Taehyung attığı mesajlara sadece gönderildi yazısı çıkmasıyla birlikte aniden yatağından fırladı. Mesajlaştığı kızın önceden birkaç sefer olduğu gibi hastaneye kaldırılmış olma ihtimali onu endişelendirmişti.
Kız ona kendini anlattığından beri onu korumak istiyordu, yanında olup destek çıkmak istiyordu ve bu onun için bir adım olabilirdi.
Taehyung'un birden yataktan fırlamasıyla oda arkadaşı Hoseok uyandı "Yine mi kabus gördün?" Dedi titrek sesiyle.
"Hayır" Taehyung dolabın önüne geçmiş ve kıyafet çıkarmakla uğraşıyordu.
"Kabus gördüysen yanıma uzanabilirsin Taehyung" dedi Hoseok sevecen bir tavırla.
"Dışarı çıkmam gerekiyor beni idare eder misin?" Açık ve netti
Hoseok yorganını açtı ve yatakta doğruldu "Bu saatte hiçbir yere gidemezsin. Üstelik hastasın. Biryere gitmene izin vermiyorum. Uyuyup dinlenmen gerekiyor" dedi bir solukta.
"Hyung" dedi küçük olan ve nezleden dolayı akan burnunu çekti "Gitmeliyim"
"Bak" dedi Hoseok. Ardından küçüğünün omuzlarına ellerini yerleştirdi "Bir kızla konuştuğunu biliyorum. Ne konuştuğunuzu sormadım çünkü orjinal olmayan hesaptan konuşuyordun"
Taehyung başını salladığında Hoseok devam etti "O hesabın orjinal olmamasının bir sebebi var Taehyung. Biz ünlüyüz biliyorsun değil mi? Önümüze gelen her insanla konuşamayız. Internet ortamı bu, herşey olabilir. Yazdığın şeyleri değiştirip paylaşabilirler biliyorsun değil mi?"
Taehyung başını salladı ve hafifçe gülümsedi. Hoseok'un her kelimesinde haklı olduğunu biliyordu.
Hoseok'un yüzüne dikkatlice bakınca yüzünde biraz kir olduğunu fark etti ve ıslattığı baş parmağıyla temizledi. Hoseok buna alışıktı çünkü Taehyung günlük olarak bunu yapıyordu. Bu yüzden sesini çıkarmadı.
"Tamam" dedi Taehyung "Haklısın ama yinede gitmeliyim"
"Neden?"
"Kıza kimliğimi açıkladım. Ama mesajları görmedi. Gidip silmem gerekiyor"
Hoseok önce göz devirdi daha sonra anlayışla başını salladı "Git hadi" dedi "Gitmişken birde ilaç al, burnun akıp duruyor"
Küçük olan başını salladı ve askılıkta duran ceketi omuzlarından geçirirken 'görüşürüz' tarzında birşeyler mırıldandı.