P.o.v Kaj
Ik zit huilend in de wachtkamer. Er is weer een week voorbij. Waar in veel bezoek langs is gekomen voor Sanne en voor Cassius. Jeroen is langs geweest Tanno en Joel zelfs Daan. Ze waren na het bezoek allemaal stil. Ik ben elke dag bij Sanne geweest. Elke dag vroeg ik of er meer nieuws was , maar er is sinds twee weken geleden niks meer geconstateerd bij Sanne. Aan de ene kant goed , want dan kan het niet nog slechter gaan maar aan de andere kant weer jammer want dan gaat het ook niet beter... Gisteren mocht Cassius naar huis en is Sanne op een kamer alleen gezet. Ik zit nog steeds te huilen, waarom gaat het niet beter met haar.. Ik wil haar zo graag terug.
Dioni kreeg in Oostenrijk een berichtje van een onbekend iemand en de afgelopen week gekregen hij ze ook telkens. Hij heeft de gene die het stuurde uiteindelijk gebeld en gezegt als ze net stopte dat hij naar de politie zou gaan daar schrok ze van en ze bieden haar excuses aan. Ze was jaloers op Sanne omdat ze met ons omging maar het is uitgesproken en Dioni gaat een keer met haar afspreken om alles goed uit te praten. Gelukkig is ze geen een of andere creep , Dioni liet mij foto zien van haar en ik heb wel eens een foto met haar gemaakt en ze is bij elk concert van ons wel raar dat ze dit opeens naar Dioni stuurde. Maar het is opgelost gelukkig.Er komt een zuster naar mij toe. 'Meneer gaat het wel goed?'Vraagt ze. 'Natuurlijk niet!'Zeg ik boos. Wat een domme vraag ik zit niet voor niks in het ziekenhuis. 'Wat is er dan meneer?' Gaat ze dit serieus vragen. 'Mijn vriendin ligt al twee weken in coma!' 'Oow sorry meneer dat wist ik niet, ligt ze op kamer ***?' Vraagt ze. 'Ja hoezo?' 'De dokter is nu bij haar waarschijnlijk komt hij zo met nieuws.' 'Oké bedankt.'Zeg ik. 'Graagdaan en sterkte.' Ze loopt veder. Hopelijk heeft de dokter eindelijk nu goed nieuws.....
*Een half uur later*
Ik heb net een broodje in de kantine gehaald. Ik check mijn Twitter nog even. Deze week heb ik veel getweet ik heb niks over Sanne gezegt aan alleen hoe ik me voel. Sanne wil onze relatie nog niet bekent maken om een ingewikkelde reden....:
@KAJVANDERVOORT:
I'am very SADOnder weg naar ziekenhuis....
Geen repetitie deze week voor mij, daar heb ik geen behoefte aan...
Waarom....?
Ik mis je....
Ik kreeg reacties van fans die vroegen wat er was die me sterkte wensen die dachten dat ik ging stoppen met bbrave....
Er komt een dokter naar mij toe lopen. 'Familie van Sanne Leijten?'Vraagt hij. 'Jaa, heeft uw nieuws?'Vraag ik. 'Jaa.'Zegt hij. 'Sanne ligt hier nu al twee weken in coma, ik heb haar net gecontroleerd de bloed uitslag is beter dan normaal haar lichaam is dus weer in werk wat eerst niet zo was.' 'Dus dat is goed nieuws?!'Vraag ik. 'Jaa.'Zegt hij. Ik spring op. 'Bedankt!'Roep ik blij. 'Maar!'Zegt hij. 'Haar lichaam is wel in werk , maar al wordt ze deze week niet wakker halen wel de steker er uit.'Zegt hij. Daar schrik ik van. 'Nou we gaan er vanuit dat ze snel wakker word!'Zeg ik. 'Ik hoop het voor u.'Zegt de dokter en hij loopt weg. Snel bel ik Maaike om het nieuws te vertellen. Ze komt gelijk uit haar werk naar het ziekenhuis. Ik loop Sanne haar kamer in en ga naast haar bed zitten. 'De dokter vertelde me net dat het al beter met je gaat. Maar als je binnen een week niet wakker word trekken ze de steker er uit. Schat om alsjeblieft terug.'Zeg ik. Ik pak haar hand en geef er een kus op. 'Kom op het gaat je lukken om terug te komen....' Opeens begint het apparaat naast Sanne te piepen. Er komen allemaal dokters en zusters naar binnen. 'Wat is er aan de hand!'Roep ik. 'Ze gaat toch niet dood!?Schreeuw ik. Ze nemen Sanne mee. Ik wil achter aan rennen. Een van de zusters houd me tegen. 'Wacht maar even hier.'Zegt ze. Ik begin te huilen. 'Wat gebeurde er?'Vraag ik overstuur. 'Rustig maar niks ergs. ' Zegt ze. Ik word iets rustiger als ze dat zegt. 'Wat was het dan wel?'Vraag ik. 'Dat gaan ze nu onderzoeken, wilt u wat drinken?'vraagt ze. 'Water graag.'Zeg ik. 'Kom ik het u zo brengen en maakt u zich niet druk.' Ik knik en neem plaats. Even later komt de zuster mijn water brengen. 'Hoe gaat het met haar?'Vraag ik. 'Daar kan ik helaas nog niks over zeggen er zal zo een dokter komt, en voor uitleg.'Zegt ze en loopt weer weg. 'Hallo Kaj.'Maaike komt de wachtkamer in lopen. 'Heb je gehuild?'Vraagt ze. Ik knik. 'Wat is er gebeurt?'Vraagt ze. 'Ze waren net klaar met Sanne onderzoeken ze zeiden dat haar lichaam weer in werking is. Toen ben ik bij haar naar binnen gegaan en zat ik bij Sanne aan bed te praten tegen haar en ik hielt haar hand vast opeens ging dat apparaat naast Sanne haar bed piepen en kwamen er dokters en zusters binnen rennen en namen haar mee. Een van de zuster zei dat het niet ernstig is maar toch hij piept niet voor niks.' 'Kaj vertrouw de zuster, als zei zegt dat er niks ergs is , geloof haar dan.'zegt Maaike. Ik knik. 'Ik wil haar niet kwijt....'Zeg ik. 'Ik ook niet, niemand wil haar kwijt en dat gebeurt ook niet.' 'Hopelijk niet.' Zeg ik. Er komt een dokter naar ons toe lopen. 'Jullie zijn familie van Sanne Leijten?'Vraagt hij. Maaike en ik knikken. 'Lopen jullie maar met mij mee naar mijn kantoor?'Vraagt hij. 'Ja is goed.'Zegt Maaike. We staan op en lopen achter de dokter aan. 'Neem plaats.' Zegt hij als we in zijn kantoor zijn. Maaike en ik gaan zitten. 'U heeft gezien dat we Sanne mee namen.'Zegt hij tegen mij. Ik knik. 'Ik schrok nogal.' 'Dat snap ik , maar dat is nergens voor nodig, want ik heb super goed nieuws voor jullie.'
JE LEEST
Een nieuwe broer "ft. Samuel Leijten & Kaj Van der Voort "
FanfictionSanne woont in een pleeggezin , maar wil graag meer weten over haar echte familie. Van haar pleegouders mag dat niet. Sanne gaat zelf op onderzoek uit wie is haar nieuwe Familie en hoe gaat Sanne er achter komen? Een bbrave fanfictie. waar liefde v...