Sinem hayır demişti nasıl ya. Misafirler şaşırmıştı Sinem başladı konuşmaya Cem le biz nisanlıyız ben hamileyim diye nasıl ya Cem şaşırmıştı bu olamazdı. Cem yalan söylüyor dedi Cemin ailesi Sinemi gebertecekti Sinemin boyle konusması beni suphelendirdi gerçek böyle miydi? Hemen başka şahit bulmam gerekiyordu. Sonunda Sılayı şahidim yaptım. Düğün bölünmesi çok şükür. Ama bunun hesabını verecekti Sinem. Evde hazırdı. Artık evlenmistik ve ikimizde 26 yasındaydık. Düğünden 1 yıl sonra şiddetli baş ağrılarım ve midemin bulunmasıyla doktora gittim hamilelik testi yapma pozitif cıktı inanamıyordum. Ailem ve kocam çok sevinmişti. Hamileliğimin 6 ayında bir kızım olacağını öğrendim. Adını düşündük ve en sonunda "ZEYNEP" koymaya karar verdik. Karnımın ağrımasıyla uyandım. Kızım doğuyordu eşim beni acilen hastaneye götürdü. Kızım doğdu. 2 gün sonra hastaneden çıktık kızımın aşıları vuruldu. Evimize geldik bu bebek ailemize neşe vermisti. Ama artık eşim benimle ilgilenmiyordu. Hayatında başka kadın yani Sinem vardı. Kızımız olduğu için bosanamıyorduk. Kızım 4 yaşındaydı. Eşim bir gün ofiste isim var diye cıktı. Megersem Sinemle bir tere gidiyorlarmış. O gün yolda kaza geçirdiler. Acilen apar topar kızımla hastaneye kostum. Doktor artık yatalak kalacak dediğinde üzülmüştüm. Cem yatalak olunca Sinem başkasıyla evlendi. Ama ben kocama baaktan vazgecmedim. Kızım 7 yaşındayken eşim vefat etti. Kızımla iki kişi kalmıştık. Annemler bana kusmustu sadece kızımla ben vardım pes etmedim. Çalıştım kızıma baktım.36 yaşındaydım. O gün kızım okula baslıyacaktı babasız. Ağlıyordu ama ona aglamamasını söylemiştim. Kızım da benim gibi pes etmedi. Kızımı o gün servise bindirdim okuluna gitti saat 16:00 dı hala gelmemişti basına bir şey gelmişti!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren
RandomSimgenin ölümüyle yıkılan kardeşi Zeynepin hikayesini okumaya var mısınız?