18

1.9K 57 1
                                    

P.o.v Sanne

Op mijn pennyboard rij ik naar de Mac. Ik ben super blij met mijn board. Als ik bij de Mac aan kom staat Kaj er al. 'Heyy. 'Zeg ik. 'Heyy.'Zegt Kaj. 'Ik was niks van plan vandaag en ik dacht ik ken jou nog niet zo goed dus kan ik je vandaag leren kennen.'zeg ik. 'Hahah, jaa nou gezellig.'Zegt Kaj. 'Zeker gezellig.' 'Zullen we eerst wat eten halen hier?' 'Ja is goed.' We staan in de rij. Als we het eten hebben besteld gaan we ergens zitten en eten we ons eten op. 'Dus jij heet Sanne.'Lacht Kaj. 'Ja en jij Kaj?' 'Ja zeker.' We schieten in de lach. 'Vertel even wat over jezelf.'zeg ik. 'Ik ben 18 jaar woon in Beverwijk samen met mijn ouders en twee zussen. Ik heb een hond en ik hou van sporten de Mac ,Sushi, film kijken, en met vrienden afspreken, nu jij!'Zegt Kaj. 'Ik ben 15 jaar ik woon sinds kort in Badhoevedorp samen met mijn moeder en broer. Ik heb een vriendje. Ik hou van honden, gezond eten en drinken ,YouTube kijken , bnners opzoeken en met vrienden en vriendinnen afspreken en ik hou heel er van muziek en gitaar spelen .' Vertel ik. 'Leuk leuk leuk.'Zegt Kaj. 'Zeker.'Zeg ik. 'Hahahah.'lachen we. 'Zullen we een filmpje pakken?'Vraagt Kaj. 'Ja leuk!' We lopen naar buiten. 'Kaj hoe gaan we daar heen?' 'Jij gaat gewoon bij mij achter op.' 'Maar mijn pennyboard...' 'Dat is niet zo moeilijk die hou je gewoon vast.' 'Oow ja logisch.' Ik sprong bij Kaj achterop en we rijden naar de bioscoop. 'Naar welke film gaan we?'Vraag ik. 'Kies jij maar.' 'Uuhh.... Pitch Perfect 2.' 'Weet je zeker.....' 'Hahah ja.' 'Jammer.'Lacht Kaj. 'Had je mij niet moeten laten kiezen.' 'Haha das waar.' We halen wat te drinken en popcorn en gaan dan de zaal in.

*Na de film*

'En hoe vond je hem? 'Vraag ik aan Kaj. 'Toch wel leuk...' Zegt Kaj. 'Gelukkig!' 'Jaa.' 'Zullen we anders naar mijn huis gaan daar nog even chillen?'Vraag ik. 'Ja is goed. ' We rijden naar mijn huis toe. 'Is Sam thuis?'Vraagt Kaj. 'Geen idee..' 'Oke we zien wel.' 'Ja inderdaad.'

P.o.v Kaj

*Aangekomen bij huizen Leijten*

We komen aan bij het huis van Sanne en Samuel. Sanne en ik hebben een super gezellige middag gehad. Ik was echt verrast dat ze mij appte. Ik ken haar nog maar heel kort en via Samuel hij is haar broer. Ik had eerder verwacht dat Samuel mij zou appen om wat te gaan doen. 'Sam is er niet.'Zegt Sanne verbaast. 'Had je verwacht dat hij er was?' Vraag ik. 'Ja hij had geen plannen vandaag zei hij.' 'Misschien is hij wel naar Dioni Jai of Cassius.' 'Ja denk het.' Sanne doet de deur open. 'Nou je bent hier al vaker geweest dus doe alsof je thuis bent.' Zegt Sanne. 'Hahaha doe ik.' Ik trek me jas uit. 'Wil je wat drinken?'Vraag Sanne. 'Ja lekker appelsap graag.' 'Toevallig hebben we dat.'Lach Sanne. 'Logisch met Sam in huis.' 'Ja inderdaad, Hahaha.' Sanne zet het drinken voor ons zelf heeft ze een fruitsap.

'Kaj?' 'Ja?' 'Heb jij wel eens iets speciaals verloren?' Wooh dit is een heftige vraag.... 'Ja...' 'Wil je vertellen wie of wat?' 'Mijn oma.' Door mijn hart voel ik een steek. Het is een tijd geleden dat iemand over mijn oma vroeg. 'Dit raakt je hè? ' 'Ka...' 'Sorry..'Zegt Sanne. 'Nee geef niet, ik vind het fijn maar moeilijk. 'Zeg ik. 'Snap ik, wil je er over praten?' 'Mijn oma was echt een lief vrouwtje ze begreep mij helemaal. Ik had echt een goeie band met mijn oma. Toen ze dood ging lag mijn leven in puin. Ik wist niet wat me over kwam , een leven zonder mijn oma. Mijn oma was mijn alles. Mijn oma is nog steeds de liefste en beste oma ooit.' Sanne blijft aandachtig luisteren en onderbreekt mij niet. 'Ik wist echt niet hoe ik dit moest verwerken. Tot Lin in mijn leven kwam. Zij maakte mij weer wie ik was. We deden alles samen. Ze werd mijn vriendin en ze was een top vriendin ik kon haar alles vertellen ze luisterde ze deed alles voor me om mijn leven weer op te pakken, maar toen......' Ik voel een traan over mijn wang lopen. 'Kaj... je hoeft het niet te vertellen.' Zegt Sanne. Ze slaat een arm om me heen en drukt me tegen zich aan. Zo liggen we 5 minuten. Ik word rustiger. 'Ik wil verder vertellen.' 'Oké ik luister.' 'Toen kreeg Lin kanker, een zware periode voor ons allebei ik was bang om weer een belangrijk iemand te verliezen Lin was bang om dood te gaan. Het ging steeds en steeds slechter met Lin. Twee maanden later kreeg ik een belletje van haar moeder dat Lin het niet heeft gered.....'Ik zie Sanne schrikken en slikken '......Omg Kaj......' De tranen glijden nee stromen langs me wangen. 'Kaj je bent echt een sterke jongen kijk wat je allemaal hebt meegemaakt en hoe je nu bent je hebt alles weer opgepakt zit nu in een boyband met top vrienden.' 'Ja dat is waar.' 'En je zult hun nooit vergeten dat snap ik ook, maar je kan niet blijven huilen.' 'Nee dat doe ik al niet meer, behalve als ik een foto van hun tegen kom of een liedje wat iets met hun te beteken heeft.' 'Maar dat is logisch Kaj en dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven.' 'Ja, dankjewel dat je naar me hebt geluisterd.' 'Geen dank dat doe ik graag voor je, weten de jongens dit?' 'Nee....jij bent de eerste.' 'Meen je dit Kaj?' 'Ja.....' 'Maar ik ken je net...' 'Ja het kwam opeens uit en je luisterde.' 'Dat vind ik lief Kaj , maar je moet dit aan de jongens vertellen. Je bent haast 24/7 met hun. Wat als het liedje van Lin en jou op de radio komt en je barst in huilen uit dan weten de jongens waarom.' 'Je hebt gelijk...' 'Haha.' 'Maar waarom wou je weten of ik iemand of iets heb dat dierbaar was en dat ik verloren ben....?'

Een nieuwe broer "ft. Samuel Leijten & Kaj Van der Voort "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu