Κοιμήθηκα αρκετές ώρες εκείνο το βράδυ. Δεν είχα πλέον κάτι να σκεφτώ. Το είχα πάρει απόφαση ότι δεν πρόκειται να βρω απαντήσεις στα ερωτήματά μου. Ήξερα ακριβώς που έπρεπε να πάω: στο Μανχάταν, να ψάξω όλη την οδό Barrow. Και το ήξερα, γιατί η Amelia είχε αφήσει σε εμένα όλα τα στοιχεία. Ήθελε εγώ να την βρω. Όλες μου οι απορίες θα λυθούν από την ίδια. Αλλά γιατί να μην αφήσει στοιχεία στην Phoebe ή σε κάποιο από τα πρώην αγόρια της; Αυτοί την ξέρουν πραγματικά καλά. Τώρα που το σκέφτομαι όμως, στην πραγματικότητα ούτε εκείνοι την ξέρουν. Έβλεπαν, όπως όλοι μα,αυτή την τέλεια κοπέλα, να ζει την τέλεια ζωή, καταφέρνοντας τα πάντα. Πάντως την ήξεραν καλύτερα από εμένα.
Ξύπνησα από το χτύπημα του κινητού μου. Γιατί δεν το έβαλα στο αθόρυβο; Είχα ένα μήνυμα. Τέλεια!
Από: Phoebe
Σε μισή ώρα σπίτι μου! Φέρε μαγιό! :)
Η ώρα είχε πάει δυόμιση. Ναι, μου έλειπε αρκετός ύπνος. Ντύθηκα στα γρήγορα, έφαγα μια μπάρα δημητριακών και βγήκα έξω. Σε δέκα λεπτά, ήμουν έξω από το ανάκτορο. Η Phoebe μού άνοιξε. Η αληθινή Phoebe. Αυτή που είχα γνωρίσει τις τελευταίες μέρες.
Μετά από μερικά λεπτά έφτασαν και τα άλλα τρία ρεμάλια. Καθίσαμε στο κιόσκι και η Phoebe μάς έφερε μερικά ποτά. Η πρόποσή μας: στην Amelia. Ήπιαμε αρκετά, αλλά δεν μας πείραξε. Δεν πρέπει να είχαν και πολύ οινόπνευμα μέσα. Βουτήξαμε λίγο στην πισίνα και βάλαμε μουσική. Κανονικό πριβέ pool party. Μετά από τρεις ώρες περίπου και αφού είχαμε κουραστεί κάπως, βγήκαμε έξω και κάτσαμε γύρω από την πισίνα. Η Phoebe μάς θύμισε ένα παιχνίδι, που παίζαμε στο δημοτικό, όλοι μαζί αφού δεν μας χώριζαν οι κλίκες και όλες αυτές οι βλακείες. Ο καθένας με την σειρά περιγράφει ποιος του αρέσει και στο τέλος, ο καθένας έχει βγάλει τα συμπεράσματά του. Ξεκίνησε ο Dave.
"Λοιπόν, εμένα μου αρέσει μια με καστανά μαλλιά, ψηλή, πήγαινε στο σχολείο μας και ήταν η μόνη φίλη μου πριν αρχίσω να κάνω παρέα με εσάς."
"Την ξέρω" πετάχτηκε ο Alex
"Σους" τον έκοψε η Phoebe και έφερε τον δείκτη μπροστά από τα χείλη της.
"Σειρά μου" ειπα. "Εμένα μου άρεσε τα τελευταία 18 χρόνια, μια κοπέλα με καστανά μαλλιά, γαλάζια μάτια, που της αρέσουν πολύ οι περιπέτειες."
"Χμμ δύσκολο" είπε ο Dave με φανερή ειρωνία.
Ένα πνιχτό γέλιο ακούστηκε από την μεριά του Alex, όταν συνειδητοποιήσε πως έχει έρθει η δική του σειρά. Κοίταξε πέρα από τον φράκτη του ανακτόρου. "Αυτή ωραία είναι" είπε και έδειξε μια ψηλή ξανθιά, που περνούσε έξω από το σπίτι της Phoebe. Γελάσαμε. "Α χα σταθερότητα βλέπω" σχολίασε η Phoebe. "Χώρισα με την Alison, γιατί έλεγε συνέχεια ότι δεν ασχολούμουν μαζί της. Αλήθεια ήταν, δεν λέω, αλλά δεν μπορούσα άλλο αυτή τη γκρίνια και τη σούταρα! Δεν με έχει ξεπεράσει ακόμα!" Γελάσαμε. Δεν θα αλλάξει ποτέ. Έφτασε η σειρά του Niall.
YOU ARE READING
Κάτι στις Σελίδες [ON HOLD]
Non-FictionΑυτός: ντροπαλός, εσωστρεφής, ολιγαρκής· ένα συνηθισμένο δεκαοκτάχρονο παιδί που ζει μια απλή και ήρεμη ζωή Αυτή: περιπετειώδης, δημοφιλής, ατρόμητη, αυθόρμητη· ο τύπος της κοπέλας που ποτέ δεν απαντάει "τα ίδια" όταν τη ρωτάς για τα νέα της, ζε...