Arkadaslar cok ozur dilerim bölümler karıştı 11 yerine 12. Bolumu yayimlamisim ilk bu bolumu okuyup sonra diger bolume baslayinSabah alarmın sesiyle uyandim. Evet bugün pazartesi ve ben 2 gündür yeni evimde kalıyorum. Bunu ece ve sevime soyledigim zaman bana cok kızdılar. Şu anda bana tripliler . Bende bugün onların gönlünü almak için uğraşicam. Yatakta oturur pozisyona geçtim ve bi süre oturdum. Sonra kalktım ve tuvalete gittim . Her zamanki gibi rutin islerimi hallettim sonra dolabimin karşısına geçtim. Bir sure bakindiktan sonra (multide) giydim. Buraya geldiğimden beri cok rahatım melis ve ecem cok iyi. Tabi ecem i ilk gördüğümde biraz değişik geldi. Pek fazla gülmeyen , hatta cok konuşmayan biri . Melis ise onun tam tersi , çok gülen ve çok konuşan biri . Daha fazla oyalanmadan çantamı ve Telefonumu alıp aşağı indim. Bugün kaykayımı yanıma almicam. Canım istemiyo. Aşağı indigimde melis ve ecem kahvaltı ediyodu . Bende yanlarına oturdum ve yemeye başladım.
------------------------------
Okula geldiğimiz zaman karşımda bi cift ece ve bi cift sevim vardı. Onların yanına gittim ve en neşeli sesimle " Günaydın" dedim . Onlarda bana en sinirli sesiyle " Günaydın" dediler. Sonra da arkalarını dönüp yürümeye başladılar. Bende yanlarina gidip " ama yapmayın böyle " dedim . Ece " ne yapmayalım, ya bizim yanımıza gelmek varken, o melisin yanina gittin" dedi . Aslında haklılar ama trip atamalarına ne gerek var. " Özür dilerim " dedim bütün tatliligimla . Sevim " neden bize gelmedin biz senin arkadasin degil miyiz " dedi. Bende " ben neden durduk yere sana ve Ailene rahatsızlık veriyim " dedim . Ece de " peki niye bize gelmedin " diye sordu . Bende " çünkü istemedim. " " neden " " kendi ayaklarımın üstünde durmak zorundayım" " melislerin evi , kendi ayakları üzerinde durma yerimi " diye sordu sevim . Bende " tabiki Hayir . Geldi ev arkadaşı ariyomus . Bende sokakta kalınca gel dedi .bende gittim" ardından " hem benim gözüm sizden başkasını gormezki " diye ekledim . Ece " yavsak " dedi ve sarıldı. Sonra sevim sarildi ve mutlu son .Ece : hadi derse girelim.
Sevim : tamamSınıfa girdiğimiz zaman öğretmen icerdeydi . Ve butun öğrenciler.
Öğretmen: gec kaldınız.
defne : hocam simdi biz sohbet ediyorduk. Sohbet edince baya dalmisiz. Dalincada zil çalmış. Tabi zil calinca biz de sohbete dalinca dersede gec kaldık.
Öğretmen " gecin yerinize " dedi ve yerimize geçtik. Cinar bile gelmişti. Yanına oturdum ve kitaplarımı çıkardım. Bi sure dersi dinledikten sonra canım sıkıldı ve sevim ' e baktım. Arda ile konuşuyordu. Ve çok mutluydu . Bende gülümsedim. Sonra eceye baktım deftere bişeyler yazıyordu. Can sıkıntısından sınıftaki herkesi teker teker inceledim. Sonra cinar a baktım. Oda bana bakıyordu. Göz göz göze geldik. Acaba niye bana bakıyordu. Belkide benim gibi bütün sınıfı inceliyodu . Sonra hala ona baktigimi hatırlayıp önüme döndüm. Kısa bir süre sonra zil çaldı. Bende kalkıp ece nin yanına gittim. Ecede ayağı kalktı ve " kantine gidelimmi " dedib. Bende " tamam sevimi de cagiralim " dedim . Ecede " o bizi duymaz bile baksana arda ile konusuyo " dedi . Bende onlara baktım. Sevim gülüyordu . Bende guldum ve eceye " tamam gidelim " dedim. O sırada iceri gulfem girdi. Iyide o bizim okula niye geldiki . " selam " dedi. Neşeli bir ses tonuyla bizde selam dedik . " hayrola sen niye geldin " dedi. Ece. O sirada yanımıza sevim geldi. " artık bu okulda okuyorum" dedi gulfem . Bende mutlulukla direk gulfem e sarildim.----------------
Okulun son dersindeyiz ve ben çok sıkıldım. Sıkıntıyla çınar'a baktığım zaman defterine bir şey çizdiğini gördüm ve ne olduğuna bakmak icin biraz yaklaştım . O sırada çınar bana döndü ve burunlarimiz birbirine deydi . Kendimi geriye çektim. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Nedenini bilmedigim bir şekilde utanmistim . Sevime baktığım zaman her zamanki gibi arda ile konuştuğunu gordum . Onun adına cok mutluydum. Hoslandigi cocukla cok mutlu. Sevgili olmasa bile mutlu . Bu beni cok mutlu ediyo . Ece hemen onumde oturuyordu. Benimle ayni seyi dusunmus olacakki bana dondu ve " baksana şunlara ne kadarda mutlular " dedi . Bende " evet ya sevim adina cok mutlu oldum, kim bilir ne zamandır bunun hayalini kuruyo " dedim , ece " evet , sevgili olmasalarda arayla konusuyo ve mutlu" dedi. Bende " darisi başımıza" dedim. O sirada doruk "biraz sessiz olun surda ders dinliyoruz " dedi. Biraz alaycı bir yuz ifadesiyle ece de ona " ha ha bende brat pit " dedi. Doruk'a ta buna karsilik " hic benzemiyosun" dedi. Ece ise " ama sen pis pir sapiga cok benziyosun " dedi. " al iste " dedi doruk . O sirada araya cinar girdi " tartışmanız bittiyse susun artık " dedi. Bende " hayir bitmedi tamda yerindeyiz değilmi pis sapik " dedim doruk ' a bakarak . Ya sabır dedi ve önüne döndü
---------------
GulfemDers zili caldiginda bahçeye çıktım. Okula hemen bugün baslamicaktim . Şimdi siz bir kac günlüğüne geldi niye okuka başladı diye bir soru soracaksiniz . Anlatayım. Dun annemler aradı. Yakın zaman sonra buraya tasinicaklarmis babam islerini burada devam ettirecekmis. Bu yuzden sende orda bir an once okuluna basla dediler . Bende ilk is buraya geldim ve kaydımı yaptırdım. Ama bugun baslamicam . Zaten son ders. Bende ece leri bekleyeceğim onlarla birlikte eve donucem . Bir sure bahcede dolandiktan sonra canım sıkıldı ve okulun icine girdim. Baya bir yurudukten sonra spor salonu olduğunu sandigim kapisini actim. Dogru tahmin burası bir spor salonu. içeride bir tane cocuk basket oynuyordu. Çocuk dediğime bakmayın benim yasimda biri ve gerçekçi olalım cok da yakışıklı. Tek sorun üstünde t -shir olmaması. Ben böyle düşüncelere dalmisken çocuğun bana dik dik bakmasiyla kendime geldim. Çocuk bana hala dik dik bakınca bende " ya bana dik dik bakmayı kes lütfen" dedim. Cocuk ilk biraz gülümsedi sonrada tekrar eski moduna geçerek beni sürmeye başladı. Sonra bana baktı ve piçce sıritti. Buna karşılık gozlerimi devirdim. " yenimisin" diye sordu . " evet " diye karşılık verdim. " o zaman sana okulu gezdireyim" dedi emre . " gerek yok"dedim. Üzerine t-shir "ünü geçirdi ve yanima geldi. " hadi ama benimde canım sıkıldı" dedi. Aslında iyi fikir okulu gezmiş olurum " peki " dedim ve yürümeye başladık. " senin derste olman gerekmiyomu " diye sordum emreye.
Emre: evet ama mac olduğu icin izinliyimGulfem: maça bir tek sen mi katikicaksin . Senin dusinda herkez derste.
Emre: takım kaptanı olarak bi kac sey hallettim
G: ne zamandır bu okuldasin
Emre : cok fazla soru soruyosun yeni kız
G: hey sana ismimi soyledigimi hatırlıyorum. Ve ben bos bos yürümeyi sevmem o yuzden sana soru soruyorum. Sahip olamadığın birini kaybetme korkusu uzerine 7 saat konusabilirim ama ne gerek var bende bu yuzden sana soru soruyorum.
E" tamam en iyisi sen bana soru sormaya devam et . Yada bu sefer ben sana soriyim
G: tamam
E" bu okula niye geldin
G: cunku en yakin arkadaşlarım burda ha tabi bide ailem .
E: ben taniyomuyum
G: bilmem taniyomusun
E: bilmem
O sirada zil zaldi. Ogrenciler teker teker çıkmaya basladi . En son ece sevim ve defne cikti . Bir süre etraflarina bakindilar . Sonra sevim beni gordu ve gozleri kocaman açıldı. Acaba niye hadi hep birlikte düşünelim. Şaka saka . Ece defne ve sevim yanima geldi . Daha dogrusu yanımıza geldi. Defne " selam" dedi. Bende selam dedim . " sen kimsin " diye sordu ece emreye . Bende " bu emre " dedim. " hadi artik gidelim " dedi sevim. Bende basimla onayladım ve çıkışa dogru yürümeye basladik. " o cocukla ne isin var" diye sordu sevim. Sesi degisikti. Bir sorun vardı. Emindim. " biseymi oldu sevim sesin bi değişik geliyo " dedim. " hayir yok bisey " dedi. Daha fazla kurcalamadan yürümeye devam ettim.
Sevim
------------
Gulfem'i Emre'nin yaninda gördüğüm zaman gözlerim istemsizce kocaman açıldı. Koskoca okulda konuşacak bit tek gulfem i mi bulmuştu. Bana yaptıklarının aynısını gulfem e de yapamicak o adi piç.Selamm . Acaba emre sevim ' e ne yaptı. Biraz merak edin . Yb en kısa sürede gelicek. Olabildiğince uzun yazmaya calistim. Umarım begenirsiniz yorum ve votelerinizi bekliyorum . Hepinizi cok seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çete
Random" derdin ne senin ne istiyorsun, benden niye kaçıyorsun " dedi. bunun üzerine daha fazla dayanamadım ve konuşmaya başladım . " çünkü sana deli gibi aşığım ve aramızda dağlar değil , senin kahrolası kalbin var ve ben bu kalbi nasıl aşacağımı bilmiyor...