4.3

6.6K 558 76
                                    

Taehyung gözlerini açtığında havanın karardığını gördü. Başını koyduğu yatakta saatlerdir uyuyor olmalıydı. Gözlerini açar açmaz gülümsedi.

"Günaydın" dedi "Aslında Günaydın değil ama lafın gelişi işte" dedi kıza doğru.

Halen bırakmadığı eline bir öpücük kondurdu "Uyanmayı düşünüyor musun? Yapacağımız çok şey var"

Kızın kendini duyup tepki veremeyeceğini bilip deli gibi hissetmemek için hemen yanında duran kumandayla televizyonu açtı ve herhangi bir programı izlemeye başladı.

Birkaç dakika sonra içeri giren aynı doktor ile ayağa kalktı Taehyung. Böylelikle kızın elini de bırakmış oldu.

"Kontrol yapmamız gerekiyor. Lütfen dışarı çıkın" diyen doktorun sözüne uyarak dışarı çıktı Taehyung.

Saatlerdir burda olduğu için açıkmıştı. Bir kat aşağıda olan kentine indi ve birşeyler almayı planladı fakat onu gören fanlar buna engel oldu.

"Taehyung oppa!" Diyerek ona yakın kız etrafını sardı. Her zaman yaptığı gibi gülümsedi Taehyung.

"Bir sorunun mu var oppa?"

Başını salladı uzaylı "Hayır sadece başım ağrıyordu bende doktora görünmek istedim" dedikten sonra imza isteyen herkese imza verdi. Maske takmadan gezmek onun hatasıydı sonuçta.

İmzalar bittikten sonra kentine gidip karışık tost aldıktan sonra koca bir ısırık alıp gülümsedi. Sıcak olmasından dolayı sünen kaşar en sevdiğiydi.

Tostu yemeye devam ederken bir üst kattaki odaya ulaştı. Tost tutmadıgı elini cebine sokmuş, oldukça havalı gözüküyordu.

Kapının önündeki görevli konuştu "Saatlerdir buradasınız. Eve gitmelisiniz bence. Dinlenmesi gerekiyor"

Ağzındakini yuttu ve konuştu Taehyung "Hayır yanından ayrılmayı düşünmüyorum, yanında olacağıma söz verdim. Ayrıca dinleniyor zaten, ayağa kaldırıp dans falan ettirmiyorum. Yattığı yerde duruyor sadece"

Hemşire başını sallayıp doksan derece eğildikten sonra uzaklaştı ve Taehyung hemen odaya girdi ve sandalyesine oturdu.

"Serum içmekten bıkmadın mı? Uyan da birlikte yemeğe çıkalım" dedi "Hem nelerden hoşlandığını bile bilmiyorum. Uyan da biraz sohbet edelim olmaz mı?" Diye sorduğunda kızın gözü kapalı olsa da bir parça gülümsediğini gördü.
"Ben yanındayken ne kadar da mutlusun sen öyle" dedi fakat Dae Bak halen uyanmamıştı.

"Hemen uyan yoksa seni öperek uyandırırım, bir saatin var" dedi ve başka birşey söylemeden kapatmadığı televizyonu izlerken tostunu yemeye koyuldu.

insTAEgram | taehyung ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin