26. Bölüm Büyük Buluşma

23 1 0
                                    

Yukarıdaki fotograf zeynepin emreyle bulusmaya gittigi kıyafet

Emreyi aradım.

- seninle konusmam lazım Emre

- bende seni arayacaktım.

- sahilde yarım saat sonra

- orda olucam dedi ve telefonu kapattı. Araba bindim ve sahile geldim. Emre beni bekliyordu. Konuştu.

- lafı uzatmıycam senden hoşlanıyorum Zeynep

- bende senden hoşlanıyorum ama özleme nolcak bunu duyarsa benimle küser bu sorumluluğu göze alamamm

- ona ben söylerim ama bu kadar da fazla aşkımız her seyi yenebilir

- gerçekten boyle mi düşünüyorsun

- evet

Dedi ve öptü beni nolduguma şaştım felegim dondu resmen kendimi ittirdim bu iliski olamaz dedim ve gittim.

Ben bunu Özleme nasıl soyluycem. Ona ihanet edemezdim.
Odama çıktım bu kararı fazlaydı yarın okula gidemezdim ama mecburdum yarın erkek voleybol takımıyla maçımız vardı. Sabah uyandım bir dus aldım. Giyindim ve evden çıktım. Kızları almadan arabaya bindim okula geldim. Soyunma odasına girdim giyindim. Sahaya dogru ilerledim.

Kızlar ordaydı yanlarına uğramadan direk maça başlayalım dedim. Pasordeydim. Top bana geldi. Emrenin kafasına yedirdim topu.
İki seksen uzandı yere. Beter olsun

Ama üzülmüştüm seviyordum çünkü onu. Ama dünkü yaptıgı unutulur değil di. Mac bitti berabere ılıkvbir duş aldım soyunma odasından çıktığımda emreyi gordum karşımda elinde hediye paketi vardı bana almış verdi gitti.
Açtım cok guzel bir elbiseydi bir not vardı.

Yarın seni evinin önünden 8 de alıcam bu elbiseyi giy.

Elbiseyi aldım ve arabaya bindim eve geldim onunla bulusucaktım.

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin