınız diyorum bizler artık kocaman bir aile olduk ve sakın unutmayın ki sizde bu ailenin birer parçası oldunuz.

MELİS YORULMAZ

Öncelikle bana bu tuhaf hayalgücü ve espri yeteneğini veren Allaha teşekkür ediyorum. Kendimi bildim bileli hayalgücüm ve espri eteneğim hiç eksik olmadı. Spor hayatımdaki en güzel aktivite olmazsa olmazım. Hayatımda büyük bir yeri olan aileme de içten teşekkürler. Son olarak, burada tek tek sayamayacağım kadar çok yardımı dokunan aileme de teşekkür borçluyum.

AYAZ ARSLAN

Hem hayallerimi gerçekleştirmeme yardım eden hem de bana yeni hayallerin peşinden koşma gücü veren 4 kişiye bir kez daha teşekkür ederim.

Bana yardım eden, beni cesaretlendiren ve bu serinin başlangıcına başlamaya katkısı olan herkese hak ettiği teşekkürümü sunuyorum. Bu yüzden sözü uzatmayıp onlarsız yapamayacağım bir kaç kişinin adını anmakla yetineceğim.

Kuzey Yıldız'ı kitabımızın fanatik okurlarının şimdiden olduğunu biliyorum. Dünyamızı ve yarattığımız karakterleri sizlerle paylaşmamıza izin verdiğiniz için teşekkürler. Kitabımız ancak sizin büyük ilgi ve desteğinizle varolabilirdi. Biz sadece yazdık.

Son olarak da her zaman ki gibi aileme teşekkür ederim. Siz olmasaydınız ben bir hiçtim.

Kuzey YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin