19. Bölüm Okul Takımı

20 0 0
                                    

Kızlarla voleybol takımına seçilmiş bir heyecanla bize gidiyorduk. Eve gidince her kez sırayla duş aldı. Filiz sultan yine döktürmüştü. Yemeği yedik ve benim odama geçtik canımız sıkılmaya başlamıştı. Bizde telefonlara sarıldık. Kuzenim Burak mesaj attı bu aksam eve gelmiycekmiş beni idare at anneme dedi teyzemi ikna ederim ama inanırma tamam dedim. Tamda teyzeme ne diycem derken teyzem aradı.

- Nasılsınız Zeynepcim.

- İyiyiz teyze kızlarla eğleniyoruz.

- Yarın okul olduğu için erken yatın okula geç kalmayın.

- Tamam teyzecim. Sen ne zaman geleceksin?

- Yarın sabah öğlene doğru gelirim. Bu arada Burak nerde telefonu kapalıda?

Ne diyecektim ben eyvah yandım!!!

- Merak etme teyze Burak odasında şarjı bitmiştir yanına arkadaşı geldi kapısı kilitli arkadaşı giderse söyleyeyim seni arasın.

- Tamam Zeynepcim size iyi geceler kızlara selam söyle.

- Tamam teyzecim sana da iyi geceler.

Hemen Burağa mesaj çektim

- Kuzen Senin yanına arkadaşının geldi,şarjın bitti,kapın kilitli ve arkadaşın gidince sen onu arayacakmışsın iyi idare ettim.

- Teşekkür ederim kuzenlerin kraliçesi sağol.

- Ben o kadar yaşlı mıyım kraliçe dedin?

- Pardon kuzenlerin prensesi.

- Bak bu oldu ama sen nerde kalacaksın?

- Arkadaşım da çok bilmiş.

- Sinirlendirme insanı bak teyzeme söylerim.

- Taam ya iyi geceler.

- İyi geceler

Kızlara karaoke yapmayı teklif ettim. "Simge Miş Miş" biz başladık söylemeye. Gece saat 11 di yatalım dedim. Uyuduk biz. Sabah kalktık. Bugün derse girmiycektik çünkü yarın voleybol maçı vardı. Bir spor sortu birde ip askılı tişört geçirdim. Emre hoca bizi bekliyordu. Sıraya girdik. Hoca bizim kızları ve en iyi oynayan Aslıyı aldı denemeydi bizi beğenirse biz takımda olacaktık. Diğer takımada sırada duran 6 kişi geçti. 3 setide biz aldık bu yüzden bizim takım yarın ki maça hazırlanıyorduk.

Yarın ki mac için otobüse bindik. Teyzem ve kuzenimde gelmişti. Mac baslıycaktı bir baktım bizim okulun erkek voleybol takımı da bizi izlemeye gelmişti. Onlar herkesle dalga geçiyorlardı. O hırsla maçı kazanmak istedim. Maç başladı 3-1 biz kazandık maçı bizim erkek voleybol takımı geldi yanımıza. İçlerinden en çok Emreye sinir oluyordum tesadüfen o konuşmaya başladı.

- Sizi voleybol oynamayanlar bile yener karsı takım düşüktü. Bizle oynasanız biz sizi yenerdik.

- Oynarız ama sonuçlarına katmanın dedim.

Kızlar beni çekti yanlarına başladılar konuşmaya

- Kızım buluşma ona dedi özlem

- Napacaklar dedim.

Bu erkek voleybol takımı kendini bir şey sanıyor ama havasını alırız pislikler

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin