11

2K 61 0
                                    

P.o.v Sanne

Samuel en ik zijn net terug van de repetitie. 'En hoe was het?'Vraagt Maaike. 'Leuk!'Zeg ik. 'Pittig.'Zegt Samuel. 'Ja?' 'Ja wel hadden best een zware repetitie.'Zegt Samuel. 'Ook een keer lekker.'Zegt Maaike. 'Ja dat wel.' 'Was dit geen normale repetitie?'Vraag ik. 'Nee normaal zijn wel aan het kloten en bedenken welke wat dingen en doen wel af en toe een danspas, hahahaha.' 'Hahaha oké.' 'Sann zullen we een filmpie kijken? 'Vraagt Samuel. 'Ja leuk!' 'Ik kijk ook mee, maar maak eerst wat drinken voor jullie.'zegt Maaike. 'Welke gaan we kijken?Vraagt Samuel. 'Uuhh.....Divergent?' Vraag ik. 'Ja is goed zoek ik hem even op.' Zegt Samuel. Hij zet de film aan en komt naast mij zitten. Maaike komt wat drinken en chips brengen en gaat ook in een stoel zitten. Na de film ben ik erg moe. 'Ik ga naar bed ik ben kapot.'Zeg ik. 'Is goed welterusten!' Zegt Maaike. 'Welterusten mam.'Zeg ik en geef Maaike een knuffel. 'Welterusten dochter. 'Zegt ze. 'Truste zusje.' 'Trustee broer. 'Ik geef Samuel nog een knuffel en loop dan naar boven.

*volgende dag*

Ik word wakker. Ik kijk op mijn klokje en zie dat het pas negen uur is. Ik draai me nog even om , maar ik kom niet meer in slaap. Ik stap uit bed. Iedereen ligt nog te slapen. Ik ga me maar even lekker douchen.
Ik pak een setje kleren. Daan komt vandaag! Ik heb hem een tijdje niet gezien hij was namelijk op vakantie naar Gran Canaria. Ik loop naar beneden maak een ontbijt voor mezelf en zet borden neer voor Maaike en Samuel en maak de tafel klaar . Voor mezelf maak een cruslie met yoghurt en fruit. Ik zet ook wat klaar voor Maaike en Samuel op tafel. Ik ga op bank zitten en zet de tv aan even 4jim terug kijken. Een kwartier later komt Maaike naar beneden. 'Goedemorgen.' Zeg ik. 'Goedemorgen, zo je hebt je ontbijt gevonden?' 'Ja het was heerlijk.' Maaike loopt de keuken in. 'Aawh je hebt voor ons ook alles klaar gezet wat lief van je!' Ze loopt naar me toe en geeft me een kus. 'Dankjewel lieverd.'Zegt Maaike. 'Dan ga ik alvast eten want ik weet niet hoelaat Sam uit bed komt.' 'Snap ik.'Zeg ik. Half uurtje later komt Samuel naar beneden. 'Goedemorgen! 'Zeggen Maaike en ik. 'Goeiemorgen. 'Zegt Samuel. Hij gaat ook ontbijten. 'Lekker zusje dankje!' 'Graagdaan.' 'Wat ben je aan het kijken?'Vraagt Samuel. ' 4jim.' Zeg ik. 'Met Jasha!' 'Jaa!!'Zeg ik. Opeens gaat mijn telefoon af.

*telefoongesprek*

Daan: Heyy Schat
Sanne: Heyy!
Daan: Ik loop nu naar de trein dus ben binnen een uurtje op station Amsterdam.
Sanne: Moet ik je daar vandaan komen halen?
Daan: Gaat dat lukken?
Sanne: Voor jou altijd
Daan: Lufyou
Sanne: Lufyou to
Daan: Zie ik jou straks kussssss!
Sanne: Tot straks kusss!

*einde telefoongesprek*

"Was Daan?'Vraagt Maaike. 'Ja hij gaat nu de trein in en komt over een uurtje aan in Amsterdam.' 'Moet je hem daar ophalen?'Vraagt Samuel. 'Ja, maar hoe?' 'Kaj komt over een half uur.' 'Dus..?' 'Kaj heeft een scooter ik heb een scooter.' 'Ooow, maar dan moet Daan bij een jullie achter op?' 'Ja.' 'Oké hope dat hij dat niet erg vind.'
Waarom moet Kaj nou mee...... Ik ga echt niet bij hem achter op. Straks denkt Daan dat ik vreemd ga! 'Ik ga me even omkleden.'Zegt Samuel. 'Ik ga mijn nieuwe kleren in mijn kast leggen .' Zeg ik.

* Drie kwartier later, Kaj is er al*

'Gaan we nou!' Roep ik. 'Jaa rustig!'Roept Samuel. Samuel en Kaj komen naar beneden lopen. 'Bij wie ga je achter op?'Vraagt Samuel. 'Bij jou.' 'Oké.' 'Ik wacht wel voor op je.'Zeg ik. 'Is goed.' 'Mijn scooter staat voor.'Zegt Kaj. 'Oké.' Kaj en ik lopen naar voor. 'Dus Daan en jij.'Vraagt Kaj. 'Ja...?' 'Hoelang hebben jullie al.' 'Twee maanden.' 'Leuk.' 'Zeker.' 'Heb jij al een vriendin? 'Vraag ik. 'Nee.' 'Ooow oké.' Zeg ik. Samuel komt aan rijden. Ik spring bij hem achter op en we rijden naar Amsterdam.

*Aangekomen in Amsterdam*

We lopen naar de trein. 'Weet je in welke trein hij zit?'Vraagt Samuel. 'Nee.....'

Een nieuwe broer "ft. Samuel Leijten & Kaj Van der Voort "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu