5. bölüm

140 10 6
                                    

Ece
---------
Tam gidicekken bana söylediği söz karşısında şok oldu .
Doruk : benden hoşlandığını gerçekten çok fazla belli ettin sarışın

Dedi . Evet tam olarak bunu dedi . Tamam belki biraz etkilenmiş olabilirim ama bu çok fazla , ve de gerçekten sinirlendim .

Ece : benmi senden hoşlanmışım. Galiba egon tavan yaptı . Yada doğru bu senin doğal halin .

Doruk : bendeki ego değil . Sadece doğruları tahmin etmek zor değil . Ki çoğu kızda bunu anlamak çok zor olur . Ama sende hiç zorlanmadım. Artık ne kadar aşık olduysan.

Ece: bak ..... sana son kez söylüyorum . Ben seni sevmiyorum . Hem zaten benim bi sevgilim var . Ben onu seviyorum , seni değil . Artık kafan bastımı

Doruk hiç bi şey söylemedi .

Ece : bende öyle düşünmüştüm.

Dedim ve yukarı çıkmaya başladım. Sonra arkamdan " o zaman yarın onu benimle tanıştır "
Ne pardon anlamadım . İyide benim bi sevgilim yok ki . .. ama biraz önce öyle bi salaklik yaptın ece . Bi kez daha ne kadar salak olduğumu görmüş oldunuz .

Ece : tamam . Yarın seni onunla tanıştırıcam. Nerde

Doruk : okul çıkışı. Okulun önündeki nar kafede

Ece: tamam

Doruk : tamam

Deyip gitti . Bende yukarı çıktım. İçeri girdiğimde herkez bana sızlanmaya başladı .

Defne : kızım alt tarafı bi su içcektin kaç saat sürdü.

Sevim : aynen

Ece : sakin olun sadece asagida doruk ile kavga ettim .

Gulfem : doruk kim ve ..... neeee ne oldu neden kavga ettiniz . Anlatsana aksama kadar beklicekmiyiz. Hadi

Ece : Gulfem bi nefes al ölmessen anlaticam ..... ,şimdi ben suyumu içtim . Tam arkamı döndüm ,Dorukla burun buruna geldik. Sonra ben kalktım tam gidecekken, ayağım kaydı . Düşüyordum ki beni tuttu . Göz göze geldik . Sonra bi dakka falan gözlerine baktım .
Çok güzel bi renkti.

Sonra gözlerimi kaçırdım ve ayağa kalktım . Yukarı çıkarken bana " benden hoşlandigini gerçekten çok fazla belli ettin sarışın " dedi . Tabi bende kendimi tutamadım, kavga etmeye başladım .

Sevim : Oha kızım, çocuğun gozlerine o kadar bakarsan böyle olur .

Ece : benim suçummu, cok güzeldi

Defne : hangi renkti bak çok merak ettim

Ece : kahverengi

Gulfem : sen ciddi misin .

Ece : evet Gulfem . Hatırlatırım senin de gözlerin kahverengi .

Gulfem : evet biliyorum. Bana bile bi gün gözlerin çok güzel demedin. Bak şuraya yazıyorum. Sen yakından bu çocuğa aşık olursun .

Ece : başka derdin varmı .

Gulfem : sanırım yok .

Sevim : aaaa boluyorum ama , tuvalete gitmem gerek ..

Defne : dikkat et sende birini görüp onla kavga etme

Sevim : merak etme

Ece
--------
Sevim tuvalete gittikten sonra doruğun bana söylediği şey aklıma geldi .

Ece : Defne Gulfem ben size söylemeyi unuttum . Ben doruğa bi sevgilim var dedim. Oda benimle tanıştır dedi . Ve yarın okul çıkışına kadar birini bulmam lazım

ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin