P.o.v Kaj
We zijn net klaar met de repetitie. 'Yoo gozers gaan we nog even met zijn alle wat bij Starbucks drinken?'Vraagt Jai. 'Goed idee Aziaat.'Zegt Dioni. Iedereen stemt in. We gaan ons even omkleden en lopen dan naar Starbucks. We bestellen allemaal wat. 'Zo die repetities gaan lekker!'Zegt Cassius. 'Zeker.'Zegt Samuel. 'Op de Bad tour!'Zeg ik. We proosten met onze bekers. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een berichtje binnen heb.
Sanne:Hey Kaj kan je aub na jullie repetitie naar mij komen, voor jou goed nieuws en voor mij kut.....
Hè wat zou er zijn!? 'Sorry jongens maar ik moet gaan het is dringend.'Zeg ik. 'Wat is er zo dringend dan?'Vraagt Samuel. Ik laat Samuel het berichtje zien. 'Ik ga met je mee.' Zegt Samuel. 'Nee jij blijft hier, ik ga zelf.' 'Oké ik neem wel een Starbucks voor haar mee straks.'Zegt Samuel. 'Is goed zie je straks wel, mazzel Boyz!' Ik ren naar mijn scooter en rij naar Sanne.
*Aangekomen bij Sanne*
Ik druk op de bel. Sanne doet open met rode ogen. Ze vlieg in mijn armen en begint te huilen. 'Daan....!'Huilt ze. 'Kom we gaan naar binnen , kan je het dan als je rustig bent vertellen.' Zegt ik. Sanne knikt en we lopen naar binnen. Ik pakt wat drinken voor Sanne. Ze drinkt wat en word al wat rustiger. 'Gaat het je lukken om het te vertellen?' Vraag ik. Ze knikt en begint te vertellen.
Als ze het heeft verteld barst ze weer in huilen uit. 'Weet je Sanne als hij niet daar met Merel zat en jij had het verteld en hij was boos geworden op jou en dan was het ook uitgegaan en nu niet door jou maar door hem. Dus hij moet zich nu schuldig voelen en jij niet.' 'Jaa....weet ik....maar ik baal...gewoon dat hij dit heeft gedaan.' 'Dat is logisch niemand vind het leuk als zijn of haar vriendje vreemd gaat.' Zeg ik. 'Je hebt gelijk....' 'En ookal heeft hij dit gedaan hou je nog wel van hem en dat is ook logisch.' 'Jaa, maar ben jij nu niet blij dat het uit is tussen mij en Daan.' Zegt Sanne. 'Eigenlijk vind ik dit een stomme vraag, maar nee ik ben daar niet blij om, want jij bent daar door nu verdrietig.' 'Lief van je Kaj ik heb hier echt heel veel aan.' 'Hahah gelukkig.' Zeg ik. 'Maar Kaj nu het uit is met Daan bekende het niet dat ik gelijk met jou neem.....'
P.o.v Sanne
'Maar Sanne dat is logisch , anders gaat het wel heel snel en jij moet eerst over je verdriet en over Daan heen.' Zegt Kaj. 'Dankjewel Kaj.' Ik geef hem een knuffel. Het liefst zou ik hem zoenen maar dat is niet verstandig. Mijn telefoon gaat af.
"Daan mijn boy" staat er in beeld.*telefoongesprek tussen Daan en Sanne*
Daan: Sanne luister....
Sanne: Daan ik wil niet luisteren ik weet het al!
Daan: Sanne geef me een kans om het uit te leggen alsjeblieft
Sanne: EEN kans krijg je!
Daan: Ik had met Merel afgesproken om gewoon gezellig bij te kletsen. We gingen naar mijn kamer en opeens ging het vanzelf.....Ik heb dus inderdaad met Merel gezoend en het erge was nog dat ik begon.....
Sanne: Ik wist het wel, maar waarom lieg je dan en je zegt zelfs dat het niet zo is?
Daan: Omdat ik je niet kwijt wil....
Sanne: Daan ik wil geen vriendje die liegt en met een snoerie zoent en jij wilt geen vriendin die liegt...
Daan:Hoe bedoel je?
Sanne: Ik kwam niet zomaar op bezoek.....
Daan: Waar voor kwam je dan wel?
Sanne: Ik moet ook wat opbieden....
Daan: Wat?
Sanne: Ik vind niet alleen jou leuk maar ook...
Daan: Kaj....
Sanne: Jaa...
Daan: Zie je hebben we allebei wat dan kunnen we nu toch weer samen veder nu staan we kiet....
Sanne: Daan ik denk dat het het beste voor ons allebei is als we het zo houden.
Daan: Maar...Maar ik hou van je.....
Sanne: En ik ook van jou.....
Daan: Waarom maak je het dan alsnog uit
Sanne: Omdat, dit het beste is....
Daan: Oké
Sanne:Oke?
Daan: Ja oké, maar jij spreekt vast nog wel eens met Tanno of Joël af?
Sanne: Jaa?
Daan: Als ik er dan ook ben doen we dan wel normaal tegen elkaar?
Sanne: Jaa graag.
Daan: Fijn
Sanne: Zeker fijn
Daan: Nou dan ga ik maar.....
Sanne: Ja ik ook doeg....
Daan: Doeg ik hou van je.......*einde gesprek tussen Sann en Daan*
JE LEEST
Een nieuwe broer "ft. Samuel Leijten & Kaj Van der Voort "
FanfictionSanne woont in een pleeggezin , maar wil graag meer weten over haar echte familie. Van haar pleegouders mag dat niet. Sanne gaat zelf op onderzoek uit wie is haar nieuwe Familie en hoe gaat Sanne er achter komen? Een bbrave fanfictie. waar liefde v...