,,Kdo jsi?" zeptalo se děvče po chvilce. Byla zmatená, myslela si, že chodí do knihovny jediná.
,,To se dozvíš, až přijde čas neznámá." řekl tmavovlasý chlapec a na jazyku si pohrál se slovem neznámá.
,,Můžu mít prosbu?" zeptalo se děvče milým hlasem.
,,No?" usmál se chlapec. Dívka mu přišla svým způsobem tolik známá, nevěděl že se baví s tou samou dívkou, které zlomil srdce.
,,Protáhni ruku poličkou." uchechtla se a chlapec polkl. Po chvilce váhání ji protáhl úzkou poličkou a dívka ho chytila za ruku. ,,Máš velkou ruku." uchechtla se.
,,A ty hrozně maličkou." zasmál se.
,,Sejdeme se zítra?" zeptala se dívka s lehkým úsměvem na rtech.
,,Jasně. Budu tu." usmál se chlapec a dal ruku zpátky. Lehce si po ní přejel konečky prstů a pořád cítil její dotek. ,,Teď musím jít." řekl a za chvilku dívka slyšela jen cvaknutí dveří od zadního východu.
Přišel jí tak milý otevřený a jako kluk s vlastním názorem. Netušila, že se pletla, netušila, že ten s kým se bavila byl Calum. Ten Calum, který jí zlomil srdce.
Dívka s lehkým úsměvem na tváři a s dobrou náladou, opouštěla knihovnu a šla do obchodu s dekorací.
Koupila několik polštářů, světýlky, stojánky na doplňky, rámečky a spoustu dalších věcí. Jela autobusem domů a hned jak vešla do pokoje zavěsila světýlka na zeď a doladila si pokoj. ,,Co tu zas děláš?" zeptal se její starší bratr.,,Bráško." vydechlo děvče. ,,Holčičí věci." dodala.
,,Máš nějakou dobrou náladu." uchechtl se.
,,Mám no, ale to je fuk, nemáš jídlo. Mám hlad." řekla mu a chytla se za břicho, které následně zakručelo.
,,Jasně, jasně." uchechtl se blonďák a zatáhl jí do kuchyně. Děvče se posadilo na barovou židli a čekalo, něž jí bratr donese jídlo.
,,Zase pizza Lucifere?" zasmála se a do rukou uchopila kus sýrové pizzy.
,,No co, neumím vařit, a navíc jsem do večera v práci, nemám kdy vařit." zasmál se a pokrčil rameny.
,,Oh nesnáším tě."
ČTEŠ
page 178 : 254
Fanfiction„Musíme přečíst hodně knih, abychom zjistili, o čem je život, a musíme hodně zažít, abychom přišli na to, že buď špatně žijeme, nebo jsme četli špatné knihy." #3 in short story