P.o.v Sanne
Kaj en ik komen bij mijn huis aan. 'Ik vond het een geweldige avond, dankjewel.'Zeg ik. 'Mijn avond is ook zeker geslaagd.'Zegt Kaj. 'Ga ik maar eens kijken of Sam en Mika ook al thuis zijn.'Zeg ik. 'Hahah is goed , bedankt voor je gezelligheid.' 'Graagedaan.' We geven elkaar een kus en een lange knuffel. Dan rijdt Kaj weg op zijn scooter en ga ik naar binnen.
'Hallo!'Roep ik als ik binnen ben. Samuel komt met een boos hoofd de hoek van de deur om lopen. 'Ik weet niet of het een grap was dat er iemand zou zijn of dat het wel waar was, in ieder geval stond er niemand!'Zegt Samuel boos. 'Hè was er niemand?!'Vraag ik verbaast. 'Nee!' 'Mika had er moeten zijn, dat hadden we net afgesproken!'Zeg ik. 'Er stond niemand.' 'Ik bel Mika gelijk!'*Telefoongesprek tussen Sanne en Mika*
Mika: Sanne!
Sanne:Mika waar ben je?!
Mika: Op het station....
Sanne: De jongen van de date komt je nu halen en brengt je naar mij en leg me dan alles uit!
Mika: Oké...*Einde telefoongesprek*
'Sam kan je Mika ophalen ze is van streek ik hoorde het aan haar stem, wat is er weet ik niet.'Zeg ik. 'Is goed, gewoon vanaf het station?' 'Jaa en neem haar mee naar huis.' 'Is goed, mama is trouwens in de woonkamer.' Zegt Samuel. 'Oké succes tot zo.'
Ik loop de woonkamer in. 'Hoi mam.' 'Hey schat , hoe was je avond?' Vraagt Maaike. 'Top!' 'Wat hebben jullie gedaan?' 'Eerst gingen we wat IN het theater eten en Jim Bakkum had gekookt!' 'Woooh super kicke!' 'Zeker en daarna gingen wel naar Billy Eliot.' 'Aawh lief van hem, hij weet gewoon dat jij het wel leuk vind.' 'Ja inderdaad en toen gingen wel een strand wandeling maken. Hij had op het strand kaarsje neer gezet met er in wil je mijn meisje zijn en toen vroeg hij mij en nu hebben we wat!' 'Aawwh super leuk schat!'Zegt Maaike. 'Ik ben echt heel blij.' 'Snap ik ,je verdient het , ik denk dat je heel veel aan Kaj zult hebben.' 'Dat denk ik ook.' Zeg ik met een grote smile op mijn gezicht. 'Waar is Sam nu heen?'Braagt Maaike. 'Ik had een date voor Mika en Sam geregeld , maar toen Sam om zes uur op het station stond was Mika er niet dus was hij boos. Ik heb Mika net gebeld en nu was ze er wel ze klonk heel erg overstuur Sam is haar nu halen en dan komen ze hier heen.' Vertel ik. 'Wooh oké maar morgen is het maandag dan begint voor jullie school weer.' 'Morgen zijn we voor een dagje ziek.....' Zegt ik.... 'Hooo geen spraken van Mika kan nu niet meer terug naar huis maar jij gaat morgen gewoon naar school!' Zegt Maaike boos. 'Maar mam!' 'Nee zeg ik!' 'Oké....' 'School is heel belangrijk lieverd.' 'Ja weet ik , maar mijn beste vriendin zie ik nu weer eindelijk.' 'Van hoelaat tot zit je morgen? ' 'Van negen tot twee.' 'Nou dan heb je in de ochtend nog even tijd en de hele middag en van negen tot twee kunnen Mika en Sam hun date inhalen.' 'Oow das eigenlijk best wel slim.' 'Dankje. 'Lacht Maaike.
De voordeur gaat open. Ik hoor gepraat en ik herken gelijk Mika haar stem. Ik storm naar de deur. 'MIKA!' Roept ik. 'SANNE! ' Roept ze we knuffelen elkaar dood. 'Ik heb je echt gemist op school in de wijk overal!'Zegt Mika. 'Ik jou ook het is zo stil....' 'Inderdaad.....' 'Kom we gaan naar de kamer.'zeg ik. 'Hoii ik ben Maaike de moeder van Sanne en Samuel.' Stelt mijn moeder zich voor aan Mika. 'Hallo ik ben Mika de beste vriendin van Sanne.' 'Ik heb veel over je gehoord.'Zegt Maaike. Mika moet lachen. 'Ik hoop goeie dingen?' 'Zeker , hele goeie dingen over mij.'Zegt Samuel.
Mika bloost. 'Misschien.'Zeg ik. 'Sann ik heb wat voor je mee. Door die omstandigheden ben ik zo laat....' 'Dus omdat je voor mij wat mee hebt was je telaat op je date?'Vraag ik. 'Jaa, een date met Samuel Leijten nog wel zie je hoe ver ik voor je ga.'Fluistert ze lachend. Ik schiet in de lach. 'Mika je bent gek!' Ik geef haar een knuffel. 'Maar deze gek is wel je vriendin.'Zegt Mika. 'Hahaha dat wel!' 'Wil je je cadeau?'Vraagt Mika. 'Jaa leuk!' Mika loopt naar de gang. Ze komt terug met het cadeau in haar handen. Ik kijk met grote ogen naar het cadeau dat Mika vast heeft. Er lopen tranen over mijn wang.....
JE LEEST
Een nieuwe broer "ft. Samuel Leijten & Kaj Van der Voort "
FanfictionSanne woont in een pleeggezin , maar wil graag meer weten over haar echte familie. Van haar pleegouders mag dat niet. Sanne gaat zelf op onderzoek uit wie is haar nieuwe Familie en hoe gaat Sanne er achter komen? Een bbrave fanfictie. waar liefde v...