Ege : madem bilmek istiyorsun ,söyleyeyim çünkü .......
Dedi sonra bi süre sessiz kaldı . En fazla ne olabilirdi ki . " çünkü " diye sözünü tekrarladigimda " çünkü eğer düşmanlarınızı benim bi kardeşim olduğunu ve bizim okulda olduğunu öğrenirlerse kötü şeyler olabilir" dedi . Tamam düşmanları var . Ama bana neden zarar versinler ki . " bunun neden benimle ilgisi var " diye sorduğumda bana " çünkü senin sandığın gibi bi düşmanlık değil " dedi. Bu anlattıkları bana çok saçma geliyordu . Ama bi okadar da mantıklı . Sonuçta bütün okul onları tanıyo ve çeteleri var. Vet çetedeki kişilerden anlaşılıyo.
" tamam " deyip odama çıktım . Ve yatağıma uzandım. Elime en sevdiğim kitabım olan hary poter ı okumaya başladım . Bu kitabı kaç kere okudum bilmiyorum . Ama çok seviyorum ve hep okuyorum . Bi kaç saat okuduktan sonra uykumun geldiğinianladim ve kitabımı yatağın yanındaki komidine koydum ,ve kendimi uykunun kollarına bıraktım .
Sabah
--------------------
Sabah o lanet alarmın sesiyle kalktım . Bu gün cuma . Yani yarın okul yok . Daha fazla oyalanmadan kalktım ve rutin işlerimi hallettim . Sonra dolabımın karşısına geçtim . Bi süre bakindiktan sonra altıma mavi kotsort üstüme gri bi tişört giydim. Tişört biraz büyük olduğu için önünü bağladım ve cok az göbeğimi gösteriyordu .(multide ) Çantami ve kaykayimi alıp aşağı indim . Ege yoktu ,bende mutfağa gittim . Beril ablaya " ege daha uyanmadımı diye sordum "" ege biraz önce çıktı. " dedi Beril abla . Fazla kafama takmadim ve kapıya gidip beyaz Converse lerimi giydim ve dışarı çıktım . Kaykayımla okula doğru gitmeye başladım . Bi süre sürdükten sonra bi araba geçerken aniden bütün Üstüm çamur oldu . Aslında çok değil ama yiede çamur oldu . Araba durdu . Ve içinden bi kız çıktı . kahverengi saçlı ve guzel bi kızdı . " Afedersin " dedi . Bende büyütmemek için " sorun değil " dedim .
X : isterseniz sizi gideceğiniz yere götüreyim nereye gidiyorsunuzDefne : deniz Koleji ' ne gidiyorum ama gerek yok ben kendim giderim .
X: bende deniz Koleji'nde okuyorum . Gel işte götüreyim seni .Dedi biraz düşündüm . Eğer kaykayla gidersem geç kalırım bu yüzden " peki tamam " dedim ve arabaya bindim .
X: bu arada ben Melis .
D:bende Defne
Melis : seni buralarda hiç görmedim . Yenimisin diye sordu bende " evet " dedim ve yolu izlemeye başladım . Okula geldiğimizde .melise " teşekkür ederim " deyip okulun içinde doğru yürümeye başladım . Dolabımı açıp bugünkü ders programıma baktım . Ders kimya . Aman ne kadar iyi . Sabah sabah hiç çekilmez . Sonra yanıma Sevim geldi ve " selam " dedi . Bende ona " Selam" dedim ve sınıfa doğru ilerlemeye başladık . Sevim burda 2 yıldır oluyordu . Belki cinarlarin kime düşman olduğunu biliyordur. Tam Sevime sorucakken öğretmen içeri girdi ve soramadım. Yerime geçtim . 5 yada 6 dakika sonra sınıfın kapısı açıldı ve içeri çınar ve doruk girdi. Ama öğretmen kizmamisti . Demekki izin almışlar . Aslında bu olasılık %5 çünkü çınar ' ın geç gelceği için öğretmenden izin alması çok anormal olur. Bunlarla kafamı yormadan dersime odaklandım . Öğretmen iki kere bana soru sordu ve bende cevapladım. Sonra canım sıkıldı ve cinar 'a baktım . Ve biraz incelemeye başladım. Aslında her insan gibi normaldi. ama insanlar bunu görmüyodu. Herkez çınar i havalı ve yakışıklı buluyo. Tamam öyle olabilir ama ona aşık olmalarının tek nedeni bu . Oysa ben aşık olcagim kişinin görünüşünu değil ruhunun güzel olması isterim . Tabi biraz tiplede alakası var , ruhlar aleminde yasamiyoruz sonuçta . Ben bunları düşünürken beni bölen demirin sesi oldu . " bana saatlerce bakmayımı düsünuyosun " bende buna karşılık " niye sen matematik testimisin" dedim. Yani tam şu an kendimden nefret ediyorum . Cidden mal gibi bunumu söyledin Defne . Seni tebrik ediyorum . Bu sözüm üzerine biraz güldü . Yani sadece mimilkleri. Sonra tekrar önüne döndü . Az sonra zil çaldı bende sevimin yanına gittim ve " gel biraz hava alalım " dedim . "Tamam bende bunaldım oturmaktan " dedi . Sonra birlikte bahçeye çıktık . Biraz dolaştık sonra bi banka oturduk . " anlat bakalım bu üstünün hali ne "dedi Sevim . Bende " yolda gelirken bi araba üstüme çamur fışkırttı . Sonra arabadan bi kız indi . Özür diledi ve beni gittiğim yere bırakmak istedi ve kız bu okuldan çıktı " dedim . Sevim bu anlattıklarıma karşı " peki kızın ismi neymiş " diye sordu . Bende ona " ismi Melis " dedim .Sonra Sevim 'in gözleri kocaman açıldı ve bana " sen ciddi misin " dedi . Bende " evet ama sen neden bu kadar şaşırdınki" dedim . " Melis Özkoca Atakan sayerin kız kardeşi yani çınar ' ların düşmanı " dedi . " neden soyadları farklı "diye sordu sevime.
" onu bende bilmiyorum . Ama senin Ege'nin kardeşi olduğunu bilmiyo bu yüzden onunla konuşabilirsin " dedi . Aslında konuşsam iyi olur . sevimle biraz daha konuştuktan sonra zil çaldı . Bizde içeri girdik . Ece bugün okula gelmedi . Acaba hastamı derken sınıfa nefes nefese kalmış bir çift ece geldi . Öğretmen henüz gelmemişti . Bende ecenin yanına gidip " neden bu kadar geç kaldın " dedim . " babamla tartıştık boşver önemli bişey değil " dedi . " bende hep tartışırım. Hatta tartışmam bile . Hiç konuşmam dedim .
Geçirdiğimiz 3 saatin ardından tekrar zil çaldı. Öğle tenefüsüydü ve ben kurt gibi açtım . Sevim hemen önümde oturuyordu . Ece ise orta sırada benim sıramın yanında bu yüzden onlarla çok rahat konuşabiliyordum. " ben çok acıktım hadi biran önce gidelim" dedim . Çınar a baktığımda yerinden hiç kimildamamis bişeyler çizdiğini gördüm . Ona " yemek yemicekmisin " diye sordum . Bana baktı ve tekrar önüne döndü . Bende buna karşılık " her yer pilav kokusuyla sarmalanmis e sen acikmadinmi " diye sordum . Gerçekten pilav kokuyordu ve su an çok açtım . " çok konuşuyorsun sarışın " dedi . Bende " çok değil faydalı konuşuyorum " dedim . Ama kendim de boş konuştuğumu biliyordum. Sevim ve ece gitmişti . Bende " sen bilirsin mis gibi pilavı kaçırdın " dedim ve tam gidecekken çınar " bekle beni sarışın " dedi . Sonra birlikte kantine gittik . Kantine girdiğimizde nerdeyse herkez bize baktı . hiç umursamadan çınar a " ben yemek almaya gidiyorum by" dedim ve gittim . Sonra bağırmasesi duydum . Sevimin sesiydi. Ve bi erkek . Bende o tarafa doğru gittim. " ne oluyo " dedim sevime. " üstüme yemek döktü ama su an azar yiyen benim . Bu erkekleri hoc anlayamıyorum . "
" asıl ben kızları hiç anlayamıyorum " dedi . Sonra ben araya girdim " bi kere Sevim haklı onun üstüne yemek döken sensin ama kıza yine sen bagariyosun kız gibi " dedim. Sonra araya ege girdi .
" eğer kör değilsen doruğun üstünde de yemek var ve onun yemeği döküldü ve ayriyetten sana ne oluyo " dedi . Tabi bende sinirlendim ve " sana ne oluyorsa ondan " dedim
Bi kaç kişi ooo falan demeye başladı . " bence sen benimle uğraşma yoksa mazallah düşersin bi yerlerini kirarsın" dedi . İster şimdi haddini fazlasıyla aşmıştı. Ama ben ona karşı gayet sakin bi sesle " elinden geleni ardına koyma " dedim . Tabi sinir olduğu her halinden belliydi . " hadi Defne Sevim gidelim bunların yanında durmayalim " dedi ece . Bende " çok iyi fikir dedim . Ve gittik . Mallar yüzünden yemeğimi bile yemedim. Sevim " ben biraz dolaşıcam" dedi . " bende geliyorum " dedi ece " sende gelmek istermisin " diye ekledi ardından" Hayır " dedim sadece . Gittiler bende oturmaya başladım . Biraz dinlendim. Sonra yine bi pilav kokusu aldım . Ama yakından geliyordu . Sanki hemen arkamda . Arkamı döndüm . Cinar ve elinde pilav. Bana uzattı. " neden bunu bana getirdin " diye sordum.
" sus ve sadece ye " dedi . Bende buna karşı gülümsedim ve yemeye başladım
Arkadaslar umarım beğenirsiniz bu bölümü uzun tutmaya çalıştım. Ve burdan bana destek olan arkadaslarıma sevime eceye Gülfeme Ecem nur a denize çok teşekkür ederim. Bu kitabı onlar için yazdım. Her isim sallama değil bir arkadaşımın ismi . Ve ben onları düşünerek yazıyorum bu hikayeyi
Hepinizi çok seviyorum . Lütfen yorum ve vote yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çete
Random" derdin ne senin ne istiyorsun, benden niye kaçıyorsun " dedi. bunun üzerine daha fazla dayanamadım ve konuşmaya başladım . " çünkü sana deli gibi aşığım ve aramızda dağlar değil , senin kahrolası kalbin var ve ben bu kalbi nasıl aşacağımı bilmiyor...