5.Bölüm Aile Tanışması

44 3 0
                                    

Bugün aileler tanışıcak.Komşuluk konusu olarak tabi. Bugun Cem'e onu sevdiğimi soylıycem. En iyisi bu içimde yasamıycam aşkımı. Yarın doğum günüm bu arada 19'a giricem buyuyorum yavaş yavaş. Cemler geldi. Aileler tanışmaya başladı. Cem benden mahsetmis ki ailesi aynı hastanede olduğumuzu söylemiş. Oda beni seviyor. Annemler Cemle beni içeri yolladı ne konusıcaklardı
acaba inşallah Cem e asık olduğumu söylemez. Doğum günüm gelmişti. Cem'lerle kutlarım inşallah doğum günümü. Annemler beni bir yere goturuyorlardı. Doğum günüm için galiba. Benim iyi giyinmemi istemişti annem üzerime bir elbise gecirmistim. Altına bir babet bu elbisemi çok seviyordum siyahtı ve dardı belimi ince gostermeme yardım ediyordu babetim dantelliydi. Parfümüm gül kokuluydu. Rujumu sürerken annem geldi hadi kızım gidiyoruz dedi. Çantamı alıp çıktık. Arkamızda bir tane daha araba vardı ama kimindi ve o garip yaratıkları artık görmemeye başlıyorum. Sonunda canlı müzikli bir kafeye geldik. Arabadan indigimde arkadaki arabanın Cemlerin olduğunu fark ettim Cem indi ailesi de tabi ki. İçeri girdik. Romantik bir müzik çalıyordu en çok sevdiğim şarkı "İNCİRLER OLANA KADAR" çok sevinmiştim. Cem beni dans kaldırdı. Kalbim küt küt atıyordu. Müzik bitmişti ışıklar  söndü ve pastam geldi. Nihayet 19 girdim. Eve donuyorduk. Bu gece çok güzeldi kalkma sebebimiz küçük kardesim sağlamıştı yaramaz. Aynı odada kalıyoruz onun çenesini çekiyorum. Ama değer ya. Cem'i çağırdım arka tarafa onu sevdiğimi söyledim. Cem şaşırdı zaten şaşırması gerekiyordu!!!

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin