Sabahın ilk ışıklarıyla gözünü araladı Taehyung. Sabahın köründe yapacak bir işi yoktu ve zaten kimse de uyanmamıştı. Yani ne sataşacak bir Jungkook ne konuşacak bir Jimin ne vakit geçirecek bir Hoseok ve ne de geriye kalan grup üyesi vardı.
Bir süre yatağında yatarken tavanı izledi Taehyung. Tavanı izkerken beceriksizce parmaklarıyla oynamayı da ihmal etmemişti.
Bugün günlerden salıydı ve canı sıkılıyordu. Telefonunu eline alıp farklı birisiymiş gibi kullandığı Instagram hesabına girdi. Tüm grup üyelerinin böyle hesapları vardı zaten. Şirket şimdilik resmi instagram hesabı açmalarına izin vermemişti ama gerçek olmayan hesapları vardı. Fotoğraf atmıyor sadece öylesine takılıyorlardı.
Taehyung anasayfayı gezdikten sonra Armyselcaday'e atılan selcalara bakmaya karar verip hashtage tıkladı. Yaklaşık yarım saat sayfayı kaydırdıktan sonra birsürü güzel armynin olduğunu fark etti ve 'Army'leri seviyorum' diye düşündü.
Daha sonra birini fark etti. Onu güzel bulmuştu. Herkes güzeldi, çirkin bir army görmemişti şimdiye kadar ama o farklı bir tarza sahipti güzelden daha çok, çok güzeldi. 'Nasıl olsa resmi hesabım değil' diye düşünerek fotoğrafa tıkladı ve 'Çok güzelsin' yorumunu bıraktı.
♥♥♥♥
bigbangtanist 'e ithafen yazılmıştır.