23.Bölüm Sır

22 1 0
                                    

İçeri girdik her yer klimalıydı. Serindi dışarıdan buraya girince süper oldu bir tane mağazaya girdik çünkü yarın Meltem hocamız evleniyordu. Onun düğünü için kıyafet bakacaktık. Beste düz siyah ip askılı bir elbise, Nehir mor uzerinde cicekler olan bir elbise, Özlem mavi kalın askılı kabarık bir elbise, Yaren de pembe straplez bir elbise benim ise kalp üstü turkuaz önü kısa arkası uzun bir elbise aldım.

Eve gidiyorduk. Emre geldi bizi eve bırakabilecegini soyledi. HAyır diyemedim ayaklarım sismisti eve bıraktı bizi biz iceri girdik. Valizden Monopoly cıkardım Beste şapka piyonunu Özlem gemi piyonunu Nehir kedi piyonunu YAren köpek piyonunu secti bana araba kalmıstı oyuna basladık kimin başladığını seçmek için ilk önce zar attık bana 12 geldi özlem 6 beste 4 yaren 10 nehir ise 5 attı ben baslıyordum.
---------------------

Oyun bitti Özlem kazandı biz iflas etmiştik. Yarın okul vardı ve okuldan çıkınca direk kuaföre gidicektik yarın çok yoğundu. Sabah olmuştu kahvaltı hazırlamaya başladık sabah uyandıgımda Özlemin ayağı yuzumdeydi ona bunun acısını cektiricem beklesin o omlet yaptık kızlarla zeytin çıkarıldı çaylar demlendi domatesler dograndı kahvaltı hazırdı. Okul için hazırlanacaktık ben üzerime kırmızı kapri üzerine gri bluz geçirdim üzerime. Çilek kokan losyonumu sürmeyi unutmadım. Çilekli parlatıcımıda sürdüm maskara çektim ve evden çıktık beni teyzem arıyordu.
- efendim teyze
- okula geç kalmayın diye uyandırayım dedim
- uyandık uyandık okula gidiyoruz
-tatlım toplantıya giricem sonra konuşsak olur deme
- olur teyzecim görüşürüz
- görüşürüz

Okula vardık Meltem hoca beni kapıda durdurdu.

- düğüne geliyorsun delil mi
- ever öğretmenim geliyorum
- şey bizim kapıda seker tutucak kolonyagı tutacak kisilerimiz yok sizin kızlarla bizim şeyleri tutar mısın diye düşündüm başkasına guvenememde

- tabi ki hocam ben konuşurum kızlarla

İçeri girdim kızlara konuşmayı anlattım olur dediler düğünde bulusucaktık kapıda bekleyecektik okul çıkışı olmuştu kuaföre geldik acaba saçımı naptırsam yaa

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin