İçerideki erkeği merak ediyordum kimdi acaba aklımda bu sorular dönerken o çocuk kendini tanıttı bana.
- Merhaba ben Burak .- Bende Zeynep tanıstıgıma memnun oldum.
- Ben senin yeni okulun da ki ilk arkadaşınım galiba kuzeninim teyzenin oğluyum ben.
Ben sok ben iptal ben vefat.
- Nasıl ya sen benim kuzenimsin yani teyzemin çocuğusun öyle mi?
- Evet hadi gel sana evi gezdireyim odanın dekarosyonu bende ben seçtim inşallah begenirsin dedi.
Onu takip edip evi gezdirdi sanki ev ev değil saray neyse odama geldi sıra sıra odama geçtim. Odam çok güzeldi bunun farkındaydım odam çok fazla büyüktü. Burak beni odama getirdi ve
- Belki yapacak islerin vardır. Ben seni tutmayayım.dedi ve gitti.İçeri girdim bavullarımı yqnıma çektim fermuarınıda çektim dolabıma eşyalarımı yerleştirdim burada benim olmayan bir sürü ders kitabı ve okucak kitaplar vardı. Teyzem yanıma geldi. Yarın okulum olacağını okul kıyafetimin dolqpta olduğunu söyledi ve gitti. Ne yani okula devam mı edecektim özel okuldu gerçi gidicem o okula.
Sabah olmuştu. Odamda duş vardı. Dusa girdim. Okul kıyafetini giydim saçımı taradım. Çantamı toplarken telefonumdan bir müzik patladım. Egleniyordum. Saçımı at kuyruğu yaptım. Müziğimi kapattım assagı inecektim ki. Kapım çaldı.
- Teyzesinin kuzusu hazırlandın mı?
- Evet teyze hazırım.
- Servisin geldi ben bugün gelemiycem arkadaşlar bulursan kendine eve getirebilirsin pijama partisi yaparsınız nasıl olsa yarın tatil hem Burakta var nasıl fikir.
- İyi fikir teyze teşekkür ederim.
Dedikten sonra aşağıya indim servise bindim okula gidiyorduk oturduğum yerdeki bir kız bana adımı sordu.
- Benim adım Beste tanışmak istiyorum.
Dedi ve elini uzattı.
- Bende Zeynep dedim ve elimi uzattım. Bana kendi gruplarındaki kişilerle tanıstıracakmış. Bu iyiydi iste onu aksam evime davet ettim gelmesinde sakınca yoktu çünkü teyzemle annesi arkadaşmış çünkü teyzem okul aile birliğinde. Diğer kızlarla tanıştırdı beni. Bu okuldaki arkadaşlarımın adları Beste, Nehir, Özlem ve Yaren'di. Okul o kadar büyüktü ki okulun içinde restorantlar ve mağazalar vardı. Kızlarda annelerine sordular ve izin aldılar gece için.Okul çıkışı evime gidiyorduk. Giderken Burağı gördüm. Bizi eve bıraktı her kez onla kuzen olduğuma inanamadı. Galiba Beste kuzenimden hoşlanıyordu. Gece olmadan önce kızları ikna ettim markete götürdüm. Cips cola içe tea çikolata felan aldık. Eve geldik eve girdiğimde bir kadın gördüm içeride megersem bizim calısanımızmıs bizimle kalacakmıs adı Filizdi.
- Filiz sultan bize kek kurabiye felan yapar mısın?
- Tabi ki de hazırlarım. Canım.
Kızlarla film seçtik komedi filmi izleyecektik. İce tea, cola,cikolata,filiz sultanın yaptıgı kekler- kurabiyeler filmi actık ve ısıkları kapattık. Film bittiginde Burak geldi oda bize katıldı.
Bu sefer korku filmi actık. Korkudan Burağa sarıldım. Dalga geçti. Kızlarla sabahladık. Kızları evimizin arka tarafındaki sahaya götürdüm. Voleybol oynuyorduk. Oranda Emre hoca geçiyordu kızlar bizim okulun beden öğretmeni olduğunu söyledi. Emre hoca beni ve kızları voleybol takımına aldığını söyledi. Biz şok olmuştuk. Ama biz voleybol takımında ki diğer kişileri bilmiyorduk ya bizi dıslarlarsa. Düşüncesi bile kötü ama biz dert etmedik kızlarla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren
RandomSimgenin ölümüyle yıkılan kardeşi Zeynepin hikayesini okumaya var mısınız?