Taehyung tanınmamak için maske taktıktan sonra taksiye atlayıp hastaneye gitmişti. Şimdi tek yapması gereken Dae Bak'ın kaldığı odayı bulmaktı.
Maskesini çıkarmadan danışmaya gitti ve "Pardon" diye seslendi "Jung Dae Bak'ı ziyarete geldim. Kaldığı odayı öğrenebilir miyim?"
Siyah saçlı bayan Taehyung'u baştan aşağı süzdükten sonra "Altıncı kat" dedi "602 numaralı oda"
"Teşekkürler"
Taehyung asansör beklemekten vazgeçip merdivenlere yöneldi ve uzun bacakları sayesinde kısa sürede kata ulaştı.
602 numaralı kapının önünde durduğunda derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Nasıl bir manzara ile karşılaşacağını bilmiyordu.
Odayı taradığında yatakta yatam kızı gördü. Anormal bir şey yoktu. Siyah üstüne beyaz puantiyeli kıyafetinin pijama olduğu gayet açıktı. Kolunda serum takılıydı ve saçları açıktı. Koyu kahverengi saçları omuzlarına dökülüyordu. Kızın fotoğrafta gördüğünden daha güzel olduğunu düşündü Taehyung. Tek fark fotoğrafta siyah saçlı gözükmesiydi.
Kızın yanındaki koltuğa oturdu Taehyung. Ardından kızın serum takılı olmayan elini tuttu "Elini tutacağımı söylemiştim değil mi?" Dedi "İşte geldim"
Kızın cevap vermeyeceğini biliyordu ama konuşmaya devam etti "Sana mesajla kendimi tanıtmıştım ama arkadaşım bunun yanlış olduğunu söyledi. Mesajları silmek zorundayım, üzgünüm" dedi ve beyaz renk dolabın üstünde duran telefonu eline aldı.
Telefonun tuş kilidi olmaması işine yaramıştı. Instagram'a girip attığı son mesajları sildi. Sadece Bangtan üyesi olduğu mesajı ve ondan sonrakileri silmişti ve bu yeterliydi de.
Telefonu yerine bırakıp tekrar kızın elini tuttu "Fotoğraftakilerden çok daha güzelsin" dedi "Ayrıca pijaman da çok tatlıymış"
Birkaç dakika daha kızı inceledikten sonra yurda geç dönmenin kötü olacağını düşünerek kızın elini bıraktı ve ayağa kalktı.
Tam kapıdan çıkacakken ziyaret ettiğini belirtecek bir yazı bırakmanın iyi olacağını düşünerek koridordan geçen hemşireden kağıt kalem istedi ve not yazdı. Aynen şöyle yazıyordu;
'Selam Dae Bak, ben Taehyung. Cevap vermeyince senin için endişelendim ve aklıma hastane geldi. Seni ziyarete geldim. Büyük ihtimalle hatırlamayacaksın bu yüzden bi ara tekrar buluşalım. Ama bu sefer hatırlayacağın biçimde olsun'
Notu beyaz dolabın üstüne bıraktı ve yurda dönmek için yola çıktı.