Kızlar teneffüste beni bırakıp Emrenin yanına gitti özür dileyecekmis Emre özür dileyecek inanmıyorum buna o kim özür dilemek kim ama belki özür diler diliyicek tabi yanıma geldi ve özür diledi artık arkadaş olabilirmiyiz diye sordu.
— Artık arkadaşız deme.
— Evet ama şımarma
— Şımarmam okul çıkışı bir şeyler içelim mi
— Olur ama benim yarın antremanım var ve ödevlerini yapıp erken yatmam lazım sana 2 verebilirim ve teyzeme haber vermem lazım.
— Tamam yarın bizim de antrenman var bizim takım size yenilebilir.
— Belki siz yenersiniz.
— Belki zil çaldı okul çıkışı okul kapısında alırım seni.
— TamamOkul çıkışı onunla olucaktım Hoşlanmıyordum ve zaten ondan Özlem hoşlanıyordu. O yüzden onlara haber vermedim. Teyzemi aradım.
— Teyze Emre kendini affettirmek için okul çıkışı bir şeyler içelim mi dedi gidebilir miyim?
—Gidebilirsin ama geç kalma yarın antrenmanın var biliyorsun değil mi?
— Evet çok geç kalmam teşekkür ederim teyze ben Filiz Sultanada haber vereyim görüşürüz
— Görüşürüz canımFiliz Sultanı aradım.
— Filiz Sultan ben bugün geç kalmam gerçi de arkadaşlarımla bir şeyler icicez teyzemden izin aldım sana da sorayım dedim haberin olsun
— Tamam canım haber verdiğin için sağol merak ederdim seni. Senin için aksama yaprak sarma yapıcam begenirsin umarım.
— Bayılırım görüşürüz
— Görüşürüzİzinler tamam dı okul kapısının önüne geldim Emre beni bekliyordu.
Arabaya bindim emniyet kemerlerini taktık.
— sana bir şey sorabilir miyim?
— tabi ki de ne?
— alışveriş yapabilir miyiz
— iyi olur bende kendime senle bulustuksan sonra bir şeyler alıcaktım o zaman şöyle yaparız alışveriş yaparız sonra bir şeyler iceriz olur mu?
— olur bana uyarKocaman bir alışveriş mağazasına geldik. Bir tane mağaza ya girdik. Ben yüksek bel mini sort üzerine straplez sarı bir tişört aldım oda siyah kot pantolon üzerine mavi bir bluz aldı. Oradan çıktık bir ayakkabı mağazasına girdik. Ben yeşil bir dolgu topuk ayakkabı o mor bir spor ayakkabısı aldı. Artık bir şeyler icecektik. Yukarıya çıktık bir şeyler içtik ben milkshake o espresso içti hesabı ödedik ve arabaya bindik beni evime bıraktı. Tesekkur ettim
— yarın görüşürüz kanka:)
— görüşürüz kanka dedim ve arabanın kapısını kapattım. Aslında iyi bir çocuktu kotu bir niyeti yoktu. Eve geldiğimde teyzemde vardı aldıklarımı gösterdim çok beğendi onla da alışverişe cıkıcaz sonra bana söz verdi. Odama çıktım üzerime beyaz kolsuz bluz altıma kırmızı bir kapri giydim altıma pantuflularımı geçirdim. Assagıya indim yemek hazırdı. Beni bekliyorlardı. Yarın Nehirlerde kalacaktık teyzeme sordum.
— teyze yarın nehirlerde kalabilir miyim?
— nehirin ailesini tanıyorum kalabilirsin bu arada antrenmanında sana iyi başarılar ben yemegime odamda devam edicem işlerim çok geç biticek ama yatmadan önce bana iyi geceler öpücüğü ver tamam mı tatlım.
—tamam teyzecim dedim ve valizimi hazırlamaya başladım sonuçta yarın Nehirlerde kalacaktım;)arkadaşlar nasıl gidiyor kitap lütfen beğenip yorum yapar mısınız? Ona gore yazıcam kitabı istek varsa yorum yapın lütfen;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren
AléatoireSimgenin ölümüyle yıkılan kardeşi Zeynepin hikayesini okumaya var mısınız?