15 augustus

50 4 1
                                    

Ik ging skeeleren 's middags. Ik was van plan om na alle patat alle kcal. Er weer af te skeeleren. Ik skeelerde, maar ik kon de power en de kracht niet opbrengen zoals altijd. Het ging op een slakkentempo. Toen ik halverwege de route was, kreeg ik steken in mijn zij en buikkrampen. Ik ben naar een bamkje geskeelerd. Toen ik zat begon alles te draaien. Ik probeerde me op één punt te focussen. Dat lukte niet. Toen ging ik me focussen op de muziek die ik op had staan. Eerst Try. Toen' Human'. Langzaam ging het weg. I CAN DO IT! hoorde ik. Dat was t punt dat ik weer ging skeeleren. De kracht vond ik min of meer weer terug maar ik ben toen naar mn oma Geskeelerd.

Ik was een tijdje bij mn oma gebleven. Toen ik weg wilde gaan zei ze dit: Ik kan je botten zien...

's Avonds toen ik naar bed ging vond ik dat ik mezelf moest straffen om het vele eten. Op de planning stond 40 sit ups. Daar heb ik 50 van gemaakt. Had ik beter niet kunnen doen. Na de 50 kon ik bijna niet meer staan op mijn benen.

Later op de avond nog een huilbui gehad. Een kwartier lang heb ik liggen huilen om van alles en nog wat. Daarna ben ik nog op youtube filmpjes gaan kijken. Toen ben ik in slaap gevallen.

DagboekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu