Ξύπνησα κάπως αναστατωμένος. Δεν ξέρω πως τα θυμόμουν όλα αυτά τόσο καλά. Πραγματικά όταν μιλάς για κάποια σαν την Amelia, είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για μια διάννοια. Όσο, λοιπόν, αναρωτιόμουν τι συμβαίνει μέσα στο κεφάλι της, θυμήθηκα γιατί ξεκίνησα αυτή την αναζήτηση. Συνειδητοποιήσα ότι για κάθε σχολική χρονιά είχα και διαφορετικό ημερολόγιο, αφού έγραφα κάθε μέρα τα πάντα. Το 2005-06, που πήγαινα πρώτη είχα ένα, με εξώφυλλο τον Μπομπ Σφουγγαράκη. Ο Χριστός και η Παναγία. Το άνοιξα.
24 Σεπτεμβριου 2005
Αγαπιμενο μου ημερολογιο,
Ειμε ο Jacob. Τωρα που εμαθα να γραφω θα σου γραφω καθε μερα τις περηπετιες μου.
Περνούσα γρήγορα τις σελίδες, μέχρι να φτάσω το 2006. Οκτώβριος '05, Δεκέμβριος '05 και επιτέλους Ιανουάριος '06. Διάβαζα πολύ προσεκτικά κάθε μέρα. Έπρεπε να συγκρατηθώ πολύ να μην γελάσω με τα γράμματα και τις ανορθογραφίες μου. Πρωτοχρονιά και Ευχαριστίες με την Amelia, σχολείο με τον Alex και την Amelia, διακοπές με την Amelia, ποδήλατο με την Amelia, πάρτυ-έκπληξη στην Amelia. Έφτασα στον Αύγουστο του 2006, χωρίς να έχω βρει απολύτως τίποτα.
Είχα απογοητευτεί αρκετά, αλλά άνοιξα το δεύτερο ημερολόγιο. Αυτό της δευτέρας δημοτικού με τα χελωνονιντζάκια. Τα γράμματά μου, όπως και η ορθογραφία μου, είχαν βελτιωθεί αρκετά. Ξεκίνησα τον Σεπτέμβριο του '06. Πρώτη μέρα στο σχολείο, ένας τσακωμός με τον Dave,που έγινε η αφορμή να μην τον συμπαθώ για αρκετά χρόνια, η δασκάλα μας, που συμπαθούσα απίστευτα πολύ, και φυσικά Amelia, Amelia και ακόμη περισσότερη Amelia. Ωστόσο, τίποτα που με ενδιέφερε την παρούσα στιγμή. Ξεκίνησα τον Οκτώβριο. Διάβαζα προσεκτικά κάθε μέρα και δεν παρέλειπα τίποτα. Μέχρι που έφτασα στις 17 Οκτωβρίου 2006.
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Σήμερα πήγαμε στο πάρκο με την Amelia για ποδήλατο. Κάπια στιγμή σταμάτησε και μου ήπε να αφήσω το ποδήλατο μου και να την περιμένω πίσω απο το σηντριβάνι. Εγώ πήγα και μετά από λίγο ήρθε και κρατούσε ένα βιβλίο. Μου ήπε πως με εμπιστεύετε πολύ και για αυτό μου έμαθε έναν μυστικό κωδικό. Ήπε πως όταν θα θελαμε να δόσουμε ένα μύνημα σε κάπιον θα του δίνουμε ένα βιβλίο και μερικούς αριθμούς που θα δείχνουν τη σελίδα, τη σειρά και τη θέση της λέξης στο βιβλίο για να βρίσκουμε τη λέξη. Για παράδιγμα, αν μου δίνει τους αριθμούς 35742, θα πρέπει να πάω στη τρίτη λέξη της πέμπτης σειράς στη σελίδα 742. Τότε αυτός είναι ο μόνος σηνδιασμός, γιατί δεν υπάρχει βιβλίο με 57 σειρές σε μια σελίδα ούτε με 35 λέξεις σε μια σειρά. Αν μου δώσει τους αριθμούς 3149 υπάρχουν δύο τρόποι. Ή η τρίτη λέξη στην πρώτη σειρά στη σελίδα 49 ή η τρίτη λέξη στη δεκατη τέταρτη σειρά στη σελίδα 9. Το κατάλαβα αμέσος. Κάναμε λίγη εκσάσκηση στο βιβλίο που είχε φέρει και μετά έφυγε και μου είπε πως θα μας χριαστεί σίγουρα καπια στιγμή. Αλλά δεν ξέρω που θα χριαστεί. Καληνύχτα ημερολόγιο!
ESTÁS LEYENDO
Κάτι στις Σελίδες [ON HOLD]
No FicciónΑυτός: ντροπαλός, εσωστρεφής, ολιγαρκής· ένα συνηθισμένο δεκαοκτάχρονο παιδί που ζει μια απλή και ήρεμη ζωή Αυτή: περιπετειώδης, δημοφιλής, ατρόμητη, αυθόρμητη· ο τύπος της κοπέλας που ποτέ δεν απαντάει "τα ίδια" όταν τη ρωτάς για τα νέα της, ζε...