Dumnezeule . Ce tocmai mi-a spus acest bărbat ? Vrea să merg cu el în casa lui ? Ce vrea să-mi facă ? se gândi Ellie .
- Domnule ...
- Da , Ellie ?
- Ce vreţi să-mi faceţi ?
- Nu fi prostuţă . Nu îţi voi face nimic . Doar m-am gândit să nu stai singură acasă în timp ce tatăl tău este aici . Poţi veni la mine acasă . O să-ţi placă , crede-mă , rânji scurt apoi se apropie de Ellie .
- Chiar trebuie să-i spun tatălui meu ?
- Nu e nevoie . Vino , o luă pe Ellie de mână şi porniră spre ieşirea din clădire .Ieşiră din clădire şi se îndreptară spre o maşină neagră cu geamuri fumurii .
Oricine şi-ar putea trage-o în maşina asta deoarece nu i-ar vedea nimeni . Sincer , aş prefera să ne-o tragem noi doi . Ellie , încetează cu gândurile astea vulgare , se gândi Ellie .
Domnul Payne deschise uşa maşinii , iar Ellie intră aşezându-se locul pasagerului . Intră şi el în maşină şi o porni .
Nu după mult timp , Ellie simţi o mână aşezându-se pe coapsa ei , trimiţându-i fiori prin tot corpul , dar ea nu se deranjă să îndepărteze mâna.
Încet , încet mâna lui alunecă sub materialul fustei ajungând la feminitatea ei .
- Domnule-
- Aş prefera să-mi spui tati când suntem singuri , spuse prompt . Oricum , numele meu e Liam .
- Uh .. Tati .
- Da , Ellie ?
- Te rog , atinge-mă .
- Va trebui să aştepţi până acasă dacă eşti aşa nerăbdătoare , spuse şi îşi îndepărtă mâna de lângă feminitatea ei punând-o înapoi pe volan .În scurt timp , cei doi ajunseseră la casa lui Liam . Defapt , s-ar spune că e o vilă pentru că este . Culoarea albă a casei era frumos îngrijită . Ellie observase că este şi o grădină plină cu trandafiri roşi . Preferaţii ei .
Liam coborî din maşină şi îi deschise uşa lui Ellie ca aceasta să coboare .
- Urmează-mă , îi spuse Liam .
Ellie îl urmă spre marea vilă albă . Liam deschise uşa casei , iar Ellie intră oarecum timidă . Ea observă mulţimea de lucruri albe care se potriveau de minune cu , casa .
- Haide să îţi arăt camera ta , îi şopti Liam uşor .
Cameră ? Ştia că voi veni ? Eu voi locui aici ? Dar nu am acceptat nimic , se întrebă Ellie curioasă .
Cei doi au urcat mulţimea de scări şi au ajuns în faţa unei uşi maro . Liam a deschis uşa camerei , iar Ellie rămăsese uimită când a văzut că (,) camera este albă la fel ca restul casei . Camera avea un pat alb de două persoane plin cu perne şi aşternuturi moi . În ambele părţi ale paturi se afla câte o noptieră .
Ellie a mers către dulap şi l-a deschis rămănând cu gura deschisă la vederea hainelor multe .
- Nu am ştiut ce îţi place să porţi aşa că am cumpărat de toate , zâmbi Liam.
- Tu ai ştiut că voi veni ?
- Bineînţeles că nu . Am ştiut doar că va veni o fată frumoasă ca tine .
- Nu mă voi muta aici .
- Nu ţi-a cerut nimeni să faci asta , scumpo . Acum mergi şi fă-ţi un duş , arată spre uşa de la baie .Se pare că această cameră are şi baie proprie .
~~~
După un duş relaxant , Ellie şi-a luat pe ea halatul alb care era în baie şi merse către pat aruncându-se în el şi gândindu-se la tot ce s-a întâmplat astăzi . La pedeapsa primită de la Liam doar pentru că nu i-a acceptat ajutorul , la atingerea care i-a trimis mii de fiori şi la faptul că ea nu i-a spus tatălui ei despre tot ce s-a întâmplat cu Liam . Va trebui să-i spună cât mai repede sau tatăl ei se va supăra .
A fost întreruptă din gânduri de către ciocănitul uşii .
- Intră , vorbi Ellie .
Este Liam ... la bustul gol . Oh , Doamne . În momentul ăsta aş vrea să sar pe el şi să ne-o tragem , se gândi Ellie .
- Ăăhm .. Poţi să nu te mai holbezi aşa la mine ? întrebă Liam rânjind .
- Scuze , tati , spuse ea timidă .
- E-n regulă , iubito , spune apropiindu-se cu paşi mărunţi de patul în care se afla Elllie .
CITEȘTI
Daddy (L.P.)
Fiksi Penggemar- Cine sunt eu ? - Tati . - Şi ce a spus tati ? - Să fiu cuminte . ATENŢIE : Această poveste conţine limbaj licenţios , sexualitate şi / sau alte lucruri destinate adulţilor . Citiţi pe propria răspundere ! #7 - poveste © 2015 explosivepandaxx. All...