Sabah kalktığımda saate baktım. 10. 30 du . Aslında uyuyabilirim ama istemiyorum bende kalkıp lavaboya gittim . Rutin işlerimi hallettikten sonra dolabın karşısına geçtim . Bi süre bakindiktan sonra altıma açık mavi kot şort . Üstüme ise siyah uzun kollu göbeği biraz açık olan çok ince bir kazak giydim. Saçımi taradim ve aşağı indim . Tabi kaykayimi almayi unutmadım. Hiç ses yoktu. Sanırım kimse uyanmadi . Bende mutfağa gittim . Masanın üstünde bir not vardı
Evde yiyecek bir şey kalmamış babanla birlikte alışveriş " e çıktık . Geç kalmayız
BerilDolaba baktığımda gerçekten boş olduğunu gördüm . bende kendime konfleks yaptım ve yemeye başladım . Sonra ege geldi ve oda yemeye başladı.
" güzel kavga ettik" dedi ege . Bende " evet ne demezsin "dedim . Ardından " ben bugün Kaykay kaymaya gidicem istiyosan gelde sana öğretiyim "diye ekledim . " sen mi bana öğreticeksin. Hahahaha Güleyimde espiri olsun " dedi . Bende " tamam hadi gidelim bakalım " dedim . Beyaz converse ' lerimi giydim , kaykayimi aldım ve çıktım . Ardından ege geldi . " kakkaylarla gidelim arabayla değil" dedim . Oda basiyla onayladı ve ilerlemeye başladı . Bende arkasından ilerledim. Oraya vardigimizda Melis 'i gördüm ve tam yanına gidecekken ege beni kolumdan tuttu " nereye gidiyosun" diye sordu . Bende " Melis' in yanına " dedim . Ardından " yani dusmanimizin yanına " dedi . O an kısa bi şok geçirdim . Melis paten kayarken beni gördü ve tam benim yanıma gelicekken Egeyi gördü ve suratı düştü . Bu konuya daha sonra bakıcam. Şu an paten kaymak istiyorum.
" hadi gel sana haddini Gösteriyim " dedim Egeye. Ege'de buna karşılık " görücez" dedi sadece . Sonra yarışa başladık . Tam yarım saat yaristiktan sonra kazanan ben oldum . " bunu daha sık yapmalıyız . Seni yenmek güzel " dedim. Ama ege bişey demedi . Bir yere bakıyordu . Bende onun baktığı yere baktığımda gözlerimi devirdim. Bi kıza bakıyordu . Klasik ege demir işte. Birinin " defne " diye seslenmesiyle arkamı döndüm . Bu eceydi . Bende ecenin yanına gidip ona sarıldım. Elinde paten vardı . " Sen paten mi suruyorsun " diye sordum eceye " evet bi kaç yıldır kayıyorum " dedi ece ." Peki ya sen " diye ekledi ardından . Bende "bende yıllardır kayıyorum " dedim . Bi süre birlikte kaydık. Sonra sevimi gördüm . Yeni geliyordu. Hemen arkasından çınar girdi . Oha burada neredeyse bütün okul geliyo . Acaba başka kim gelicek dememe kalmadan çınarın bütün çetesi içeri girdi . İçlerinden sadece doruk ve barışı tanıyorum. " selam " diyerek geldi Sevim . Bizde eceyle aynı anda " Selam " dedik. sevimle ece konuşurken. Bende insanları inceliyodum. İlk olarak çınarın çetesine baktım . . Tamamen siyahlardı. Sanki dünyada siyahtan başka hiç bir renk yok gibiydi . Bitek renkli olan elindeki sigaranın gri dumanı ve dişleri . Cidden düşünüyorum . O kadar sigara içiyorlar, dişleri bembeyaz . Ben sigara içsem dislerim dökülür .Sonra Melis 'e baktım. Fazla olmasada renkliydi. Havalı biri. Ama iyi birimi diye sorarsanız bunu bende bilmiyorum . Düşmanımız olduğunu ogrendigimden beri düşünüyorum . Yani deminden beri . Düşüncelerimi bölen Sevim ' in sesi oldu " sen ne diyorsun Defne " " efendim "
" uyumuş bu " dedi ece . " diyorum ki iki hafta sonra voleybol seçmeleri var. Katilirmiyiz " dedi Sevim. Bende " benim Voleybolla aram pek iyi değil siz gidin " dedim . " benimde aram iyi değil " dedi ece Sevim 'de " peki siz bilirsiniz ama haftaya kadar vaktiniz var ben bi düşünün derim " dedi . Bizde " tamam " dedik . " hadi biraz paten kayalım " dedim . Kaymaya başladım . 20 dakika boyunca hiç durmadan sürdük. Sonra patenimi elime aldım ve yürümeye başladım . Aniden arkamdan biri çarptı ve o an düştüm . Ama canım acımadı. Gözlerimi açıp baktığım zaman çınar ' ın üstünde olduğumu fark ettim . Bi süre baktım . Ama neden baktığımı ben bile bilmiyorum . Kendime geldim ve ayağa kaldım . " çok özür dilerim arkamdan biri çarpınca bende dengemi kaybedince sonra düşünce " sözümü kesti ve " biraz konuşmazmısın lütfen "dedi . " lütfen " diye sözünü tekrarladığımda hiç bir şey demeden gitti . Bende sevimlerin yanına geri döndüm . " gulfem nerde" diye sordum ece ' ye . " evde genelde saat 1 ' e kadar uyur uyanmaz bu saatte " dedi ece ' de . Benimde aklıma her zamanki dahi fikirlerimden biri geldi . " hadi gulfem ' in yanına gidelim " dedim . " ama gulfem uykusundan uyandırılmaktan hoşlanmaz " dedi Sevim . " bişey olmaz " dedim . " tamam hadi gidelim " dedi .
-----------------------
Gulfem ' in odasına girdiğimde .( arkadaşlar gulfem ' in resmi multide ) Kendimle karşılaştım . Resmen ben . Yatış tarzından odasına kadar . Koşarak gulfem ' in üstüne atladım . " töbe Bismillah " diyerek gözlerini açtı gulfem . Sevim ve ece gülmeye başladı . tabi bende . Gulfem eline yastığı aldı ve kafama geçirdi . Bende aldım ve ecenin kafasına attım . Oda aldı ve sevim ' in kafasına attı . Sevim'de gulfem 'in . Bu süre birbirimize fırlattıktan sonra yorulduk ve kendimizi yere attık . " bugün dışarda dolaşalımmı " diye sordu gulfem. Ece " bunu hobileri arasında yalnızlık ,üşengeçlik ve uyumak olan bi insanmı söylüyo " dedi . " bu kız beni ruh öküzüm valla " dedim bende . " bi öküz olabilirim ama yaşamak için biraz dışarılarda dolaşmam gerek " dedi gulfem . Sevim ' de " e ne duruyoruz o zaman hadi gidelim " dedi . Gulfem de " siz aşağı inin ben giyinip geliyim " dedi. Aşağı indik ve oturmaya başladık . Evleri gerçekten güzel çok fazla büyük değil bizim ev gibi . Ama bizim ev bu evin yanında çok sade kalır . Yani burda hersey renkli . Bizim ev işte beyaz kahverengi karışımında. Ama Egenin ve benim Odam renkli. Gulfem yanımıza geldi ve " nereye gidiyoruz " diye sordu . Sevim " ilk önce biraz sahile gidelim . Oranın havası güzel " dedi . Ecede onu onayladı . Ben zaten sahili çok seviyorum gününün cogunu orda ipodumdan müzik dinleyerek geçiriyorum . " olur "dedim bende ve yola çıktık . Kaykay lari evde bıraktık . Sahile doğru yürürken bugünün aslında çok yoğun geçtiğini düşündüm . Yani bunları yaşarken sürekli çok yorucu bişeymis gibi hissediyorum . Sahile geldiğimizde bi grup şarkı söyleyip dans ediyordu . Bizde aralarına katıldık . Bi yarım saatimiz böyle geçerken artık başka bi yere gitmeye karar verdik . Ama nereye gideceğimizi bilmiyoduk. saatime baktığım zaman saatin 7 30 olduğunu gördüm . Burda yarım saat durduğumuzu zannederken tam 5 saattir buradaymisiz . " biz tam 5 saattir burdayız saat 7 30 " dedim ." Oha o kadar oldumu " dedi sevim . Ece " aslında benim bi fikrim var " dedi . " ne diye sorduk aynı anda . " buralarda bi kafe var . Ama bar gibi . Yeni keşfettim yani bu sabah gelmeden önce saat 8' de açılıyor gidelimmi " dedi aslında iyi fikir hem biraz ortama karışırim " benim için olur " dedim . Sevim " benim içinde uygun ama bi aneme haber veriyim " dedi . Gulfem " tamam gidelim ama üstümüz Orası için spor kaçmazmı " diye sordu . " yardım saatimiz var gider giyiniriz " diye cevap verdi ece . Ardında " defne istiyosan babana haber ver " dedi . Buna hiç gerek yoktu . Zaten eve geldiği zaman direk odasına çıkıyo , benim yokluğumu fark etmez bile " gerek yok " dedim eceye . " tamam " diye karşılık verdi sadece . Ardından herkez evlerine giyinmek için gitti.
Eve geldiğimde direk odama çıktım ve dolabın karşısına geçtim . Bi süre bakindim. sonra Altıma siyah bi etek üstüme yine siyah üstünde beyazlı rock 'n rol yazan kısa kollu tisortumu giydim . Üstüne yine kısa kollu deri çekerimi giydim . Ayakkabı olarak yine siyah renk platform topuk ayakkabılarımi giydim . Telefonumu ve cüzdanımi alıp çıktım .
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz uzun bi bölüm yazmaya çalıştım . +5 vote ve +5 yorum olduktan sonra yeni bölüme başlıcam. ÖPÜLDÜNÜZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çete
Random" derdin ne senin ne istiyorsun, benden niye kaçıyorsun " dedi. bunun üzerine daha fazla dayanamadım ve konuşmaya başladım . " çünkü sana deli gibi aşığım ve aramızda dağlar değil , senin kahrolası kalbin var ve ben bu kalbi nasıl aşacağımı bilmiyor...