17. Bölüm

55 3 2
                                    

Sevim
___________
Gülfem in bu dediği üzerine çok şaşırmış ve sinirlenmiştim.  Nasıl bir  hitaptı bu. Bende daha fazla dayanamadım ve konuşmaya başladım  " sana inanamıyorum bana böyle bir şeyi nasıl diyebilirsin..  Bunu kimsenin bilmesini istemiyordum ama söyleyeyim bir sene önce emre bana"  devamını getirememiştim.  Dilim varmıyordu, hatırladıkça ağlıyordum ve eminim şu anda ağlıyorumdur. Ama stresten bunu fark edecek bir durumda değildim.  Gülfem' de ağlamaya başlamıştı.  Ne diyeceğimi bilemedim. Sadece sustum.  Oda sadece ağladı.  Sonra bana sarıldı ve "ikinci defa birini sevdim ben ama anladım ki beceremiyorum" .  Emre'nin sesini duymamla arkamı döndüm, şaşkın şaşkın bize bakıyordu. 

Daha  fazla burada durmaya gücüm yoktu . Hemen çıktım ve eve doğru yürümeye başladım . Yürümek iyi gelebilirdi belki .Söylemekle iyimi yaptım kötümü bilmiyorum . Sonuçta neredeyse iki yıl oluyor. Sadece benim abartımdır belkide . ama yinede Gülfem'i üzmesine izin veremezdim. 

Gülfem
__________

G: Sevime böyle bir şeyi nasıl yaptın. 

E: Gülfem be-

G: Dinlemek istemiyorum lütfen artık bırak peşimi

E: Asla bırakmayacağım , Gülfem ben seni seviyorum.  Yıllar önce yaşanmış bir şey için bana bunu yapma. 

G: Zaten sorun da bu değil.

E : Ne o zaman

G:  Sevim ve ya bir başkası kim bilir benden önce kaç tane kızla birlikte oldun. Bunu sürekli düşünüyorum.  Bende sevimin yaşadığının aynısını yaşadım ve bu çok kötü bir şey.  Ben artık korkuyorum aynı şeyin olmasından.

E: ne yani benden mi korkuyorsun. 

G: korkudan çok daha farklı bir şey . Ben üzülmek istemiyorum artık . 

Yanıma yaklaştı ve bana sıkıca sarıldı. Tepki vermedim . Ona sarılmayı seviyordum. Aniden çekildi ve " Sevim'in yaşadığının aynısını yaşadım derken ne demek istedin " diye sordu sinirli bir ses  tonuyla . " Bunun bir önemi yok " kaşlarını çattı " ne demek yok ." Gülfem bana doğru düzgün cevap ver ."  " sana cevap falan vermeyeceğim "  " vereceksin " "hayır vermeyeceğim " dedim ve  evin dışına çıktım . Gerçekten bunalmıştım . Biraz hava almaya ihtiyacım vardı  tabi yalnız kalmaya da .  Sahile gittim . ayakkabılarımı çıkarıp ayağımı denize soktum ve oturmaya başladım . Yanıma birinin oturduğunu hissettiğimde kafamı kaldırdım . Doğru tahmin ama neden yanıma oturdu anlamadım ona   " sen kimsin " bakışı attım . Ama öyle kötü anlamda değil yanlış anlamayın . elini uzattı " ben batu " elini sıktım " Gülfem "  " güzel isim " " sağol "  bir süre sustuk " seni daha önce buralarda gördüğümü sanmıyorum " dedim . " yeni geldim " başımı salladım . Merak etmiştim niye geldi diye . meraklı biriyimdir yani dayanamadım ve sordum " eğer özel değilse buraya neden geldin " biraz sustu sonra konuşmaya başladı " ailemle tartıştım " "neden " "çok meraklısın " "affedersin " " ailemin aslında ailem olmadığını öğrendim " dediğinde gözlerim fal taşı gibi kocaman olmuştu . bide kendi sorunlarıma kötü derdim . ama şimdi görüyorum ki benim sorunlarım Batu'nun onda biri değil . " peki gerçek aileni arayacak mısın " " onları nasıl bulacağım ki " heyecanla " Ben sana yardım ederim " dedim . güldü " saçmalama bunu nasıl yapacaksın  ki " " Ben yapmayacağım ,biz yapacağız " 

-----------

DEFNE 

Ege ile oturmuş her zaman yaptığımız şeyi yapıyoruz . Yani  film izliyoruz . izlemekten izleyecek film kalmadı bile diyebilirim . bu sefer de MALEFİZ 'i izliyoruz . Belki size  saçma  gelebilir ama inanın şahane bir film . ( gerçekten öneririm . geçen gün izledim ve inanılmaz güzel. ).  Ege ile zaman geçirmeyi gerçekten çok özlemişim . Size aslında pek fazla Ege'den söz etmedim . Bu yüzden azıcık bahsedeyim. Ege' yi daha önceden tanımamış olanlar onu gerçekten egosu olan bir piçe benzetebilirler . ha bir de kaba , duygusuz bir öküz . Ama gerçekte çok küçük bir şeye bile hemen kırılabilen bir kişiliği var . Yani duygusal biri . Ama bunu asla karşısındakine fark ettirmez . Sevdiği kişilerin ona ilgi göstermesi onu mutlu eder . Zaten çok fazla sevgili değiştirmesi de bu yüzden .Aslında  kimse ile sevgili olmaz , sadece takılır .  Samimi olduğu çok az kişi var . neyse , bugünlük bu kadar bilgi yeter . film izledikten sonra havanın çoktan kararmış olduğunu fark ettik . sadece 2 -3 saat olmasına rağmen azıcık karnım acıkmıştı . Ege ' ye yeyip yemeyeceğini sordum ve mutfağa indim . 


EGE

--------------

Defne atıştırmak için aşağı indiğinde bende tuvalete gitmek için odadan çıktım . tuvaletin kapısını açıp içeri girdiğim zaman Melis ' i ,üzerindeki tek parça bir havlu ile saçlarını kuruturken gördüm . Beni fark ettiği zaman bağırmaya başladı . "ya sen niye kapıyı çalmadan içeri giriyorsun ki ya üzerimde havlu olmasaydı " sırıttım  "olmasaydı daha iyi olabilirdi  " gözleri kocaman açıldı " ya bir insan nasıl bu kadar sapık olmayı başarabilir . hem sen neden hala buradasın , çabuk çık dışarı "  "  niye çıkıyormuşum ben  buraya bir hedef için geldim oda tuvaletimi yapmak " dedim ve yavaşça kenara ittim . kemerimi çıkarmaya yeltenmişken  Melis ' in  kapıyı sertçe çekip çıkması ile gülümsedim .


MELİS 

-------------

Geri zekalı ya ne yaptığını sanıyor . odama gittim ve üzerimi giyindim . o sırada telefonum gelen mesaj sesi ile birlikte telefonu elime alıp mesajın kimden geldiğine baktım . mesaj Savaş 'tandı . 

S: canım sıkıldı geliyorum . 

M : "OKS . "  neredeyse 10 dakikanın ardından  kapının çalması ile aşağı inip kapıyı açtım . elinde en sevdiğim cips olan lays fırından vardı . "adamsın" deyip elindeki cipsi aldım ve savaşa sarıldım . birlikte yukarı çıkarken ege ile karşılaştık . kaşları çatık bir şekilde bize baktı  ama umursamadan odaya girdik . ben cipsi yemeye başlamıştım bile . "cipsini ye ve sonrada hazırlan " dedi savaş . " nereye " diye sordum . " partiye " "ne partisi "  " kerem ' in hazırladığı bir parti"  .   " abim mi , ne alaka "   " amma soru sordun sende ha . hazırlan işte " off tmm be " dedim ve giyinmeye başladım . savaş ile çok yakın arkadaştık . bu yüzden giyinirken ondan çekinmiyordum . hazırlandıktan sonra aklıma bir şey geldi  . defneleride çağırmalıydım . defnenin odasına girdim . ege ile birlikte film izliyorlardı . 

D : gelsene  sende izle bizimle 

M . hayır , abim bir parti veriyo , sizde gelirmisiniz . istersen sevimleri falanda çağır . 

D : bilmem ki 

E : hayatta  olmaz 

M . o niyeymiş o . defne geliyorsun 

E : hayır defne gitmiyorsun . 

D : niyeymiş 

E :  ÇÜNKÜ  bu kızın abisi benim düşmanım 

M : bana bu kız deme 

E : Diyorum işte bu kız 

D : ya tamam kesin kavgayı . gidelim işte ne olcak ki . hem eylenmiş oluruz . hem en fazla ne kadar düşman olabilirsiniz ki  .

E :  en fazla çok 

D : tamam bir şey olursa döneriz . 

ege bir süre düşündü sonra " tamam " dedi . defne sevimleri teker teker  arayıp hazırlanmalarını söyledi . 


evet arkadaşlar uzun zaman sonra yb geldi . biraz kısa olabilir ama hikaye ile ilgili aklıma gelen şeyleri bir türlü yazıya dökemiyorum . zorlanıyorum . bu yüzden beni affedin . bu arada bana hikaye diye nefes aldırmayan arkadaşım ECE YE  burdan selamlar . hepinizi çok seviyorum . bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşça kalın . muck 

ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin