13. bölüm

68 5 2
                                    

defne

----------

sabah alarmın sesiyle uyandım. bugün kendimi çok iyi hissediyorum. daha doğrusu mutlu. bunun verdiği enerjiyle hemen kalktım ve hazırlandım. üzerime ( multide var) giydim. çantamı ve kaykayımı alıp aşağı indim. Melis ve ecem kahvaltı yapıyorlardı onlara en enerjik sesimle"günaydın"dedim ve yanlarına oturup tıkınmaya başladım. kahvaltımız bittikten sonra ayakkabılarımızı giydik ve çıktık. "ben bugün kaykayım ile gidicem" dedim . "tamam canım" dedi melis . bende okula doğru gitmeye başladım. okula çok yakındık zaten yürüsen en fazla 10 dakika sürer bende kaykayı tercih ediyorum. okula geldiğimde sevim ve eceyi konuşurken gördüm. bende yanlarına gittim ve " selam" dedim. "selam " dedi sevim. "ne konuşuyodunuz bakalım"dedim . " yarın Gülfem'in doğum günü bizde ona süpriz bir parti hazırlamaya karar verdik. bugün ayarlamaya gidicez okul çıkışı " dedi ece . ardından " ve seninde bize yardım ediceğini umut ediyorum" diye ekledi . "tabiki de yardım etcem bensiz olurmu " hiç dedim. o sırada zil çaldı ve sınıfa girdik. oğretmen bizden 1 dakika sonra geldi ve dirakman ders anlatmaya başladı. akıllı ben çınar ' ın yanımda olmadığını farkettim. acaba ne yapıyor diye bir soru yöneltti akıllı içsesim bana . ne biliyim ben medyummuyum içses . tam o sırada içeri çınar girdi. öğretmen kafasına bile takmadan dersi anlatmaya devam etti. çınar yanıma oturdu ve telefonuyla ilgilenmeye başladı. bende boş boş oturmaya .öğretmen baya havaya girip nefes bile almadan ders anlattığı için hiç bir şey anlayamıyorum. bendeki zekada bir yere kadar sonuçta . sıkıntıdan çınar'a döndüm. bana bakıyodu .hemen önüme döndüm . yüzüm trafik lambasındaki kırmızı ışık kadar kırmızı olmuştu. niye bana bakıyoduki. belki onunda canı sıkılmıştır . yada belki bana bakmıyodur diğer sırada oturan öğrenciye bakıyodur . oofff saçmalama defne çocuk gay' mi . sana bakıyodu tabi. neyse ya sen niye bunu önemsiyosunki baktıysa baktı. yoksa ona aşıkmı oluyosun. yok hayır ya ne aşkı . zor geçen bir ssatin ardından şükürler olsunki zil çaldı. oğretmen çıktıktan sonra herkez teker teker çıkmaya en son bende ece ile birlikte dışarı çıktım. "bu arada gülfem nerde"diye sordum. bugün hiç görmedim."burda ama yeni arkadaşıyla takılıyo" dedi. "kim"diye sordum "emre"dedi gözlerini devirerek. ve ben şok ve ben iptal . emre abimin arkadaşlarından biriydi. küçüklükten beri arkadaşlar. "ve bunu sevim'e söylediğim zaman yüzü benbeyaz oldu. sordum birşey mi var diye ama yok bir şey dedi ve gitti. "dedi ece. bende bunun üzerine " o burda bizden daha uzun süredir var belki kavga falan etmiştir" dedim. "olabilir "diye karşılık verdi. ardından" onu bırakta ya ben gülfem' in doğum günü için sabırsızlanıyorum. en son 5 yaşındayken birlikte kutlamıştık . ama sonra bidaha kutlamadık. o yüzden bu partinin çok güzel olmasını istiyorum.



arkadaşlar bu bölüm çok kısa sürdü biliyorum ama gün içinde yb gelicek. hepinizi çok seviyorum

ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin